



Украина Городенка 15.03.2014

Інформація від власника
Оцінка авто
На диво надійна машина: після 100 000 поки ще рідні амортизатори та гальмівні колодки, рідний акумулятор, правда євростандарт (експортний). Замінив тільки вихлопну систему та трос зчеплення. Машина має всі переваги передньоприводного маленького автомобіля бюджетного класу та багато недоліків по комфорту радянського зразка. Співвідношення ціна-якість - найкраще серед вітчизняного автопрому. Після приходу на автозаз корейців, якість коплектуючих суттєво зросла. Я знаю багато прикладів, коли Таврія інваліда витримувала кількаразове закипання двигуна та експлуатацію майже без оливи (все по вині "водія"). При правильній експлуатації двигуни на Тавріях після 2000 року продовжували їздити після 200 000 пробігу, а елементи ходової продовжували справно працювати після пробігу 100 000.
Плюси та мінуси автомобіля
Маленька, економна, легка в керуванні, дешева в експлуатації.
Шум в салоні, туга педаль зчеплення.
Порада покупцеві
Брати тільки після 2000 року, бажано 1.2 або 1.3 карбюратор.
Обговорити відгук про ЗАЗ Таврия-Нова 2004
Інші відгуки власників
ЗАЗ Таврия-Нова

Украина, Запорожье
16.10.2007
Хороший автомобиль для большого города и начинающих автомобилистов.Проехал Карпаты -зимой , Крым -летом, большинство регионов Украины-проблем не возникало. читати відгук

Украина, Днепр
06.12.2007
"машина не предмет роскоши, а средство передвижения" - это Таврия. Перевернулись на горной дороге, я сказала ей спасибо, приземление на удивление прошло очень мягко, мы без царапин, машину п читати відгук