



Украина Киев 28.10.2023

Інформація від власника
Оцінка авто
Доброго дня. Вирішив написати відгук про даний авто вже маючи два роки експлуатації та 23000 км пробігу. Авто в основному використовується по м.Києву (90%) + передмістя в радіусі 150км.
Щодо двигуна: хороший, перевірений роками класичний чотирициліндровий дуже добре розкручується, жваво реагує на акселератор.
Коробка: варіатор. Спочатку трохи хвилювався щодо надійності та зручності (після гідротрансформатора), але все склалось добре, просто потрібно відчути алгоритм її роботи і вам ця коробка для даного авто влаштує.
Підвіска: кліренс 18см, нерівності відпрацьовує без пробивань чи гуркоту (пробував на швидкостях до 50км/год), в міру збита, не розхитує і не укачує, загалом по нашим дорогам прийнятна, не гірше ніж на багатьох інших авто. Як для мінікроса то тримає дорогу цупкіше ніж багато інших кросів.
Розмір салону: більше ніж достатньо для 4 здорових пасажирів , а зрештою не так багато кросів де комфортно всядеться 3 бугаї на задньому сидінні. Якось возив на задньому двох дорослих + дитина в дитячому кріслі. Не скажу, що супер але нормально доїхали 150км.
Світло: просто бомба! Шумоізоляція: залишає можливості для вдосконалення але і без напрягу.
Витрати пального: як їздити - такі і витрати. Мій рекорд 3.7л/100км - це середній Київ + за містом (на протязі 170 км), питання навіть не в швидкості 50 чи 110, а в рівномірності їзди без різких розгонів та гальмувань, та умінні користуватись коробкою та акселератором.
Багажник: для повсякденного життя достатньо. Оглядовісь та зручність посадки (мій зріст 183см) : добре.
Щодо зими: завдяки наявності батареї заводиться в морози з "півтику". Система "старт - стоп" працює так непомітно, що перші місяці навіть не відчував, заводиться фактично миттєво та не відчутно, в порівнянні з цією системою на класичних двз.
Плюси та мінуси автомобіля
Машина компактна але в седині абсолютно достатньо для повсякденного використання місця, фактично не відчуваєш стислості простору чи відсутності місця. Економність в витратах на км пробігу. Обираючи ви не переплатите ні копійки, варта своєї ціни.
Якихось значних недоліків нема, а дрібні можна самому владнати. Електропідігрів дзеркал (його не було в моїй комплектації) додатково встановив при покупці. Парктронік теж. Штатна аудіосистема звичайно посередня - щоб було.
Порада покупцеві
Машина чисто японської збірки. Якщо вам потрібно машина для життя і у вас не має потреби щодня возити цілу купу народу, а як правило авто в 95% випадків використовується 1 чи вдвох, а також ви вже зрозуміли, що "козирна тачка" - це не ваше досягнення, а головна біль за дурні гроші - то можете брати сміливо і бути впевнені, що гроші витратили не дарма і він (авто) вартий кожної копійки своєї ціни.
Обговорити відгук про Suzuki Ignis 2021
зрештою не так багато кросів де комфортно всядеться 3 бугаї на задньому сидінні." - це вже занадто!))
+1ВІДПОВІСТИВзагалі-то про Ігніс мова йде. Навіщо сипати крузаки чи виводити залежність розміру салону від бюджету? Утім, можливо, бугаї зараз пішли ні ті, що раніше.)
+1ВІДПОВІСТИІнші відгуки власників
Suzuki Ignis

Украина, Киев
31.07.2021
Доброго дня. Зареєструвався спеціально, щоб залишити відгук про свою машину. Більше десяти років машини не мав і навіть за кермо не сідав. Цю забрав із салону в Києві у травні цього року. Застерігаю, в читати відгук

Украина, Хмельницкий
12.11.2007
Новую машину я себе подбирал долго. Требования были весьма противоречивыми - с одной стороны, большую машину не потянул бы по деньгам, да и частые поездки городу удобнее совершать на маленькой машине, читати відгук