


Peugeot 508 RXH. Французька екзотика
Ще жоден тестовий автомобіль InfoCar.ua за останній час не викликав стільки інтересу у публіки - починаючи від соціальних мереж і закінчуючи охоронцями на парковках. Хоча, здавалося б, не суперкар, не "бетмомобіль" і навіть не Mercedes 6х6, а універсал Peugeot 508. Але він - не менший ексклюзив, адже в Україні таких машин всього п'ять-шість штук, і цей екземпляр - один з них!
Можливість протестувати рідкісного "звіра" представилася нам абсолютно випадково і, можна сказати, несподівано. В обмін на обіцянку не топити і не закопувати універсал по вуха у багнюці, ми отримали його у своє розпорядження на кілька днів.
Peugeot 508, який нині має статус флагмана марки, прийшов на зміну відразу двом знятим з виробництва моделям - 407 і 607. А оскільки в Європі універсали наразі у великій пошані, то 508 з'явився в декількох кузовах: седан і універсал. Це у нас універсали не в моді, хоч великого розміру, хоч малого. А в Європі "вагони", "турери" і "каравани" котируються навіть у бізнес-класі! Втім, в Пежо розуміли, що модельній лінійці потрібен помітний флагман, який буде виділятися не тільки розмірами, але і сучасними технологіями. Так, через рік - восени 2011 - французи показали світові версію RXH, яка увібрала найкраще з доступних технологічних досягнень концерну.
Ліньки читати статтю? Дивіться детальний відео-тест:
Отже, Peugeot 508 RXH - це повнопривідний дизель-електричний гібрид, та до того ж нафарширований по максимуму! Його рівень оснащення можна порівняти з комплектацією GT у звичайних 508-х, але RXH все ж таки багатший. Тут електрорегулювання передніх сидінь у шести напрямках плюс електрорегулювання поперекової підтримки в чотирьох напрямках, а у водія також є і функція масажу. Майже на всю площу даху простягається панорамне скло, а двері багажника відкриваються і закриваються електроприводом (опція за 800$). Для додання салону більшого шику, також як опція був замовлений комбінований салон зі шкіри та білої алькантари (+2.000$), доступна в Україні тільки для RXH. Ще б додати чотирьохзонний клімат-контроль, і був би повний комплект! Зазначу, що RXH доступний у нас в одній комплектації, яку (як у нашому випадку) можна доповнити деякими опціями.
Вартість 508 RXH у фіксованій комплектації складає 58.400 $ Доплата за опції в 2800 підвищує цю цифру до 61.200 $ Чимало! Але, давайте не будемо поспішати з висновками!
Дизайн
Краса - страшна сила, що ще раз вирішили нам довести французькі дизайнери. Саме на зовнішній вигляд 508-го люди звертали увагу в першу чергу, і лише потім дізнавалися, що це гібрид, Пежо, "француз" і так далі. Розтягнутий кузов, підібгана віконна лінія, загострені передні фари і «хижа» решітка радіатора в поєднанні з незвичайними і ошатними денними ходовими вогнями, схожими на слід від лапи лева, забезпечували увагу оточуючих. Не останню роль грав і красивий шоколадно-коричневий колір автомобіля.
Як і належить кросоверу, а точніше універсалу підвищеної прохідності, у 508 RXH збільшений до 184 мм кліренс - це ми обов'язково перевіримо - і легкий пластиковий обвіс по периметру кузова. Сріблясті накладки внизу порогів і бамперів - суто декоративна "фішка". Принципово архітектура і розміри кузова залишилися незмінними, і він точно такий же, як у "звичайних" п'ятсот восьмих універсалів.
17-дюймові колеса з високопрофільними покришками відмінно вписалися в екстер'єр. Не псує зовнішній вигляд і піднесеність над дорогою - завдяки довгому кузову, силует універсала раніше виглядає гармонійно.
Так що особисто мені здається, що RXH виглядає на порядок крутіше, ніж звичайні седан і універсал.
У салоні
Перші враження від салону вельми приємні. Сідаєш і розумієш, що дійсно знаходишся в машині бізнес-класу. Крім красивого шкіряного салону, повного електропакету, роздільного клімат-контролю, навігації, хорошої музики і безлічі допоміжних систем, звертаєш увагу на якість і добротність матеріалів. М'які пластики, точна підгонка стиків, увагу деталей і при цьому лаконічність в цілому. Помітно, що творці рівнялися на кращих німецьких представників в цьому класі авто. Якби я відразу потрапив в салон, то можливо і не зрозумів би, що сиджу саме в Peugeot.
