Відгук Chery Tiggo 2008 2.4 бензин + ГБО механічна

Алексей
Алексей
Украина Киев 26.04.2016
Chery Tiggo

Інформація від власника

Рік, пробіг:
2008, 380.000 км
КПП, привод:
мех., повний
Двигун:
2.4 бензин + ГБО
Кузов:
позашляховик, 5 дв.
Витрата пального по місту: 12.0 л/100км, по трасі: 10.8 л/100км, середній: 11.4 л/100км

Оцінка авто

Загальна оцінка:
2
Надійність:
Комфорт:
Ходова:
Зовнішність:

Пересів на дане авто після ВАЗ 2112 1.6л 8кл. Перші враження - сидиш високо, рульове керування легке, дзеркала заднього виду інформативні, двигун - звір. Сів на авто з пробігом 268000км, тому, звичайно ж, було і є багато недоліків. По-перше, встановлено ГБО-4, яке шкодило роботі двигуна, холості обороти плавали і плавають, при переході на бензин все ок. По-друге, на холостих не рушає, постійно треба нагазовувати, тому при їзді по місту це створює значні незручності.

Автомобіль службовий, тому експлуатується жорстко. За півтора року експлуатації (112000км), було замінено всю ходову + рульова рейка. Головною проблемою мого Чері було те, що вона не хотіла заводитись зранку, на холодну. Причина: неправильно працював датчик коленвалу і система подачі палива з баку. Закипають пальчики в задніх тормозних супортах і стирають одну внутрішню колодку. Машина передньоприводна із 70 000км через поломку в роздатці. Ходова потребує постійного ремонту (ТО потрібне дуже часто). Постійно напрягають датчики АВS через їх намокання, або коли їдеш по пересічній місцевості. Фари тьмяніють; корозія на порогах, передніх крилах біля бризовиків і фар. Два рази робили головку, міняли клапани. За 100000км пробігу на запчастини потрачено 100000 грн. Судіть самі.

Плюси та мінуси автомобіля

Хороший мотор (Mitsubishi), коробка, багажник, дзеркала заднього виду, кондиціонер.

Слаба ходова, тісний задній ряд, погана звуко і шумоізоляція, дорогі задні підшипники півосі (2400 один), малий бардачок, немає підстаканників, "всмоктує" пилюку з дороги.

Порада покупцеві

Можу тільки сказати, що з пробігом понад 100000км не варто купувати дане авто.

Відгук був корисним?
Так Ні

Обговорити відгук про Chery Tiggo 2008

Azazello  

"Можу тільки сказати, що з пробігом понад 100000км не варто купувати дане авто."
Золотые слова...

+3-1ВІДПОВІСТИ  
GregK  

Ваші слова...(По-перше, встановлено ГБО-4, яке шкодило роботі двигуна)...Хто вам сказав,що ГБО шкодить ДВИГУНУ??? Це як мінімум БРЕХНЯ...На газу Пропан-Бутані,моторесурс з ЯКІСНИМ МАСЛОМ ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ В ДЕКІЛЬКА РАЗІВ. А на МЕТАНІ ШКОДИТЬ клапанам і не тільки,бо сухий газ природній...4-рте покоління в гарного майстра росхід на 100км ОДИНАКОВИЙ,сам їздив і не мало провірив,після третьої заміни масло на Пропан-Бутані,мотор став ЯК НОВИЙ,через 8000тис міняв масло і думав не раз,що напутав з пробігом бо масло було практично ЧИСТИМ в...Моторчик шепотів...Потрібно вчасно міняти фільтри і заправляти гарним ЯКІСНИМ ГАЗОМ...Якщо літом в ЖАРУ то РАНО В РАНЦІ,якщо бочка на поверхні землі...

+2-2ВІДПОВІСТИ  
Константин Алёхин  

Нельзя о хорошей машине так отзываться.
1. Ходовая от РАВ4, ставьте комплектующие от РАВ4 и она вам прослужит до 200тыс.км., а не китайское фуфло с левых заводов типа кимико или афтермаркет. Жлоб всегда платит трижды.
2. Суппорта закисают, так они и на РАВ4 закисают. Я раз в год их смазываю и нет ни каких проблем. Любую машину нужно обслуживать.
3. Заводится у меня всегда с полтыка. Ставьте хороший бензонасос Сименс и вы машину не узнаете. Как вы к ней относитесь так и она к вам.
4. ГБО нужно ставить у нормальных мастеров, и нормальное оборудование. Я поставил себе КМЕ, и машина стала тупить и обороты плавать на холостых. Два раза ездил на СТО говорят что всё в норме. Купил себе адаптер, сам с нуля всё настроил и машину не узнать, на газу прёт что на бензине, а обороты держит как вкопаные. Не машины плохие, а мастера дебилы.

+1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація