



Украина Львов 06.02.2014

Інформація від власника
Оцінка авто
Придбав авто в серпні 2013. Вибір був очевидний так як японо-корейського ринку не розглядав взагалі, а можливо кращий німець коштує дорожче. Основним фактором вибору авто також було: вмістимий, хороша динаміка, великий багажник, малий розхід ну і надійний. Тому вибираючи по фактору "хороша динаміка" та "малий розхід" 85% авто цінового діапазону Octavia відпадають. Що стосується надійності, то за 20 000 пробігу жодної поломки не було. За комфорт зняв одну зірочку так як у моїй комплектації немає регулювання поясничної області, достатньо великий шум при швидкості 150 км./год. (далеко не більший ніж у новій мазді 6))...) За зовнішній вигляд поставив п'ять, так як вже поміняв фари на оригінальні затемнені з біксеноном та LED підсвіткою (ближнє і дальнє на лінзі), які просто колосально поміняли авто. І також на зиму поставив хороші ковані диски 16 радіусу. За ходову зняв бал, через те, що навіть в самого першого покоління октавії А5 гупали задні амортизатору, ну знову ж таки все відносно. Росхід по трасі при швидкості 100 - 110 - 5.5 літра, по місті - 9-10 літрів з середніми корками. Що стосується двигуна - то він справді "їде" і це факт. Серйозними конкурентами будуть атмосферники як мінімум від об'єму 3 літри. Максимальну швидкість розвивав 250 км/год - більше не їде. На цій швидкості було досить страшновато, так як стояла штатна резина контіненталь, яка є доволі м'якою і з високим профілем (планую поміняти на 225/45/R17). Авто почуває себе впевнено на швидкості до 220. Загальну оцінку в 5 балів, поставив після того як протестдрайвив kia optima, opel insignia, toyota camry, mazda 6 - зрозумів наскільки ж практична та ергономічна октавія. Також варто сказати що при ремонті ходової в майбутньому на октавії можна міняти саме ті запчастини які дійсно вийшли з ладу, а не все в зборі. По-справжньому оцінити "тяговитість" двигуна дала можливість поїздка серпантинами та горами в сторону Ужгорода. Коли практично всі на перевалі повзуть як раки, а тут собі легенько газку і поїхав. В салоні все на своєму місці - зручно. MAXI DOT - просто відмінна функція. Одним з великих мінусів це штатні колеса. Особливо в дощову погоду і невеличка горка додати добре газку то машина практично не прискориться і складаєтся враження що авто авто висить на підйомнику і колеса крутить в холосту, тобто йдуть пробуксовки які ж звичайно блокує система антибукс. Тому для динамічної їзди доцільно поставити ширшу резину. Для вивороту коліс з ліва на право проходить тільки 2.5 обороти руля, що дуже зручно в місті. На трасі ж звичайно включається сервотронік. Клімат працює відмінно. В зимку при -15 прогрівається в салоні приблизно за 5 хвилин. Двигун прогрівати не потрібно взагалі, про інформує інформаційна підказка. Педаль газу вже не напольна а "звисаюча". Перше думав що це мінус але потім зрозумів що це краще, так як ніколи не збирається сміття. В принципі в загальному все розказав. Будуть питання задавайте.
Плюси та мінуси автомобіля
1. Відмінна робота системи ESP, особливо в зимі (йде в базі).
2. Велика зона погрузки в багажник.
3. Ну просто відмінний та потужний двигун.
4. Незалежна підвіска.
5. Дешеве ТО (перше 600 грн.)
6. Немає ГРМ - стоїть ланцюг.
7. Мотор не споживає масла навіть при дуже динамічній їзді.
8. Малий розхід палива.
9. Багато місця в салоні, особливо для задніх пасажирів.
10. Підігрів сидінь в базі.
1. Шумність на великій швидкості.
2. В даній комплектації немає легкосплавних дисків.
3. Немає заднього підлокітника (хоча й не потрібний, тому що буду міняти весь салон на оригінальний з алькантарою).
4. Не можливо поки що підключити COLUMBUS.
5. Дешева на вигляд штатна магнітола, хоча й дуже функціональна.
6. Не має електро складання зеркал, тільки регулювання та підігрів.
7. Щоб зняти фари, які я замінив, потрібно зняти бампер.
8. Для встановлення оригінального додаткового електро-обладнання поки що дуже мало програмного забезпечення.
9. Вартість бі-ксенонової лампочки 2 000 грн.(хоча вона й не перегоряє, але можна розбити з фарою))..)
10. Нижню решітку бампера не достатньо захищено від камнів.
Порада покупцеві
Звичайно рекомендую всім, хто хоче реально універсальне авто. Що до вибору двигуна, це вже які у Вас потреби. 1.8 TSI при 180 к.с. чесно кажучи це надлишок. А от 1.4 TSI або 2.0 TDI- в самий раз. Розхід та динаміка там в "нормі". Жодного разу не пожалів що придбав.
Обговорити відгук про Skoda Octavia A7 2013

как по сравнению с Окташей А5?сильно чувствуется разница между движками 1.8 А7(180 л.с) и 1.8 А5(160 л.с)? Спасибо!
ВІДПОВІСТИ
да в А7 с 1250-5000 а вот в А5 1500-4500 еще в А7 2 форсунки на цилиндр (FSI/MPI)
+1ВІДПОВІСТИ
Есть ли фотографии A7 с штатными фарами и биксеноновыми ? И стоит ли биксенон с Led подсветкой своих немалых денег ? Спасибо.
ВІДПОВІСТИ
по вашему мнение в сравнение с Окташей А5 где лучше шумка, где мягче ходовка,где лучше отделочные материалы?
ВІДПОВІСТИ
Доброго дня.. Подскажите пожалуйста какое масло залито в двигателе... И через сколько км Вы делали первое ТО. Заранее спасибо..
ВІДПОВІСТИЧто лучше взять: Октавию или все же Гольфа - в нем же лучше безопасность, да и сборка немецкая. (багажник роли не играет). У кого какие мнения? Та и как себя ведет коробка ДСГ - нету нареканий? (раньше было много). Мотор 1.4 масло не жрет? Спасибо за любой дельный совет.
ВІДПОВІСТИІнші відгуки власників
Skoda Octavia

Украина, Киев
18.07.2013
Проехал первые 50 км. Впечатления самые положительные: спокойно, комфортно, надежно. Все на своих местах. КПП 5 балов - короткий ход, удобная работа с передачами, компьютер четко подсказывает на какой читати відгук

Украина, Вышгород
19.08.2013
Придбав 31.07.13. Проїхав по Києву і області біля 600 км. і подався в Євпаторію сім'єю із 4-х чол. і, звичайно, з багажем. Що можна сказати. В порівнянні із ВАЗ 21104 небо і земля. Проїхав в дві сторо читати відгук