На панелі приладів перед водієм - повний набір покажчиків, включаючи навіть покажчик температури масла, хоч і не зрозуміло, навіщо він тут потрібен, а також великий екран бортового комп'ютера. Останній приємний хорошою графікою і грамотним представленням інформації. Хоча він і не може похвалитися рекордною діагоналлю, якої зараз так люблять застосовувати виробники, користуватися ним зручно. Та й у цілому читаність приладів з білим підсвічуванням шкал знаходиться на висоті в будь-який час доби.
До речі, якщо ви встигли поглянути на фото "приборки", то напевно вже помітили - замість звичного нам тахометра знаходиться індикатор використання потужності. Він дуже зручний для розуміння того, наскільки ефективно ти розпоряджаєшся зарядом батареї, як багато енергії рекуперуєш. Але користуватися ним для відстеження роботи ДВС вже не вийде - доведеться звикати до нової схеми.
Передні сидіння більше нагадують спортивні, з добре розвиненою бічною підтримкою. У далекій дорозі буде зручна висувна підставка під коліна. Установки дозволяють досить тонко підібрати зручне положення, а функція ненав'язливого масажу допоможе не втомлюватися в далекій дорозі або розслабитися після стомлюючого дня.
Між водієм і пасажиром знаходиться широкий і високий тунель, який фактично піднято на рівень підлокітника. Головна його прикраса - чудовий селектор (або джойстик, кому як подобається) автоматичної КПП, виконаний у вигляді левової лапки. Ох вже ця любов французів до символів! Виглядає він дуже акуратно і незважаючи на маленький розмір зручний в хватові. Поруч, атрибут характерний тільки для RXH - "шайба" вибору режимів руху.
Крім того, на центральному тунелі знаходиться блок управління бортовою інформаційно-навігаційною системою. Шкода тільки, що з безліччю невеликих кнопок на консолі доведеться перший час повозитися. При цьому, мені здалося, що управління навігацією навмисне позбавлене логіки, а кнопки рознесені між собою. Схожа ситуація спостерігається і з клавішами на рульовому колесі - через велику їх кількість і не зовсім інтуїтивне розташування спочатку постійно натискаєш не ті. Хоча саме воно має хорошу форму і особливо в місцях хвата.
Також нас спантеличила практично повна відсутність ніш для дрібних речей та окулярів. У підсумку мобільні телефони і окуляри, покладені на центральний тунель злітали з нього під час віражів.
Вже перевірене на інших моделях рішення - відкидний проекційний дисплей, який з'являється прямо перед водієм. Він полегшує контроль за швидкістю, оскільки дивлячись на нього не доводиться відривати погляд від дороги. Також сюди виводиться інформація по круїз-контролю і навігації. Цікаво, що управління їм заховано у відкидному шухлядці ліворуч від водія і з незвички знайти його неможливо - тільки випадково! Тут же - ліворуч від керма - знаходиться кнопка пуску двигуна і важіль стоянкового гальма. Повільність його спрацьовування просто позамежна, тому добре, що RXH вміє зніматися з ручника сам.
Мультимедійна система має 7-дюймовий кольоровий екран, меню і колірні схеми якого використовуються і на інших автомобілях марки. Так само як і власне навігація, яка "знає" дороги України та Західної Європи, а також непогано розбирається у київських закутках. На нього ж виводиться і красива графічна картинка, що інформує про взаємодію ДВС і електромотора. У кожен момент часу видно, на якій тязі (або тягах) їде 508 RXH, заряджається чи ні батарея, і яким чином. Процес цей дуже динамічний і здорово відволікає від дороги.
Поскаржитися можна лише на якусь задуму системи при швидкому переході по меню, зумуванні і таке інше. Хоча й над прозорістю роботи джойстика теж можна попрацювати.
Задній диван з комфортом розмістить трьох пасажирів, адже тут просторо і по висоті, і за місцем для ніг, а підлога майже рівна. Для збільшення простору конструктори спеціально "підібгали" високий центральний тунель внизу - тепер ногам середнього пасажира зовсім не тісно!
Друга компонувальна хитрість таїться в панорамної даху, яка, якщо придивитися, має дещо опуклу форму, вивільняючи дорогоцінні сантиметри простору над головою задніх сідоків. Сам нахил спинки дивана розташовує до розслаблення і відпочинку, а також споглядання красот, що пропливають над автомобілем.
Багажне відділення
Багажник в RXH менше ніж у звичайному 508 універсалі приблизно на 130 літрів і його обсяг становить 423 літри. Під його підлогою, яка стала відчутно вище, живе майже вся гібридна начинка 508-го: електромотор, батарея, інвертор, а також допоміжні комунікації. Раніше такий комплект зайняв би весь багажник, якщо не більше, а зараз він уживається не тільки з ним, але і з задньою підвіскою.
Багажний простір організовано дуже вдало, з рівними стінками, гнучкою системою кріплення вантажів (знаємо-знаємо, як у Audi), гачками для пакетів, великою нішею-кишенею і зручним складанням задніх сидінь. Навіть утворену сходинку обіграли красиво і акуратно. Ну і само собою зрозуміло, запасного колеса ні в якому вигляді не передбачено. Є лише спеціальний ремкомплект-насос. Але от знайти його буде не легше, ніж згадане управління проекційним екраном на торпедо! Живе ремкомплект разом з домкратом і ключем в самій віддаленій частині багажника, на стику його зі спинкою сидіння, у підпільній ніші. Витягти його при піднятих сидіннях важко, тому доведеться їх спочатку скласти. Спинка поділена в пропорції 60 на 40 і має додатковий лючок для довгомірних вантажів. Цікаво, що при її складанні утворюється "сходинка навпаки" - підлога багажника виявляється не нижче, а вище!
Драйв
Тепер давайте знайомитися з технічною начинкою! У рух Peugeot 508 RXH приводиться за допомогою доопрацьованого 2-літрового дизеля потужністю 163 к.с. та електромотора на 27 кВт, що відповідає 37 кінським силам. Доробки по двигуну торкнулися в першу чергу турбіни, щоб вона була здатна витримувати великі навантаження і не боятися перегріву у разі раптової зупинки двигуна. Адже за будь-яку поїздку відбувається це не менше дюжини разів.
Друга доробка - це імплантація модуля системи Старт-Стоп, який завідує роботою мотора, переводячи його в т.зв. "режим очікування", і підзарядкою батареї. Головна фішка гібрида від Peugeot - це гібридна схема, при якій дві силові установки не тільки рознесені в різні кінці автомобіля, але й не мають між собою фізичного зв'язку. Така система отримала назву Hybrid4 і вперше була успішно випробувана на моделі 3008. За допомогою неї концерн PSA (її використовує також Citroen DS5) вбиває двох зайців - стає виробником гібридних автомобілів і отримує заміну повнопривідної трансмісії (яку ще належало б розробити).
Отже, сумарна потужність нашого підопічного становить 200 к.с., а обертовий момент всі 459 Ньютон-метри, з яких тільки 300 припадають на двигун! Але це поки тільки на папері.
Спочатку ці цифри вводять в оману, і ти очікуєш від автомобіля вибухового характеру і ураганної динаміки. Та й зовнішній вигляд натякає на це. Той же заявлений розгін до сотні становить 8.8 секунд. Але на практиці це не зовсім так.
Ритм руху RXH дуже сильно залежить від обраного режиму. На поворотній шайбі їх налічується чотири: "Авто", "Спорт", "Повний привід" і "Електротяга".
В "Автоматичному", а в ньому ми проїздили більшу частину часу, RXH має спокійний характер, вважаючи за краще по можливості рушати і рухатися на електротязі і швидко переходить на вищі передачі. Коли батарея буде близька до розрядки, підключиться двигун, але спочатку буде працювати на підзаряд батареї і лише потім - на привід передніх коліс. У такому режимі електроніка постійно то глушить мотор, то запускає і відстежити цей момент насправді складно, тільки якщо уважно прислухатися до відчуттів від машини.
У "Спортивному" режимі універсал стає набагато веселіше, віддача від двигуна і силової батареї використовується по максимуму. А коробка передач довше утримує кожну із ступінь. Ось тут є можливість досягти заявлених показників потужності і динаміки! Зі світлофора, звичайно, RXH різко не рве, тому як роботизована коробка передач сильно перестраховується при змиканні дисків, через що відбувається деяка затримка. Але от на середніх швидкостях автомобіль дуже динамічний і легкий у підхваті.
Повністю електричний режим передбачає рух без участі ДВС. Круто! Котишся тихенько, перехожих лякаєш, навколишнє середовище бережеш і паливо економиш. Але включення цього режиму, наче перевірка дрес-коду в клубі - вам можуть відмовити без зазначення причин. Просто на екрані борт-комп'ютера з'являється напис "Електрорежім зараз не доступний" і автоматика сама переходить на "Авто". Причому це може статися і при зарядженому акумуляторі. Мій особистий рекорд проїзду "на батарейці" склав рівно три кілометри. Для киян скажу, що я проїхав майже весь бульвар Перова. Але звичайно ж, не в годину пік. Причому їхав я спокійно, і разом з тим не повільно - навіть випередив одну ГАЗель! 508 RXH цілком нормально сприймає і сильніші натискання на акселератор, а не тільки його погладжування, і не підключає ДВС. Але перевищивши рубіж в 60 км/год, Peugeot автоматично підключить дизель. Відчуття в електричному режимі незвичайні - в першу чергу вражає тиша в салоні. Ось тут ми сповна оцінили відмінну шумоізоляцію! Але 508-й грішить дрібними скрипами десь в задній частині салону (можливо це кріплення шторки багажника) - прикро!
І, нарешті, повнопривідний режим передбачає, що до всіх чотирьох коліс буде постійно подаватися тяга. Передні крутить дизель, задні - електромотор. Це відбувається навіть у тому випадку, якщо батарея повністю розрядилася. Хитрий "Пижик" буде "транслювати" рятівні кіловати безпосередньо до задніх коліс в обхід неї. Хоча за час нашого тесту такого ні разу не спостерігалося. Батарея жодного разу не розрядилася "в нуль", і точно так само не заряджалась на всі сто.
А який 508 на бездоріжжі? Оскільки заганяти цього франта на справжній оффроад нам заборонили (та й самим було страшнувато), ми вирішили обмежитися вивішуванням. По ньому буде зрозуміло, наскільки автомобіль готовий з'їжджати з асфальту. Для початку міряємо кліренс - 180 мм (проти заявлених 184). Знаходимо імпровізовану естакаду і заїжджаємо на неї колесами одного борту. У режимі "Auto" французький підданий здався відразу і без бою. Тепер 4WD ... Поїхав! Правда йому довелося напружитися, зімітувати міжколісні блокування, але рух пішов впевнено. Але тут все в прямому сенсі слова вперлося в геометричну прохідність. Завеликий передній звис, далеко не пускає! Але й такі досягнення вже непоганий результат. Значить на легкий путівці або взимку повний привід не буде фікцією і зможе надати посильну допомогу.
Що стосується їздових відчуттів, то французькі інженери постаралися зробити їх такими ж, як у звичайних 508-х. Для цього перенастроїли електропідсилювач керма, а також підсилили підвіску - тут інші пружини, амортизатори і стабілізатори. Звичайно ж, найскладнішим завданням було імплантувати електричну складову в задню підвіску. Тому в ній використовується своя багатоважільна схема, знову-таки, конструктивно запозичена у 3008-го. Відчувається, що автомобіль став важчим, а це 1700 кг спорядженої маси, і спочатку здається, що ходова працює, як ніби наполовину навантажена. Так що їй по плечу нерівності тільки середнього калібру.
Дуже добре відчуваються вади асфальту і на кермі в поворотах, але сам процес рулювання досить легкий, оскільки автомобіль слухняний водієві.
Витрата палива виявилась досить неоднозначною. Заявлена цифра витрати в місті в 4 літри спочатку здавалася мені з області фантастики, але при одній з поїздок в спокійному ритмі мені легко вдалося досягти цифри 4.5 літра. Однак більш реальним та "життєвим" варто вважати показник в 7-7.5 літрів, з огляду на постійну роботу кондиціонера. Саме ці цифри частіше інших показував нам бортовий комп'ютер.
Підводимо підсумки
Отже, Peugeot 508 RXH виявився вельми цікавим автомобілем. Багате оснащення, просторий і ошатний салон, просунута технічна начинка... Справжній флагман! І лише спочатку він представлявся нам якимось незвичайним і захмарним. Варто було поїздити на цій машині день-другий, як ми зрозуміли, що це не тільки сучасний, а й цілком конкурентоспроможний автомобіль. "А як же прайс?" - Запитаєте ви.
Судіть самі - серед прямих конкурентів, універсалів підвищеної прохідності, лише Subaru Outback коштуватиме дешевше - від 42.000$ Ціна на Volvo XC70 з дизелем 2.4 стартує з такої ж позначки, як і Peugeot - близько 58.000$ А Audi A4 allroad quattro буде як мінімум на 10 тисяч доларів дорожче. Про A6 allroad quattro я навіть не згадую! Ще один прямий конкурент - Volkswagen Passat Alltrack - зараз не продається. З іншого боку, за ці ж гроші можна купити повнорозмірний кросовер або позашляховик - вибір великий. Наприклад, Volkswagen Touareg в мінімальній комплектації коштує рівно стільки ж, скільки просять за RXH.
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Саме цей факт, а також цілком виправдана боязнь гібридних технологій, і є основними факторами, що не дозволяють подолати рубіж одиничних продажів. Можливо, з часом ситуація зміниться, як ви вважаєте?
4 серпня 2014 року. Владислав Матяш, InfoCar.ua
Ваша думка!
Оцініть статтю!Об'єктивністьнеупередженість оцінкиАктуальністьцікаво було читати?Фото/Відеоякість фото та відеоСтиль текстучи красиво написано
Обсуждение тест-драйва 508
Французы как всегда... Яркий дизайн кузова и салона, и полный "анонизм" в части багажника, ремкомплекта и трансформации задних сидений. Бредятина со ступенькой. И камеру заднего вида зажали? Да за такие то деньги! При явных плюсах, абсолютно провальные минусы. "Мафына" явно для понтовитых гомосексуалистов, но никак не для семьи. Фу!!!!
+9-9ВІДПОВІСТИ
Если со стороны смотреть, есть что то от Ауди. Та и цены похожие. За такие деньги камера заднего вида все же должна присутствовать, та и ручки не должны скрипеть. Ну а в целом автомобиль не плохой, жаль что их так мало ездит по Украине. У 508 скорее всего самый маленький расход топлива, у Venza расход совсем большой, Outback проще, а вот Audi и Volvo можно отнести к конкурентам.
+3-3ВІДПОВІСТИ
Что хотите мне говорите но по моему скромному мнению, передняя часть автомобиля - решетка радиатора, значок лев, капот, бампер, фары на предыдущих моделях (на том же 407) смотрелась лучше чем на всех последних Пежо, в том числе и на этом 508-м.
+6-2ВІДПОВІСТИ
Понравился дизайн щитка приборов - такой драйверский , стрелочные приборы классно смотрятся
+4-1ВІДПОВІСТИ
4WD...при вывешивании 1 колеса если была бы система для жёсткого движения всех осей(так как нет полноприводной трансмиссии,следовательно и межосевой блокировки), то не пришлось бы ему тужиться,а то от него толку, как от автомобиля 4х2 с противобуксовочной системой.
+3-1ВІДПОВІСТИ
я бы добавил в список конкурентов еще opel insignia country tourer и skoda octavia scout
+8ВІДПОВІСТИ
Согласен с Оpel insignia country tourer, но вместо Skoda octavia scout я бы поставил в конкуренты Skoda superb combi outdoor, хотя она у нас и не продается.
+2ВІДПОВІСТИ
Согласны, да только Country Tourer исключительно под заказ по предоплате, а новая Octavia Scout до нас пока не добралась (предположительно осенью)
+2ВІДПОВІСТИ
За теста ставлю жирный + , особенно радует что по сравнению с первыми тестами (смотрю их с самого начала) пропала нервозность в голосе. Кстати опыт то уже у Вас большой, репутация уже заслужена, можно и побольше юмора в тесты добавить ( учитывая общую нервозность и негатив в стране - юмор не помешает)). Что косается машины, то тут как по мне, перспективы нет вообще. Если ктото ищет навороченный флагман то им пусть в салоны Ауди, если же нужен надежный автомобиль для семьи, для драйва и на все случаи жизни то тут у Outback - а вообще нет конкурентов, еще и денег меньше стоит.
+8ВІДПОВІСТИ
Спасибо! Попробуем Кстати, на самом деле тяжело даже просто рассказывать про что-то познавательно-развлекательное, когда такие события творятся в стране Думаешь, какие уж тут тесты, когда на востоке война... Но с другой стороны, уверены в том, что людям необходимо иногда "переключится" на что-то другое, отвлечься от новостей и политики. Ну и конечно же, мы верим в то, что в скором будущем в стране наступит мир, а со временем все станет хорошо!
+10ВІДПОВІСТИ
Можна понять 55 кесарей за Вольво...но за француза увольте....тем более Субару стоит 37
+8-1ВІДПОВІСТИОчень много спорных технических решений. Соотношение цена качество 60/40. Багажник - недоразумение... скрипы в НОВОЙ машине .... непрозрачная работа двигателей (их взаимодействие) ... недочеты в эргономике ... особенно "гениальное" решение - управление выдвижным экраном =) .... неадекватная работа стояночного тормоза ... неудобное управление мультимедиа ... отсутствие камеры заднего вида... очень условный "полный привод" .. За более нежели 60 тысяч явно не лучший выбор. ИМХО
+2-1ВІДПОВІСТИ
Кстати, многие из перечисленных Вами недочетов повлияли в свое время и на судьбу обычного 508-го...
