



Украина Львов 12.01.2020

Інформація від власника
Оцінка авто
Проблема по ходовій частині стук (з правого боку) з’явився з 13 тис км і одразу поїхав на Оф. Дилер на діагностику, причини не знайшли сказали поїздити до 2-ої заміни масла, приїхав на другу заміну масла почали шукати причину стуку, так і не знайшли але поміняли стойки (вирішили ремонтувати вгадуючи шо міняти). Но виїхав з сервісу почув дальше стук подзвонив сказав що нічого не помінялось, сказали їздити може стане сильніше стукати так і від’їздів до третьої заміни масла, причини стуку так і не найшли поміняли стойку і верхній упорний підшипник - результату ніякого... сказали шо причини знайти не можуть і будуть звертатися до імпортера щоб їм сказали що треба поміняти і на що звернути увагу. Імпортер по їхнім словам сказав зробити те що вони зробили і поміняли до Того, 14.01.2020 четверта заміна масла і знов діагностика ходової сумніваюсь що буде результат (стук за 25 тис. Км не помінявся причина не відома).
Плюси та мінуси автомобіля
Новий автомобіль.
Ходова частина, обешумка, глюки магнітоли може пропасти звук, не включатись камера заднього виду і ше купа проблем (7 дюймів екран).
Обговорити відгук про Peugeot 301 2018
О каком экране на 7 дюмов идёт речь?
-1ВІДПОВІСТИ
Crosby1130, скорее всего SMEG iv2. Он весь шустрый и глюков толком нет. Может надо обновить прошивку, ну или обратиться по гарантии - пусть заменят, если глюки не уйдут
ВІДПОВІСТИ
да подвеска на этих французах не фонтан , долго не ходит, при нагрузке на пузо падает...Насчет стука в этих авто обычно такие варианты: 1) стойка стаба, 2) амортизатор 3)... бачок омывателя , особенно когда мало жидкости ! удачи в решении
+1ВІДПОВІСТИУ мене була схожа ситуація із Пежо 307 - шукали стук, за мій рахунок поміняли все що можливо поміняти у передній підвісці, а проблема виявилась наприкінці, і полягала у наступному (раптом це ті ж самі французи-конструктори розробляли і Вам ця інформація допоможе): кронщтейн кріплення втулки стабілізатора - одна сторона кріпиться болтом, друга як гак лежить на прутку. Таким чином викрутивши болт ви відкидаєте кронштейн і він висне на цьому прутку. Так от, з заводу на кронштейн ліплять невеличку пластикову прокладку щоб кронштейн не торкався металом об метал з цим прутком. Коли ця прокладка протерлась, то на ямах з'явився стук, який коштував мені повну переборку/заміну підвіски з привітом від офіціала. Рішення просте - зробити прокладку із гуми на цей пруток із розрізаного шматка шланга. Ще раз наголошую, що це був з моїм Пежо 307, але раптом ця інформація допоможе. Французькі технічні приколи, нікуди не дітись. Удачі.
+4ВІДПОВІСТИІнші відгуки власників
Peugeot 301

Украина, Каменское
24.04.2019
Это первый мой отзыв, по этому не судите строго... И так, начну. Выбирал себе авто по 2-м критериям: цена и дизель. До этого был форд эскорт, таврия, ланос, пежо 307св... всё бензин, захотелось дизель читати відгук

Украина, Киев
27.06.2019
Служебный авто. Как для такой цены - прям ракета, пушка-гонка. Дави гашетку и ломись впереди потока, который не знает, что участвует в соревновании. При всем этом относительно скромный расход. Автомат читати відгук