


Сервісні центри по регионах України
- СТО Києва 19
- СТО Вінниці 2
- СТО Дніпра 3
- СТО Донецька 1
- СТО Житомира 1
- СТО Запоріжжя 1
- СТО Івано-Франківська 2
- СТО Кременчука
- СТО Кропівницького 1
- СТО Кривого Рогу
- СТО Луганська
- СТО Луцька
- СТО Львова 3
- СТО Мелітополя
- СТО Мукачево
- СТО Миколаєва 2
- СТО Одеси 3
- СТО Полтави 2
- СТО Рівно 1
- СТО Сімферополя
- СТО Сум
- СТО Тернополя
- СТО Ужгорода
- СТО Маріуполя
- СТО Харкова 7
- СТО Херсона 1
- СТО Хмельницького 2
- СТО Черкас 2
- СТО Чернігова 1
- СТО Чернівців
Німецький виробник причепів Schmitz Cargobull дав старт проекту зі створення автопарку власної мережі мобільних сервісних фургонів для технічного обслуговування та ремонту своїх причіпних систем.
Більшість водіїв орієнтуються на пробіг як на головний показник що характеризує зношування двигуна і, звісно ж, для визначення моменту заміни моторної оливи.
Кожен пункт технічного контролю повинен бути обладнаний щонайменше двома камерами, які фіксують увесь процес перевірки транспортного засобу.
Спочатку LM-40 створювався як професійний продукт першочергово для майстрів, механіків та автосервісів. Його основна функція, це змащування рухомих деталей і боротьба з корозією в умовах агресивного середовища.
В Україні вже з 1 липня набудуть чинності нові вимоги до проведення обовязкового технічного контролю транспортних засобів.
У ході перевірки виявили несправності гальм у сотень фур: з 4,5 тисячі перевірених вантажівок майже 400 було виведено з доріг через несправність цієї системи.