



Украина Киев 22.02.2016

Інформація від власника
Оцінка авто
Придбав новий з салону, комплектація EXPRESSION, тобто без зайвого електрично-комфортного обладнення.
Проїхав 8000 км. Не відкривав капот після того як закрив його в салоні коли придбав. Єдина проблема яка вже з"явилася - не працює мікрофон для Bluetooth (чесно кажучи взагалі здивувався що таке є у цій комплектації).
Їздив на роботу в Бориспіль, по київщині, і одного разу в Карпати через Львів. Крейсерска швидкість на трасі 110 км-г, 2.500 обертів, 6-передача. При необхідності їхав 150 спокійно, але бере вже більше палива. Згідно комп"ютеру(який активували) паливо витрачаєтся найекономічніше на 5 передачі 2.500 обертів, 80 км-г. Їздив по поганим ділянкам в Карпатах, і по розмитих польових дорогах на київщині, гарно дуже працює на повному 4х4, використовую зимню резину Bridgestone Blizzak останньої модифікації. Дуже класний кліренс! Подобаєтся передній бампер який не заважає заїзджати в ями та з них. Машина м"яка, досі, навіть на 7.500.
Витрата палива вказана в анкеті цього відгуку. Заливаю переважно дизель пульс від Окко.
Плюси та мінуси автомобіля
Наявність Bluetooth, Aux, CD/mp3.
Зручний пультик для застосування магнітоли справа за кермом, типу як на кермі у більш дорогих авто.
Подобаєтся що з кабіни можна регулювати напрямок струменів світла фар, ну ніде такого більше не бачив(!) (до цього їздив на Nissan Altima, Ford Focus USA, Subaru Forester, Газ 2410).
Багато місця! багажник великий, задні місця опускаются і вирівнють площину з підлогою багажника! Можна ночувати спокійно!
Подобаєтся що машина рушить з 1ої передачі без підгазовки, просто відпускаю счеплення і вперед. З 2ої можна їхати з підгазовкою(колеги володарі цієї машини так мені і радили, але я тільки з 1ої).
Подобаєтся підсказка переключки передач, зелений вогник який запалюєтся на тахометрі коли слід вмикати верхню, чи нижуню передачу, гарна штука для новичків на механіця, яким і сам є.
М"яка, швидка, проходима, економічна. Ну не Evoque, але за свої гроші думаю рівних немає.
Хоча і 1.5, але турбіна суттєво допомогає, на обгонах та ділянках на гору.
Не було (не дивлячись на заявлений) варіанта на автоматі
.
У стандартній комплектації:
Немає стандартного підлокітника :(
Немає стандартного круїз-контроля.
Сигнал на правій ручці під кермом(там де поворити вмикаются)- ну це вообщЄ :)))
Порада покупцеві
В загалі перед придбанням роздивлявся такі варіанти автівок:
Suzuki Jimny ( гарна проходимість + плюс автомат, але машина не зручна для довгих подорожей та швидкої їзди, мало місця, дорожче від Duster.
Suzuki New Vitara(автомат, але класичний варіант "паркетника", непрактичний варіант у застосуванні для позашляхової їзди, ціна на 4х4 суттєво підвищуєтся)
На мій погляд- Duster це найоптимальніший варіант.
Обговорити відгук про Renault Duster 2015

Дуже дивно, що сигнал не в рульовому колесі...Начебто 3 2014 року його вже по-людськи ставлять. У вас точно машина 15го а не 13го року?
+1ВІДПОВІСТИЕсли не секрет,зачем номерные знаки закрываете,да ещё таким большим квадратом??
-2ВІДПОВІСТИчто сузуки нью витару не купили - то правильно.Вопрос "активировали комп" - это как ? по подробнее плиз.
экономичность - самая экономная 4 передача скорость 55-65 км/ч. проверьте,
какова стоимость то у официалов и не у них?
да, и под капот и машину надо заглядывать по-чаще. лучше пластиковую мишуру на движке снять, пользы никакой - зато видно всё и контролировать проще.от пыли и грязи та фигня не защищает, поверьте, наоборот... заимейте привычку осматривать авто через каждае 5 тыщ на яме,эстакаде-подъёмнике,поначалу с опытным техником который укажет что нужно контролировать после самостоятельно. и не ездите 150 - это очень плохо для такого движочка кто б чего не говорил, что движку надо давать просраться...пусть свим дают....помните, это вам не 2.5 литра ауди
рекомендую менять масло на 7-8 тыщах - это лучшее, что вы сделаете для своей машины и до 30 тысяч побыть на гарантии после спрыгнуть.не эксперементируйте с маслом!удачи на дорогах
Да и по турбине. Грейте обязательно.Зимой не менее 10 минут.Летом - 3 и медленная езда ещё 5-7. После активной езды НИКОГДА не глушите сразу двигатель. 1, 2 мин. дайте поработать на холостых. При медленной размеренной езде достаточно 30 сек на сброс оборотов турбины. В идеале установить турботаймер или сигналку уже со встроенной фичей. Ещё турбина не любит длительной езды накатом. На затяжных спусках - на передаче будет гуд да и безопаснее...Пусть радует конячка!
+3-5ВІДПОВІСТИmr.Rolg, зимой не менее 10 мин???? что за бред???2-3 мин от силы.Слыхал,но такого ещё не слыхал..Вот так и рождаются народные сказки..
+5-2ВІДПОВІСТИ
В тех. характеристиках расход город 5.7 , 8л. это пока на обкатке или навалить любите?
+1-1ВІДПОВІСТИWarrior1, тех характеристики - это СтЕНДОВЫЕ замеры , а не реальные...так теперь все выдают, чтоб значит пакупатель ВАУ сказал и купил. Закон вроде как не нарушен.Все довольны. И по мощности тож самое...
+1-1ВІДПОВІСТИ
mr.Rolg, по отзывам пред. модели много кто пишет 5/6 л. не шутка, но есть меньше 6.5 никак не получается, можно сделать выводи или стиль езди или баг двигателя на некоторых экземплярах.
+1ВІДПОВІСТИ
Неплохой вездеход, наверное лучший выбор за эти деньги. Но как же заливали омывайку если за 8к ни разу капот не окрывали?)
+4ВІДПОВІСТИ
"з кабіни можна регулювати напрямок струменів світла фар, ну ніде такого більше не бачив(!)" - в Таврії можна
+8ВІДПОВІСТИ
Шановні експлуатую дизельний Дастер з лютого 2013 року. Мій відгук є тут renault-duster.infocar.ua/review20869_duster_id899.html
/>
З приводу прогріву можно багато дискутувати.
Турбіна вмикається при 1750 об/хв. Гріти по 3 - 10 хвилин вважаю за марнотратство. Запустив двигун - виїхав з гаража - закрив гараж (2 хвилини), сів і тихенько поїхав.
Турботаймер разом з системою охорони.
Пробіг 140000. МАСЛО НЕ БЕРЕ І НЕ ДИМИТЬ. Заправки на WOG, OKKO, SHEL. Після 100000 зійшли з ОФ. СЕРВІСУ (тут було сказано 20 - 30 тисяч і досить - цілком підтримую). Зараз обслуговуюсь в Харкові на ВOSH SERVISE район Південного вокзалу (не реклама). ТО дешевше ніж у ОФ. Дилерів на 20 - 30 %. Заїдьте подивіться кого вони там ремонтують і обслуговують!!!
Зараз будемо брати на компанію нові авто. Вибір без змін - Дастер!!! (НЕ РЕКЛАМА!!!)
Якщо є питання пишіть. По машині є багато позитиву за ці гроші.

Чи можете обгрунтувати вибір саме 4х4? Для мене не зовсім зрозуміла опція, якщо авто не мисливця або рибалки. Можливо чогось не розумію, бо сам на таких авто не їздив.
+2-1ВІДПОВІСТИ
"Подобаєтся що машина рушить з 1ої передачі без підгазовки, просто відпускаю счеплення і вперед"-таке на будь-якій сучасній машині.
+3ВІДПОВІСТИ
Отзыв ни о чем.Зламався Микрофон!!!А под капот он еще не заглядывал.Зачем обманывать людей?Если ты пишешь заказуху то нужно более веские аргументы,ну к примеру рассказать про свой дизель который ооочень капризен к выбору топлива из за ненадежных форсунок Дельфи,или про то что у него самый низкий ресурс из всех дизелей на свете!А про блю туз напишете этак лет через 5 если не попадете со своим движком на досрочный ремонт из за некачественнй солярки реализуемой практически на всех запрвках.
+3ВІДПОВІСТИІнші відгуки власників
Renault Duster

Украина, Одесса
18.07.2016
Проехал я на новом Дастере 15000, параллельно катаюсь на Таете Авенсис 2008 г.в. Общее впечатление от машины положительное, без учета мелких нюансов. На трассе тихий быстрый и мягкий, хотелось бы коне читати відгук

Украина, Бердянск
15.01.2019
Машина за свои деньги нормальная, но очень много минусов, я не знаю конечно может это мне так повезло, но это жесть. Первая проблем коррозия на стальных дисках за 40000 убились полностью, вторая пр читати відгук