Відгук Suzuki Ignis 2021 1.2 бензин автоматична

Віктор
Віктор
Украина Киев 28.10.2023
Suzuki Ignis

Інформація від власника

Рік, пробіг:
2021, 23.000 км
КПП, привод:
авт., передній
Двигун:
1.2 бензин
Комплектація:
GL
Кузов:
позашляховик, 5 дв.
Витрата пального по місту: 5.5 л/100км, по трасі: 3.8 л/100км, середній: 4.8 л/100км

Оцінка авто

Загальна оцінка:
5
Надійність:
Комфорт:
Ходова:
Зовнішність:

Доброго дня. Вирішив написати відгук про даний авто вже маючи два роки експлуатації та 23000 км пробігу. Авто в основному використовується по м.Києву (90%) + передмістя в радіусі 150км.

Щодо двигуна: хороший, перевірений роками класичний чотирициліндровий дуже добре розкручується, жваво реагує на акселератор.

Коробка: варіатор. Спочатку трохи хвилювався щодо надійності та зручності (після гідротрансформатора), але все склалось добре, просто потрібно відчути алгоритм її роботи і вам ця коробка для даного авто влаштує.

Підвіска: кліренс 18см, нерівності відпрацьовує без пробивань чи гуркоту (пробував на швидкостях до 50км/год), в міру збита, не розхитує і не укачує, загалом по нашим дорогам прийнятна, не гірше ніж на багатьох інших авто. Як для мінікроса то тримає дорогу цупкіше ніж багато інших кросів.

Розмір салону: більше ніж достатньо для 4 здорових пасажирів , а зрештою не так багато кросів де комфортно всядеться 3 бугаї на задньому сидінні. Якось возив на задньому двох дорослих + дитина в дитячому кріслі. Не скажу, що супер але нормально доїхали 150км.

Світло: просто бомба! Шумоізоляція: залишає можливості для вдосконалення але і без напрягу.

Витрати пального: як їздити - такі і витрати. Мій рекорд 3.7л/100км - це середній Київ + за містом (на протязі 170 км), питання навіть не в швидкості 50 чи 110, а в рівномірності їзди без різких розгонів та гальмувань, та умінні користуватись коробкою та акселератором.

Багажник: для повсякденного життя достатньо. Оглядовісь та зручність посадки (мій зріст 183см) : добре.

Щодо зими: завдяки наявності батареї заводиться в морози з "півтику". Система "старт - стоп" працює так непомітно, що перші місяці навіть не відчував, заводиться фактично миттєво та не відчутно, в порівнянні з цією системою на класичних двз.

Плюси та мінуси автомобіля

Машина компактна але в седині абсолютно достатньо для повсякденного використання місця, фактично не відчуваєш стислості простору чи відсутності місця. Економність в витратах на км пробігу. Обираючи ви не переплатите ні копійки, варта своєї ціни.

Якихось значних недоліків нема, а дрібні можна самому владнати. Електропідігрів дзеркал (його не було в моїй комплектації) додатково встановив при покупці. Парктронік теж. Штатна аудіосистема звичайно посередня - щоб було.

Порада покупцеві

Машина чисто японської збірки. Якщо вам потрібно машина для життя і у вас не має потреби щодня возити цілу купу народу, а як правило авто в 95% випадків використовується 1 чи вдвох, а також ви вже зрозуміли, що "козирна тачка" - це не ваше досягнення, а головна біль за дурні гроші - то можете брати сміливо і бути впевнені, що гроші витратили не дарма і він (авто) вартий кожної копійки своєї ціни.

Відгук був корисним?
Так Ні

Обговорити відгук про Suzuki Ignis 2021

O167  

зрештою не так багато кросів де комфортно всядеться 3 бугаї на задньому сидінні." - це вже занадто!))

+1ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

O167, що вам видалось занадто? Багато авто кросоверів класу К1 ви знаєте де комфортно всядуться три особини по 100-120кг і зростом від 1,8? Не забувайте про бюджет співставний ,і нову ( розмови про крузаки 200 п'ятнадцяти річні і "вхекані" не цікаві).

ВІДПОВІСТИ  
O167  

Взагалі-то про Ігніс мова йде. Навіщо сипати крузаки чи виводити залежність розміру салону від бюджету? Утім, можливо, бугаї зараз пішли ні ті, що раніше.)

+1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація