


Nissan X-Trail e-Power. Гібрид по-справжньому
Нещодавно ми тестували новий Nissan X-Trail з м'якогібридною силовою установкою й дійшли висновку, що вона не повною мірою розкриває потенціал і можливості моделі, тому що є у цього кросовера справжня гібридна версія, цікава технологічно, та ще й з повним приводом e-4orce. Саме про неї сьогодні й будемо говорити, адже нам вдалося протестувати її також.
Нагадаємо, що особливість гібридного X-Trail полягає в тому, що його колеса приводить у рух не ДВЗ, а електромотор. У монопривідного варіанта він один, на 204 «конячки», у повнопривідного - два (по одному на кожній осі) сумарною потужністю 213 к.с. А 1,5-літровий трициліндровий бензиновий агрегат використовується тут лише для генерації електроенергії. І він, до речі, надзвичайно тихо працює. Це, звісно, ще й заслуга гарної шумоізоляції, але не лише її. Тільки тоді, коли вам потрібна повна віддача силової установки для динамічного прискорення, наприклад, ви дійсно згадаєте, що під капотом є той самий ДВЗ.
Решту часу X-Trail всіма силами намагається вдавати з себе електромобіль, особливо на невеликій швидкості, і йому це непогано вдається - тиша в салоні, яку ледь помітно супроводжує характерний електричний «свист», чуйна педаль акселератора, впевнена динаміка розгону (7 секунд до «сотні» у випадку з 5-місною повнопривідною версією, як на тесті). Є тут навіть примусово-електричний режим, але працює він короткочасно, тому покладати на нього великі надії не варто.
Набагато кориснішою виглядає функція e-Pedal, яка дозволяє рідше використовувати педаль гальма у міському трафіку (хоча, щоб повністю зупинити автомобіль вона все одно знадобиться), та ще й завдяки максимальній інтенсивності рекуперації енергії гальмування повертає у батарею певну кількість електрики. До роботи e-Pedal треба певний час звикати, щоб навчитися розуміти, яким буде гальмування після того, як водій відпустить педаль акселератора, але потім ця функція дійсно стає зручною та корисною.
Корисною, тому що не в теорії, а на практиці допомагає витрачати менше пального. Абсолютно реально отримати середнє споживання бензину на рівні 6,0-6,5 л/100 км, а якщо поставити перед собою відповідну ціль, можна й менше. Цікаво також, що найекономніша швидкість руху гібридного X-Trail знаходиться в діапазоні 60-100 км/год.
В цілому, за кермом X-Trail e-Power відчуваєш набагато більше задоволення і впевненості, ніж у м’якогібридній версії, адже цей автомобіль має достатній для будь-якої ситуації запас потужності. А до роботи шасі у нас не було особливих зауважень й під час першого знайомства з новим X-Trail. Іншими словами, у гібрида є той необхідний баланс характеристик, який підсвідомо очікуєш від сучасного, технологічного і геть не бюджетного автомобіля.
Але перед тим як скласти повну картину, необхідно ще з'їхати з асфальту, адже не забуваємо про повний привод та його можливості. Виробник запевняє, що вони не аби які, оскільки система e-4orce має в 10 000 разів швидшу реакцію на зміну зчеплення коліс з поверхнею та розподіл крутного моменту, ніж механічна система повного приводу.
Аж настільки перевірити правдивість цього твердження ми не можемо, але можемо запевнити, що повнопривідний X-Trail e-Power, який має 19 чесних сантиметрів кліренсу, не боїться ані глибоких вибоїн, ані розмитої дощем слизької ґрунтової дороги, ані глибоких калюж. Головне - завчасно вибрати режим руху Off-Road, тоді електроніка дійсно швидко реагуватиме на зміну покриття і рівня зчеплення - це перевірений факт.
Звісно, треба розуміти, що це не брутальний рамний позашляховик, а лише кросовер, хоч і талановитий. Він впорався навіть з дуже крутим підйомом. Ба більше, на середині цього підйому ми повністю зупинилися, а потім спробували рушити далі, що не під силу багатьом кросоверам з механічними блокуваннями, але «електричний» повний привод e-4orce, який має 330 Нм крутного моменту на передні колеса та 195 Нм на задні, на це лише посміхнувся і легко подолав цю перешкоду, діставшись вершини гори.
Висновок
Ось тепер тебе хвалю я, ось тепер тебе люблю я! Якщо ви хочете зрозуміти, що таке новий Nissan X-Trail насправді, вам до гібрида e-Power. З повним приводом чи без нього, не так важливо. Обидва варіанти подарують набагато більше емоцій, ніж версія з м'яким гібридом. Він теж має право на існування, та й коштує дешевше, але, можливо, краще купити повноцінний гібрид в простішій комплектації, ніж «напакований» м'який гібрид. Втім, вирішувати це лише вам.
Отже, якщо ви придивляєтесь до нового X-Trail, завітайте до найближчого дилера Nissan та протестуйте всі доступні силові установки й зробить власний висновок.
Ваша думка!
Оцініть статтю!Об'єктивністьнеупередженість оцінкиАктуальністьцікаво було читати?Фото/Відеоякість фото та відеоСтиль текстучи красиво написано
-
Наследники
Говорят, на детях гениев природа отдыхает. Вот мы и решили проверить, как этот отдых происходит, и есть ли он вообще. А проверять стали на двух новых японских кроссоверах – Mitsubishi Outlander XL и Nissan X-Trail, недав ...
MN -
Nissan X-Trail и Toyota RAV4 – остаться должен один
Даже в рядах сотрудников Toyota разгорелись споры, сможет ли RAV4 с новым двигателем объемом 2,4 л побороть пренебрежительное отношение мужчин к этому авто, подобное их отношению к женской сумке Louis Vuitton, которая ес ...
Autonews.ru -
Nissan X-Trail
Его название можно перевести как "Х-хвост" или "Х-след" - хуже ездить от этого автомобиль не станет и популярности своей не потеряет. Если есть потребность в кабриолете, но цены и проходимость последн ...
Autonews.ru
Відгуки про Nissan X-Trail

Украина, Запорожье
12.06.2018
Всем доброго дня! До этого авто ездил на Жигули, Мерс 201, Рено Логан седан 2011г.в, Рено Логан МСВ 2015 и под охоту взял Нива Шевроле. Именно после Нивы понял, что следующая машина только как минимум читати відгук

Украина, Киев
14.06.2011
Пишу третий отзыв, для тех кого интересует правдивая информация от владельца, а не сказки от обладателей Таврий. Третье ТО , пробег 44780 км. Стоимость 1242 грн. Думаю, что нормально. Второе ТО действ читати відгук