



Украина Львов 28.01.2016

Інформація від власника
Оцінка авто
Вибір своєї першої машини я почав влітку 2013 року. Взяв у тата на місяць його ладу 8, щоб звикнути до їзди по місту і не дуже боятись дрібних ДТП (як виявилось це було дуже хороше рішення).
Спочатку я хотів взяти БУ, однак швидко зрозумів, що в моєму випадку це було б неправильно, оскільки на той час я не знав про будову автомобіля абсолютно нічого. Відповідно зрозуміти чи перед мною корч чи ні я не міг. Особливо чітко я це зрозумів, коли чуть не взяв Тойоту короллу 2008 року, а на провірці виявилось, що вона бита + хазяїн мені брехав, що він перший власник.
Відповідно переключився на пошук авто по салонах. Моїми критеріями були: дизель, механіка і нормальна комплектація.
Серед варіантів були: Рапід, Степвей, 301, Сі-Елізе, С3, 208, Поло(седан). Однак, коли я відвідав салон Пежо, то зразу мені впав в око 308, який з-поміж 208 і 301 вирізнявся якістю матеріалів та комплектацією. Окремо хочу відмітити працівників салону, які за один день дали мені потестувати 3 автомобілі (208, 301, 408) і взагалі було видно, що не просиджували штани, а старались мені помогти у виборі. Це було просто повною протилежністю до ставлення до мене працівників наприклад VW, Хюндай. І це сильно вплинуло на вибір в користь Пежо.
Отже я вирішив трохи перевищити свій бюджет і взяти таки 308 (початок вересня 2013).
Вірою і правдо він мені служив більше 2 років. Не раз з друзями вп'ятьох ми їздили на ньому в дальні поїздки і він завжди тішив скромним розходом пального та непоганою динамікою. По трасі я спокійно їхав 150-160 (хоча зараз розумію, що це занадто і не потрібно так швидко їздити). Автомобіль дуже комфортний - підігрів сидінь, блютус (для розмов і музики), 2-зонний клімат.
За 2 роки жодної поломки (тільки 1 пластмаска зламалась під днищем - такі вже в нас дороги). Авто досить виского стоїть над дорогою (дилер казав, що кліренс 17, хоча скорші за все чуть менше) і дозволяє спокійно їхати навіть по досить розбитих карпатських дорогах.
в січні 2016 року при пробізі 33400 продав наступному власнику і бажаю йому щасливої їзди. Судячи зі стану авто, воно ще відходить багато. Собі на зміну взяв е93 + мотоцикл хонду хорнет.
p.s. хочу також відмітити післяпродажне ставлення дилера. Будь-коли я до них заїжджав, вони мене вже пам'ятали, давали потестувати нові авто. Коли з'явився новий 308, то мені телефонували і запрошували на тестдрайв. Де ще таке є? хз.
Плюси та мінуси автомобіля
Якісне обслуговування і хороше ставлення до клієнтів від дилера (принаймні у Львові).
Кліренс.
Економність.
Відсутність поломок.
Хороший мотор.
Дизель, який спокійно заводиться зимою і не звучить, як трактор (мав змогу з бехами порівняти :) ).
Пристойна динаміка - ніколи себе я не відчував лузером ні на трасі, ні в потоці.
Інколи нервувала задня підвіска, яка трохи гримить на дрібних ямах. це у всіх 308 так. Дрібний, але мінус.
Прискорення з часом мені почало здаватись недостатнім. Правда і вибирав я машину за економність, а не прискорення.
Порада покупцеві
Хороша сімейна машина. спокійно везе 5 людей. Я б рекомендував. І сам би не продавав, якби вже мав велику сім'ю.
Обговорити відгук про Peugeot 308 5-ти дверный 2013

Цілком з Вами згідний на рахунок працівників салонів VW, Хюндай у Львові. Спілкування із клієнтом жахливе - ніби ти їм щось винний))))
+4-1ВІДПОВІСТИА, что не так с 208 с тем же 1,6 дизель??? Кроме того, что авто более компактное, легкое, и соответственно более экономичное! Хотя, если постоянно в авто ездят более трех человек, то конечно 308 будет предпочтительней.
ВІДПОВІСТИІнші відгуки власників
Peugeot 308

Украина, Одесса
25.10.2013
Здравствуйте. Хочу поведать вам о Пежо 308. Купил в июле еще до утильсбора, так что немного сэкономил. Предыдущий автомобиль Шевроле Лачетти (2008, 211 тыс. км) еще устраивал, но он мне уже немного на читати відгук

Украина, Донецк
23.07.2012
Пока обширный отзыв писать рано. Только купил. Но долго смотрел и выбирал между новым ceed, elantra. В конечном итоге остались только 308 и ceed. Есть друзья-знакомые на 307-308. Негативных отзывов ти читати відгук