Відгук KIA Ceed 2016 1.6 turbo дизель механічна

Роман Дорожинський
Роман Дорожинський
Украина Львов 13.09.2019
KIA Ceed

Інформація від власника

Рік, пробіг:
2016, 80 км
КПП, привод:
мех., передній
Двигун:
1.6 turbo дизель
Комплектація:
cередня
Кузов:
хетчбек, 5 дв.
Витрата пального по місту: 6.4 л/100км, по трасі: 4.8 л/100км, середній: 5.5 л/100км

Оцінка авто

Загальна оцінка:
5
Надійність:
Комфорт:
Ходова:
Зовнішність:

Після Жигулів, Форда Ескорта, Доджа Караван , Фольксвагена Бори вирішив взяти машинку з салону. Після порівняння між Шкодою Октавією 1.4 турбованим бензином, Пежо 308 турбованим дизелем 1.6, Тойотою Корола 1.5 бензин, Волькваген Джета 1.6 дизель вибір на користь сіда був очевидним. 8 подушок безпеки, підігрів керма, сидінь, датчики дощу, світла, блутуз , МП3, багаторижачна система підвіски з переду та ззаду напротивагу балці в Октавії, Фольквагену та Короллі. Одним словом катнув всі ці машини і Корола з Фолксвагеном відпали. Після невеликих роздумів відпала і Шкода, яка в середній комплектації здалась зовсім порожньою (Для порівняння 2 подушки безпекипроти 8 у сіда)!!! Між двох фіналістів Пежо та Сідом, другий коштував на тисячу доларів дешевше та давав більшу гарнатію 5 років проти 3. Вибір був зроблений.

Що хочеться відмітити пройшовши 80 тис.

1. Швидкість. Машинка надзвичайно прийомиста - на трасі дуже комфортно тримає дорогу і набирає швидкість. На швидкості 120-140 двигун навіть не чутно. Обороти двигуна 2 тис. Для тих хто багато їздить за містом те що треба. За рахунок турбіни має дуже потужний ривок , що допомагає з легкістю обганяти фури та інші машини.

2. Економність. При цьому розхід просто не реально малий - на трасі 4.8-5 літрів. При обкатці і швидкості до 80 км були випадки виїжджав на трасі з 3, 8 літрів!!!! По місту дещо більше 6.4 л.

3. М'ягкість підвіски та надійність ходової. Лежачі поліцейські взагалі не чутно так само, як льівську бруківку. При цьому ходова дуже надійна. Покатав сідом і по бездоріжжю Карпат і по селах. Не раз ловив таку яму, що думав доведеться бортувати колесо. Підвіска ціла!

4. Насиченість приємними бонусами. В сіда є купа бонусів про які писав вище, але особливо тішить - такі приємності, як швидкий нагрів , що взимку допомагає нагрівати салон за хвилину включеного двигуна (тени). Допомога при рушанні після зупинки вгору. Бокові підсвітки фар при входженні в поворити і ще багато няшок.

5. Надійність авто. Жодних поломок чи непорозумінь на 80тис. ( Планова зміна масла , фільтрів , колодок і заміна лампочки ближнього світла).

6. М'який пластик салону, що запобігає всякого роду свірчакам і скрипам. Принаймні поки у мене немає.

7. Не популярна модель у злодіїв. Ще при покупці мене запевнили в салоні, що ця модель не надто розповсюджена, а тому можете спати спокійно)))

З зауважень або побажань до кращого:

1. Кліренс. Все таки при кліренсі в 14см заїжджати на бордюри майже не можливо, так само як проїжджати лісові дороги. Хоча б 16-17см робили б катання приємнішим.

2. Низька якість оббивки ручки передач. При 80 тис вона суттєво потерлась чого я не бачив на попередніх машина при значно більших пробігах.

3. Не великий багажник. Особливо відчулось при необхідності возити коляску. Для сім'ї малувата.

Загалом машинка надзвичайно якісна і надійна усім кому потрібна машина для себе - це супер вибір!

Відгук був корисним?
Так Ні

Обговорити відгук про KIA Ceed 2016

Banderoless  

Согласен а с автором. Автомобіль более чем отличный за свои деньги)
У самого Сид дизель только с роботом. Пробег 58000 и только плановые ТО.

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація