



Украина Тернополь 19.05.2017

Інформація від власника
Оцінка авто
Хочу поділиися власними враженнями про автомобіль, що був мною придбаний.
Трохи передісторії:
Наприкінці минулого року вирішив придбати своє першу авто. Переглянув ринок вживаних автомобілів, переглянув ціни на нові і вирішив, що буду брати нове авто. В пристойному стані вживаний автомобіль не набагато дешевний за новий. А за адекватну ціну придбати авто з реально невеликим пробігом доволі складно.
Приблизно порахував, що пробіги в мене будуть в основному по місту і за рік більше 10 тис. в мене ну ніяк не назбирається. Це був перший критерій вибору. Другим критерієм була надійність: двигун + коробка передач. Перелопатив дуже багато матеріалу в інтернеті. Шукав саме авто з хорошими двигунами, котрі надійно служать та перевірені часом. ВАГ та дженерал морорс - відпали одразу з їхніми проблемами з поршньовою групою та мослозжиранням вже на перших тисячах кілометрів.
Виникла дилема: дизель чи бензин? Дизель дорожчий, але є на ринку в В класі Сітроєн С-Еліз з хорошигм та надійним дизельним мотором. Поїхав в салон, посидів. Навіть їздити в ньому не хотів - ну дуже мені нагадав ланос. Для заднього ряду немає підголовників. Салон дуже просторий, для комплектайції моєї сім'ї такого салону не потрібно. Багажник не вразив, підлога - наче з вати а об'єму забагато як для автомобіля з вантажопідйомністю близько 380 кг. Принаймі мені так видається. На той момент я цей варіант відклав в запасний список. Бензинові агрегати не розглядав, дуже вони вже слабкі. Такий собі жигуль за потужністю тільки французького виробництва.
Далі розглядав Акцент від компанії Хюндай. В салоні проїхатися не зміг, багато снігу намело, тому детально обдивився салон найпростішої комплектації. Салон так собі, сидіння незручні. Мотор 1.4, мав би непогано розганятися. Думав вже брати, але поки підготувався ціни на них пішли сильно вгору, курс піднявся + дилер підняв ціни. Моя комплектація виросла в ціні майже на 30 тис. грн. Вирішив поки що не брати.
Далі розглянув авто С-класу з найпростішою комплектацією. Єдине, що міг дозволити собі - це Форд Фокус в кузові седан. Як завжди в нашого дилера автомобіля не виявилося. Вони мене запросили посидіти в авто клієнта, котрий пригнав його на ТО. Так що друзі, не залишайте автомобіль в дилера, бо будуть туди народ водити як по всвячену воду ;) Посидів в салоні, мені дуже сподобалося. Просто авто сподобалося, з першого разу. Крім того двигун на 105 к.с. Дюратек доволі надійний, без очевидний проблем. В знайомого авто вже 5 років, майже як нове. Це також спонукало дивитися в бік саме Форду.
Придбати в нашому місті авто виявилося проблемою - автомобілів в Україні не було. Зв'язався з київським салоном і як тільки там приїхав в синьому кольорі - забрав. Місцевий дилер до того ж славиться своєю поганою якістю робіти. Приємним бонусом було зниження курсу, на виграній різниці ще встановив залізний захист двигуна та бризговики. Решта додаткових опцій - дуже дорога. решту в інтернеті можна придбати в рази дешевше.
Їхав з Києва в будний день, дорога була не завантаженою, тому спокійно зі швидкістю 80-90 км/год пригнав машину додому. В цілому я задоволений, автомобіль хороший, керованість на висоті. В порівнянні з моделлю 2016 року задні склопідіймачі електричні, що було доволі приємно. Посадка хороша, шумоізоляція на висоті. Магнітола видає приємний звук, якість мене цілком влаштовує. Загалом автомобілем я задоволений. Ганяти на ньому не буду, швидкість розгону та набирання швидкості цілком влаштовує.
Плюси та мінуси автомобіля
Кліренс. Машину підняли у порівнянні з дорестайлом.
Керованість.
Ходова частина.
Мало виходів для підзарядки мобільних пристоїв.
Застаріла магнітола. Диски наразі не актуальні.
В моїй комплектації відключений підігрів сидінь, але я оглянув низ сидінь і побачив, що проводка до них підведена. Буду пробувати включити його, зимою пригодиться.
Вузький прохід в багажнику, габаритні речі не запхати. Універсал був би звичайно кращий.
Порада покупцеві
Пройти тест - драйв, тільки тоді точно зможете оцінити переваги автомобіля та його недоліки.
Через 7 міс. і 5 днів Igor дописав: Пробіг 9000 км. Політ нормальний, середня витрата пального з квітня і до сьогодні - 7,1 л по місту. На трасі вдавалося вкладатися у 5 л., Але це без кондюка. На 5000 замінив масло. Дилер впарив 5W20, заднім числом уточнив у офіційного імпортера форда, що заливати потрібно тільки 5W30. Думаю, що після зими ще раз заміню і вже тоді залию 5W30, заодно пройду і перше ТО. На зиму впав рівень гальмівної рідини та гідропідсилювача. тримається на мінімумі, правда не падає. Може з власників у когось була така проблема? Десь перед зимою трапилася неприємна ситуація - на світлофорі мені в бампер вдарив один гонщик. Удар був не сильним, тільки зачепив номером нижню частину бамперу (там де чорна сіточка). Можу сказати, що пощастило мені - бампер не тріснув, кріплення не тріснули. Обійшлося. На ямах загбив один ковпак, купляти новий не буду, в салоні він вартує 870 грн. Тому якщо комусь потрібно - можу продати своїх 3 з дисконтом. Думки: - Активно їздити на цьому моторі не вийде. При 4 пасажирах в салоні динамічний обмін на трасі є проблематичним. Для мене не критично, намагаюся акуратно їздити по дорогах. - Їздили на море, багажник забив повністю, ще й холодильника автомобільного прихопив. Схиляюся до думки, що універсал для сім'ї - це накраще авто. - Переконуюся, що дійсно краще взяти авто класу С в найпростішій комплектації, аніж клас В в багатшій. - В роботі порівнювали фокус з мондео. Мондео попередньої версії не набагато довший за фокус, що підтверджує тенденцію до збільшення колісної бази автомобілів новішої генерації.
Через 12 міс. і 11 днів Igor дописав: Пробіг 12000 км. Пройшов друге ТО. Заливав масло 5w30. Менеджер тепер казав, що минулого разу заливати 5w20 вимагав дилер... Не замінили повітряний фільтр, придбав оригінал в 2 рази дешевше і ззамінив самостійно. рекомендую це робити раз в рік, а не по регламенту. В салоні щось почало скрипіти біля вуха, ніяк не можу вичислити що саме, мабуть панелі потрібно проклеювати, але поки що не маю на це часу. Середня витрата пального 7.9 л, їжджу в основному по місту. витрата реальна, інше масло + повністю збив попередній коліметраж, оскільки він вже не показник. середня швидкість руху - 25 км/год, тому планую заміну масла через 5000 км.
Через 37 міс. і 18 днів Igor дописав: Пробіг 32000 км. Довго не писав відгуки. Все якось не було часу та бажання. За всі 3 роки гарантії проходив лише планове ТО: заміна масла та фільтрів, виходяи зпоказника мотогодин. В середньому намагаюся на поканики 200 мотогодин змінити масло. Час від часу перевіряю щуп, масло від заміни до заміни стабільно на одному рівні, роблю висновнок, що масложору поки що немає. Ходу придбати ендоскоп та глянути в цилідри мотору, перевірити як він себе почуває, чи немає масляних відкладень на стінках, в якому стані "хон". Десь на початку 2019 року доливав рідину підсилювача керма. Долили мені трохи тосолу, бо був на мінімумі. Після цього доливати поки що нічого не потрібно з технічни рідин. Після 2-х років поїздок змінив гальмівну рідину, після 3-х років - замінив свіки на оригінальні. Масло заливаю виключно фордівське. Помітив, що дуже диски на колесах ржавіють. Мабуть від солі на дорогах. Тому кожної весни і двічі взимку дуже д обре вимиваю підкрилки теплою водою від солей. І взагалі, намагаюся мити щомісяця машину безконтактною мийкою. Оце недавно випадково зачепив лампочку в багажнику і вона провалилася в середину. Світить, але того світла дуже мало :) Ще трапився мені недавно корч на дорозі, то подряпав сильно бампера. Однак крило не зачепило, то поки що так їжджу. Мене дуже нервує, але поки що не буду їхати до малярів.
Через 37 міс. і 18 днів Igor дописав: І ще на сервісі сказали, що салінблоки задніх ричагів потріскали, порадили змінити разом з ричагом. Ну я так подумав, що це ппц повний. полетіли салінблоки, а міняємо ричаги. Можливо хтось щось зможе порадити як варто вчинити?
Обговорити відгук про Ford Focus Sedan 2017
Вітаю з придбанням! Радий, що на сайт приходять люди з Фокусами, особливо після рейстайлу, буде про що поспілкуватись. Мене також вразила його керованість та підкупила надійність двигуна, який планую перевести на газ, а єдиний мінус, то був трохи тісний салон та багажник. Для кліренсу рекомендую по можливості замінити рідну гуму на вищу 205/60. Доречі, якого бренду була гума в комплекті на авто?
+1ВІДПОВІСТИВже раніше давав коментар по Фокусу. Повторю його знову. "1. Являюсь поклонником Октавии, Королы и Флуенс, но должен признать, что на сегодня в диапазоне 14-15 тыс дол Фокус это лучший выбор, не смотря на то что у него для задних пассажиров места мало и не особо большой багажник. 2. Раньше бы Фокус не признал бы совсем так как в Украине долго не предлагали 1.6 атмосферный двигатель, а покупать 1.0л экобуст было бы неправильно. Где то полгода назад начали снова предлагать 1.6л бензины и это кардинально изменило картину на рынке. 3. Ценовая политика Форд - самая демократичная. Посмотрите на Фиесту и сравните с Фабией и Ай 20; посмотрите на Фокус и сравните с Октавией/Королой, Куга тоже имеет симпатичную цену в сравнении с одноклассниками. 4. Подведем итоги. Лучшая машина ценой в районе 380 тыс грн - Форд Фокус, в сегменте 420 тыс - Корола 1.33, в районе 500 тыс - Октавия 1.4 TSI."
+2-1ВІДПОВІСТИ
Каменяр, да 1,0экобуст двигатель ниочём, в реальных условиях(город, пассажиры и тд) жрет как атмосферник, если хорошо нагрузить сдувается, правда и на 1,6 атмо я ездил на тестдрайве года 3 назад, может необкатанная была, но реакция на газ была крайне вялая.. главная моя претензия к форду это теснота для водителя, но в сравнении с королой предпочел бы фокус недумая, несмотря на ее просторность...дизайн фокуса интереснее в разы, а салон королы - это вообще капсула времени, дискотеку 80х на диск записать и можно ездить)) флюенс считаю абсолютно провальным по эргономике! кроме тесноты фокус аппарат отличный, очень нравится что пороги все пластиком защищены! но честно говоря при бюджете в 15К я бы наверное купил полоседан с 1,4тси с климатом за 14К и штуку баксов потратил бы на нормальные колеса и подлокотник
+3-2ВІДПОВІСТИshep, вялость педали у 1,6 атмо с обкаткой немного проходит, не не исчезает, наверное сказывается Евро 6. А при бюджете в 15К и без перспективы на гбо то наверное, если бы была возможность, я бы подкопил ещё 2,5К на Октавию 1,4т в базе )) , недавно ездил у знакомого, обновил ощущения, кроме динамики ну там и багажник...
+2ВІДПОВІСТИЗа 14-15$ можно было взять хороший Аккорд 8, Авенсис, Октавия А7 или Мазда 6 с Вашими будущими небольшими пробегами и не знать с ними проблем лет 5! Зря,имхо, отказались от идеи с б/у авто ради Фокуса...
+2-8ВІДПОВІСТИ
Exelero, так можно о любой покупке нового авто сказать и привести кучу б/у вариантов, но если человек решил купить новый авто, то надо уважать его решение, и думаю не корректно уже сравнивать с тем что можно было бы б/у купить... я вот за 14К с европы бы пассат б7 2,0тди пригнал, но какое это имеет значение если автор принял решение что хочет новый авто!? я тоже год назад принял подобное решение, хотя сначала думал про б/у
+7-1ВІДПОВІСТИ
РЖУ "ВАГ та дженерал морорс - відпали одразу з їхніми проблемами з поршньовою групою та мослозжиранням"
+2-2ВІДПОВІСТИ
проводок к сидению не всегда говорит о наличии подогрева, скорее всего, это датчик посадки, то есть, от него зависит увидит ли автомобиль человека и активирует подушку безопасности.
ВІДПОВІСТИЩырый, скорее всего так и есть, проводки от датчика, он у меня гад, когда жена садится рядом иногда 'не видит' её, и она может ехать не пристёгнутой без зуммера, меня же и отца на пассажирском месте видит всегда, наверное настроен и расположен под крупных людей
ВІДПОВІСТИНавіщо, люди, ви ставите той захист двигуна? Вам гроші нікуди викинути? Виробник автомобіля сам не радить його ставити, бо він погіршує пасивну безпеку (краш-тести без самопальних захистів проводили). З приводу підігріву сидінь: невже ви справді вірите в те, що виробник з заводу усе заклав для підігріву, тільки полінувався підключити і взяти з клієнта гроші за цю опцію?
+1ВІДПОВІСТИХтось, на украинских дорогах без защиты двигателя тяжко. В сраных Карпатах на дороге Долина - Межигорье - Хуст я защитой бился ежеминутно. 120 км за 7 часов. Так у меня тогда только тяга рулевая застучала - заменили по гарантии, а без защиты сидел бы там между смереками и без трембиты. Подогрев сидений вещь важная только для кожаных сидений. У меня кожа, зимой колодно, пользуюсь накидками.
ВІДПОВІСТИshiroguma, без захисту ти би проїхав і не зачепився :-) Якщо збираєшся їздити поганими дорогами, то не захист треба ставити, а інший автомобіль вибирати. У мене Форд Фієста, за п'ять з половиною років накатав 145 тисяч, жодного разу не виникло ситуації, щоб мені знадобився захист двигуна.
+1-1ВІДПОВІСТИ
Віктор.Т Дійсно захист зменшує кліренс У Фокусі десь на 5 см.. тому і зачіпаєтесь більше разів.
+1ВІДПОВІСТИvittorino, Ви трошки не так мене зрозуміли. Зачипався більше я на попередньому авто, і саме на ньому захист з'їдає багато. А щодо Фокуса, тут як сам захист, так і весь низ кузова наподив рівненькі і я б не сказав, що захист тут їсть багато кліренсу.
ВІДПОВІСТИПочитавши доповнення, щойно звернув увагу на рівень рідени гідропідсилювача, який також опинився майже на мінімумі...
ВІДПОВІСТИА яку обрали зимову гуму і якого розміру? І ще питання, чи бачили колись на панелі приладів увімкнуний сигналізатор спрацювання єсп на слизькій дорозі чи дожчу? Бо я щось ні як не можу побачити коли вона спрацьовує, навіть при спеціально спровокованих заносах.
ВІДПОВІСТИПравдоруб, ЕСП не про заносы. Ищите площадку с замёрзшей лужей. Становитесь обоими колёсами одного бока на лёд, другими на асфальт. И по газам. Без ЕСП улетите вбок в соседние машины, с ЕСП поползёте вперёд довольно ровно. ЕСП+антипробуксовочная система = противозанос, его вы и пытаетесь безуспешно проверить.
ВІДПОВІСТИshiroguma, я это и мел ввиду, может не корректно написал. Дело в том, что на ходу на пустых участках дороги на небольшой скорости пытался, даже рулём резко крутил, но мигающей ломпочки так и не увидел, хоть небольшой занос и имел место. Может покрытие было не достаточно с разным сцеплением у левой и правой стороны... Попробую ещё
ВІДПОВІСТИЯк почуває себе авто? ТО робите самостійно, чи у офіціалів? Доречі, в мене теж рівень гідропідсилювача керма довго тримався нижче середини, а останнім часом впав до мінімуму. Вирішив придбати рідину (менше літру не було, з потрібним допуском взяв аж за 400грн/л), та знадобилося лише грам 100, і рідина піднялась з мін. до макс. Якщо потрібно буде на долив, звертайтесь, все одно лежить без ділу.
Щодо гальмівної рідини, вона падає по мірі зношення гальмівних колодок. Але саме неприємне в цьому те, що цей бачок не великий та є спільним з контуром гідрощеплення і коли рівень менше середини його може завоздушити і передачі стануть дуже пагано інколи вмикатись (як було в моєму випадку). Так що тримайте рівень гальмівної на максимумі, а коли ставитемете нові колодки трохи відберете шприцом зайве.
Інші відгуки власників
Ford Focus

Украина, Полтава
01.06.2019
Очень давно собирался написать отзыв, все не доходили руки. Хотел написать обширный, как прошлый автолюбитель (кстати его отзыв был один с тех факторов из-за которых я купил это авто). Когда выбира читати відгук

Украина, Знаменка
19.01.2017
Выбор нового авто С класса. Реалии 2017. Украина. К вопросу приобретения нового автомобиля было решено подойти со всей ответственностью, дабы подобрать самый рациональный вариант и потом ни дня не читати відгук