+2ВІДПОВІСТИВеликолепно, очень яркий авто, отличный вариант для семьи, что ни говори а паркетники и топлива больше кушают, и не всем нужны. Хотя у нас наверно Туарег или Вольво народ купит.
+3-2ВІДПОВІСТИЦена - космос! Лучше купить VW PAssat alltrack! Внешний вид - так себе, на любителя .."французов". Диски никакие. Салон уже видно устаревший немного. Панорамная крыша без люка, горка в багажнике. Мой выбор Октавия универсал )
-4ВІДПОВІСТИ
Ауди А-6 вот это агрегат... Мечта. А так да, парни выше все правильно написали и о конкурентности и о цене и о комплектации при такой стоимости. Но это флагман, надо же где-то и новинки опробовать, глядишь через лет 10 на всех моделях увидим, хотя бы в виде опций.
-2ВІДПОВІСТИ
Peugeot - баланс искусства автомобильной красоты и удобства глазами французских авто кутюрье , трогаю с первого взгляда и не дают шанса на равнодушное отношение к модели 508 RXH
+2ВІДПОВІСТИАрхаичное расположение кнопок. Архаичный = устаревший, вышедший из употребления, свойственный старине, с чертами старины Синонимы: допотопный, древний Управление этой штукой находится вот в таком ящике Пандоры. Пандора, открывшая из любопытства полученный от Зевса сосуд (ящик Пандоры), из которого по земле распространились все несчастья и бедствия, после чего под захлопнувшейся крышкой осталась только надежда. Выражение ящик Пандоры имеет значение: источник несчастий, великих бедствий. Влад, вы шутите или пытаетесь прыгнуть выше головы? На месте Пежо не давал бы вам больше машин на тесты, с учетом вашей любви к французам, - это небезопасно
+3-3ВІДПОВІСТИЧего вы так разобиделись?? Влад употребил это выражение в нарицаьельном смысле, а не так, как вы указали - "ящик бедствий". Или вы утверждаете, что идея расположить управление экраном в мини-бардачке - очень умное решение?? (у VW, БМВ, например, этот ящичек именно так и используется под бардачок )
+2-2ВІДПОВІСТИИдея расположения блока управления экраном в данном месте показалась нам достаточно противоречивой. А вы о ящике Пандоры. Господа, вы же журналисты, должны уметь красиво плеваться. Ну а архаичный, наверное, должен был быть анархичным, хотя тоже спорный термин. Не злитесь.
+2ВІДПОВІСТИ
Ребята ".Руслан", "Bulkin" - спасибо, что не даете в обиду вольного художника!
+2ВІДПОВІСТИНЕ машина а сплошная под...ка!!!! За 60 штук! Ну только откровенный дурак такое купит
+1-6ВІДПОВІСТИ
Как всегда Супер пупер молодцы, , и авто в тесте интересное хотя я бы его и за 50 уе не рассматривал к покупке. Каждый ваш тест смотрю с удовольствием, ваш ресурс для меня лучший в Украине, хотя на 1 автомобильном тоже не плохо но уж как то маловато тестов.
+2ВІДПОВІСТИА если Вячеслав и упомянул Volkswagen Passat Alltrack в конкурентах, который не продается, То я бы добавил Шкода Супер универсал с полным приводом( это как для рынка Европы )
+4ВІДПОВІСТИ
Це авто неоднозначне, як одяг від французького дизайнера (кутюр'є). Але тест-драйв - чудовий, без перекосів! Спасибі!
ВІДПОВІСТИВідгуки про Peugeot 508

Украина, Киев
10.05.2013
Всім доброго дня. Наїздившись до родичів по Україні, трохи оцінив своє авто і вирішив поділитись враженнями. Авто купив 1 квітня 2013 року, але сма машина була випущена в жовтні 2012 року, брав по акц читати відгук

Украина, Днепр
16.07.2021
Что хотелось бы рассказать о данной модели: прежде всего, это внешний вид. Она действительно выделяется из потока, красивая и необычная. И ладно бы только внешне, но внутри это настоящий космолёт. Неб читати відгук