Відгук SsangYong Rexton 2014 2.0 turbo дизель автоматична

Валерій
Валерій
Украина Киев 23.07.2014
SsangYong Rexton W

Інформація від власника

Рік, пробіг:
2014, 200 км
КПП, привод:
авт., повний
Двигун:
2.0 turbo дизель
Комплектація:
dlx2
Кузов:
позашляховик, 5 дв.

Оцінка авто

Загальна оцінка:
4
Надійність:
Комфорт:
Ходова:
Зовнішність:

Цей відгук вирішив написати після пошуків інформації про дану модель. Ну тепер по порядку. За місяць до покупки машина на якій я їздив потрапила в аварію. Це - була Тойота Прадо 2.7 9років. Уявіть ситуацію літо - плани на рибалку і активний відпочинок летять до шкереберть. Ремонт машини 150000грн. на Тойтота-сервіс. Страховка по аварії невідомо коли виплата. Одним словом - засада.

Відправна точка за рештки машини дають 120000грн. Задача, як маючи даний ресурс, отримати якнайшвидше машину подібну до Прадо. Звісно в першу чергу звернув увагу на Тойоту і ... поїхали далі. А далі варіант Субару Форестер - при ціні 470000грн. Мінімальний внесок 20% - але подальші платежі (страховка, ПФ, комісії і т.п.) на коло 170000грн. - 50000грн. - шукай кошти.

І раптом проїзджаючи Харківському шосе помітив салон Ссан Йонгу - вирішив заїхати. Звісно я звернув увагу на новий Рекстон з 2-х літровим дизельним двигуном, коробка автомат, текстиль. Менеджер побачивши мою зацікавленність запросив на тест-драйв. Після я просто закохався в цей двигун. У підсумку понеділок заявка до банку на кридит - середа перший внесок 20% - пятниця 18 година я з машиною. Поставлену собі задачу я вирішив - сума витрат 115000грн. Вартість авто - 395000грн.

Вибачте за довге оповідання. Машиною задоволений як "слон" - витрати пального залив повний бак 78л. попередньо витрати до 10л/100км. Висновки робити зарано 250км. всього. На Бориспільській трасі розігнав до 150км на годину і запас був гнати далі, але обкатка. Поки все. Далі буде.

Плюси та мінуси автомобіля

Повний привід.
Рама.
Низький рівень витрати пального.
Непогана акустика.
Зручне сидіння.
Зовнішній вигляд.

Відсутній бортовий комп'ютер.

Відгук був корисним?
Так Ні

Обговорити відгук про SsangYong Rexton W 2014

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Vladimir-81  

А ездили на Рекстоне 2.7D?

ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Так, я робив тест і на Рекстоні 2.7 xdi 2-х літровий за динамікою і роботою двигуна сподобався більше.

+2ВІДПОВІСТИ  
MAESTRO-SAM  

Вроде как неплохо описано ...

ВІДПОВІСТИ  
cjgrf  

Ничего не понял. Зачем покупать SsangYong Rexton за 450 000 если Тойота Прадо стоит 500 000. 50 000 на цене в 500 000 копеечная разница Нахрена все эти качели если вы так кредит берете?

+1-9ВІДПОВІСТИ  
git  

Ну так Вы залезьте в прадо ,а потом в рекстон за меньшие деньги и почувствуйте разницу.

+7ВІДПОВІСТИ  
cjgrf  

И вообще не понятно зачем покупать машину за 450 000 косарей если в наличии всего 120 000? Что бы потом переводить её на газ и экономить каждую копейку что бы выплатить кредит? странные вы люди. Это всего лишь машина( железяка для доставки жопы из точки А в точку В) зачем выпрыгивать из трусов лишь бы купить престижный кусок метала? Я понимаю если у тебя есть 1 500 000 в банке и купить машину за 500 000 это адекватно, но когда есть всего 100 000 и покупать машину за 500 000 это похоже на маразм.

+5-11ВІДПОВІСТИ  
Qasder Azx  

похоже на заказуху - отзыв о том как легко и просто взять кредит на рекстон, а не о самой машине

+3-7ВІДПОВІСТИ  
cjgrf  

Да берешь кредит на SsangYong, а по концу кредита выплачиваешь банку цену майбаха.

+2-7ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 1
Автор відгуку  

По- перше ватість машини 395000грн. пощастило стартова ціна 415000грн. На момент20% внеску АІС оголосив акцію - знижка 20000грн. По-друге Прадо за 550000- мінімальна комплектація бензин 2.7. витрати 17-18літрів змішаний режим. А 3-літровий дизель 650000грн. Я також робив тест на ньому - не сподобався. Я маю ще в сімї Вольво XC90 - 2,4 дизель. Тому обставини бувають різними, машина потрібна сьогодні.

+10-1ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Моя історія - це розповідь про машину. На початку я оповідав про рибалку. Маю човна в гаражі і наявність фаркопа як розумієте для мене було важливим моментом. Тому впершу чергу я його встановив. Звісно в салоні мені пропонували, але як потім виявилося довго мурижили з наявністю. В решті мені набридло чекати і в першому ліпшому і-магазині купив за 1980 грн. установка в салоні обійшлась у 850 грн.-3години роботи. Фарко зйомний. Це зручно коли є поруч автоматичні автомийки . Аудіоцентр залишив базовий-мене влаштовує. Встановив захист піддона. Сигналізайія з функцією таймер вимкнення турбіни. Камеру заднього виду взяв з двома відео входами установив задня камера в плафоні підсвітки номера, а другу на передній бампер-досить зручно при парковці в тісних умовах. Рекомендую. Свідомо не називаю марку, описую тільки функціонал. Будете запитувати відповім. Заїхав ввечері на пісочний дніпровський пляж-загруз, увімкнув на повний привід дав газку в четверть газу і поїхала як по асфальту -приємно!!!!

+7ВІДПОВІСТИ  
vik-master  

Спасибо вам за отзыв.

+5ВІДПОВІСТИ  
Scream  

Советую отказаться от обслуживания в АИСе и амортизаторы с пружинами со временем поменять.

ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Про пальне. Проїхав першу 1000км витрати пального при їзді 50на 50 місто -траса становить 11.8 літрів на сотню. Звісно при зовнішній температурі в день +32градуси а в солоні авто 21, то кондиціонер своє взяв. Незабаром поїду на СТО робити перше ТО. Була нагода поговорити з персоналом автосервісу -статистика по 2-х літровому Рекстону відсутня. Враження від машини не змінились.

+2ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Забув сказати про ергономіку сидінь. Доволі ергономічні.

+1ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Провів перше ТО 1300грн. Витрати пального впали до 11.3л/100км. Після ТО розігнав машину до 180км/год. На рясних кочках помітив , машину при швидкості 60км/год, задок заносить. По рівній їде ідеально.

+1ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Проїхав 6600км планував дати коментарі на 5000-ах, але трапилась нагода поїхати на Закарпаття і вирішив свої думки написати після поїздки. Маршрут становив Київ-Львів- Ужгород.-870км- проїхав на дизелі з КЛО витрати склали 8.2л на 100км середня швидкість 110км/год. Завантаження машини майже нульове-Я і дитина 12 років. На звортньому шляху я заправився на ANP і витрати склали 7.8 л на 100км. При тому я їхав до Львова з пасажирами і повним багажником. Правда на тому, що середня швидкість була 75км/год. Потужності при підйомах і обгонах вистачало. Добавлю при виборі машини я відмовився від версії шкір.салон, електрорегулювання крісел і люка, а круїз-контроль виявилось можна поставити за 3000грн. окремо. В дорогу я поїхав з круїзом і був задоволний. На роботу машини нарікань не маю.

+3ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Доповню в дорогу я поїхав на зимових колесах.

+1ВІДПОВІСТИ  
vik-master  

Теперь такое авто будет у всех нас кап золотая роскошь. Не говорю даже о налоге за такое авто при новом законодательстве, если примут окончательно. А в целом одна лишь цена слишком залблачна. Раньше можно было взять - теперь очень сильно будешь думать. Слишком дорого для этого авто как по мне.

-1ВІДПОВІСТИ  
Demis19  

налоги на авто будут при объеме более 3 л.

+1ВІДПОВІСТИ  
vik-master  

Это на бензин двигатель. На дизель налог при объеме от 2,5

-1ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Давно не писав про авто. На спідометрі 16000 км. пробігу. На 10000 км. пройшов 2-ге ТО обійшлося у 2600 грн. Всю зиму проїздив на зимових шинах марки ТОYO. Нарікань на шини як і на машину загалом не маю. Можливо було небагато снігу. Салон прогрівався досить швидко. Дизель заливав зимовий .Витрати пального в режимі міста і зими в діапазоні 10.5-11 л. на сотню км. Після зими замінив шини на рідні всесезонні. До речі, з самого початку мені здавалося що машина була трохи жорсткою, грішив на шини, бо поставивши зимові, машина поїхала м`якше, але помінявші по весні на заводські, машина залишилася такою ж як і на зимових. Думаю розкаталась. Нещодавно зробив вояж за маршрутом Київ-Харків-Дінпропетровськ-Новомосковськ -Решетилівка-Київ. Загалом витрата пального склала 8.5літрів на сотню в середньому. Але хочу сказати окремо про відтинок Дніпропетровськ - Київ. В силу якості весняних доріг вирішив змінити маршрут поїхав з Дніпра не через Кременчук, а через Решетилівку тому 200 км мені прийшлося їхати на швидкості 70-90км/год не гальмуючи на дрібних і рясних ямках. Після виїзду на Київський шлях тримав середню швидкість 90км/год і в мене по факту вишов результат 550км на половину баку, а це 6,9 літрів на сотню. Для зацікавлених на виїзді з Дніпра залив повний бак на ВОГ простим дизелем за 21грн. Спідометр у Санйонга на 10% завищений по швидкості, виявилося при порівнянні з джіпс і показника на спідометрі. Тому швидкість я писав фактичну.

+4-1ВІДПОВІСТИ  
nadolf  

хорошая машина, единственное убивает - руль с его лепестками(

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація