



Украина Киев 09.10.2016

Інформація від власника
Оцінка авто
Вибирали автомобіль для частих поїздок з не повним завантаженням (2-3 людини) по місту і області, з урахуванням глибини ям і якості наших доріг звичайні авто С класу відпали через кліренс (сід, пежо 308, астра) в кінці вибір стояв між вітарою і дастером)) Взагалі в салон сузукі їхали дивитись на сх4 з механікою в мінімалці але таких машин вже не лишилось не проданих, новий сх не прийшовсь до смаку, в результаті обирали між вітарою і вітарою s, взяли просту вітару в середній комплектації. Дива від машини ніхто не очікував бо є розуміння її ціни (в митній декларації вартість авто вказана 9500 євро до нашої митниці) і тому впринципі все доволі достойно, особливо радує автомат - працює чесно, передачі тримає до останнього, логіка роботи правильна, на обгонах при скиданні передачі вниз за допомогою підкермових перемикачів тримає передачу ввімкненою доки не скинеш газ і коробка знов перейде з ручного режиму в автоматичний. Про динаміку... назвем її достатньою для міста, не ураган але і останнім в потоці не їдеш. На трасі при обгонах скидаю передачі вниз вручну, тоді є запас тяги, для 1.6 з автоматом непогано. Стосовно підвіски - вона непогано веде себе на рівній дорозі і невеликих дефектах асфальту, більші нерівності вона вже не пробачає (паралельно катаюсь на ваз 2110, в порівнянні з вітарою 10ка неочікувано стає м'яким автомобілем) але в поворотах автомобіль майже не валиться. До керма є питання на високій швидкості при їзді по прямій, важко піймати "нуль" в порівнняні з гідропідсилювачем, машину потрібно постійно "ловити" на смузі. Фари - лінзований галоген на ближньому і рефлекторний дальній, на заміських трасах впринципі світла вистачає.
Оглядовість з місця водія хороша, зеркала нормальної форми, не ховають бокові автомобілі, назад видно не дуже, але впринципі парковка цього малюка після Cia Carnival здається грою) Поки ніби описав все, будуть питання - задавайте.
Бісить скрип тримача ремня водія, прямо за лівим вухом))
Плюси та мінуси автомобіля
1. Адекватна комплектація.
2. Простий двигун.
3. Гарно налаштований автомат.
4. Стандартна панель приладів (не люблю моніторчики чи панелі без шкали температури ОЖ).
1. Слабка шумоізоляція, особливо задніх арок (там навіть підкрилки з матеріалу схожого на карпет).
2. Тверда підвіска ззаду, особливо коли там сидить дві людини.
3. Матеріал яким обшите кермо злегка ковзає в руках.
4. На швидкості більше 100 електропідсилювач веде себе не зовсім адекватно, явтомобіль потрібно ловити по смузі.
5. Легкі двері, закриваються не завжди з першого разу і з неприємним звуком.
6. "Логановські" дефлектори обдуву в салоні.
7. Твердий пластик.
8. Скрипи салону з самої новини.
Порада покупцеві
Якби не твердість підвіски у вітари не було б конкурентів в цьому ціновому сегменті, а так, якщо потрібне авто для поїздок по наших "дорогах" і можете терпіти механіку з дизелем то дастер мабуть буде більш комфортним в плані проїзду нерівностей.
Через 22 днів Ярослав дописав: Пробіг 3500, поки клеїли антигравійну плівку потестив Vatara S з вражень - не особливо краща динаміка, але відчутний свист турбіни (пасажир на задньому підтвердив) і нібито трішки гостріше кермо (може даються взнаки більші діаметри колісних дисків) тримач ременя так само скрипить, мабуть "фірмова фішка" моделі. Шукав диски на зимову гуму, в результаті купили комплект в офіціалів за адекватні гроші, надіюсь такі ж ціни будуть і надалі.
Через 3 міс. і 3 днів Ярослав дописав: Пробіг 9900, пластик по холоду і на поганій дорозі грає по всьому салону, по неукатаному снігу, з вимкненою есп їде достойно як для переднього приводу і автоматичної кпп. Оригінальний захист двигуна "зжер" десь 5 см кліренсу. Заводська "голова" магнітоли не перестає радувати, але після ночівлі на морозі іноді "вицвітають" кольори, після прогріву салону зникає.
Через 10 міс. і 26 днів Ярослав дописав: Пробіг 40 000, з недоліків - м'яке лобове скло (є подряпини, один скол), тонка фарба (легко лишаються сліди від гілок, сколи і тд), загубилась кришка бачка склоомивача. Витрата палива як для бензинового авто з автоматом дуже достойна.
Через 43 міс. і 17 днів Ярослав дописав: Пробіг 103 000 км, політ нормальний. З замін тільки масло і фільтра, колодки гальмівні і ті поки заводські стоять.Нових зауважень поки немає, все як і було в попередніх відгуках.
Обговорити відгук про Suzuki Vitara 2016
Вот это настоящий честный отзыв, точно такие же впечатления у меня были после поездок на тест-драйве и машине коллеги. Все хорошо, но жесткая подвеска все убивает( А так был бы идеальный автомобиль за эти деньги.
+7-1ВІДПОВІСТИ
superblast, на самом деле практически у всех кроссоверов увы подвеска жесткая, меня эта особенность то же напрягает и в спортейдже ямы он жестко проходит
+1ВІДПОВІСТИПо поводу "твердости" подвески -вопрос спорный , смотря с чем сравнивать. Слишком "мягкая" валкая подвеска на высоких скоростях и в поворотах , при такой массе и центре тяжести , может приподнести массу сюрпризов.
+1ВІДПОВІСТИДостойный пробег у Вас уже.Уже можно о чем-то судить.Если можно подробнее о технической части(что меняли? планово или нет?как ходовая?И так далее?))Спасибо
+1ВІДПОВІСТИІнші відгуки власників
Suzuki Vitara

Украина, Киев
25.12.2016
24.12.16р. субота. Сузукі Вітара. На спідометрі – 976 км і у понеділок поїду на нульове ТО у центр Сузукі, Київ. Авто купив 5.12.16р., але через певні причини катався останній тиждень, а перед цим лиш читати відгук

Украина, Киев
30.12.2016
Моей машине 4 месяца. Приходится много ездить. Покаталась и осенью и уже зимой. Впечатления от вождения хорошие. Когда читала отзывы перед покупкой, то переживала, что много минусов. Сейчас могу сказа читати відгук