



Украина Полтава 08.05.2014

Інформація від власника
Оцінка авто
Я водій-початківець (до цього водив 10 місяців Hyundai i20 Ultima 1.4 AT), машини вибираю для комфорту (максимальної комплектації) і в їхні "нутрощі" не лізу. Зручно, комфортно (обовязково АКПП або РКПП, круїз-контроль, бажано ESP та ін. "примочки"), бажано ще й економно - ось мої вимоги. В свому описі буду порівнювати з попереднім авто, так як більше поки що нічого не водив.
Перше авто не влаштовувало кліренсом (заводський 150 мм, після установки стального захисту двигуна став 135 мм) і жорсткою підвіскою (навіть мілкі ямки відчувалися всім пасажирам і водію). Також хотілося пластиковий обвіс по периметру авто (а то літом весь низ в крапельках розплавленого бітуму). Хотілося і більшого багажника (на сімю в подорож по Україні сумки ставали "впритик" в попередньому авто). При цьому передній привід мене повністю влаштовував - на річку і в ліс їздив часто, але по грунтовці, в багнюку не залазив і не бачу для себе сенсу в повному приводі.
Серед кандидатів були Hyundai ix35, Skoda Yeti, Nissan Juke, KIA Soul, Peugeot 2008. Хтось може сказати "та вони різні по ціні і пр.", але я розповідаю як вибирав сам. Ціна авто на момент вибору (литопад-грудень 2013 р.) відігравала другорядну роль, на першому місці був комфорт по моїх критеріях. Весь процес перебору та що де не влаштувало описувати не буду. Головне - зупинився на Peugeot 2008. Довго не міг вирішити який двигун 1.2 чи 1.6, але вирішальну роль зіграло те, що з двигуном 1.6 ішов автомат тільки на 4 ступені (я таким уже "ситий" від попереднього авто - 4 ступінь на 50 км/год і далі тільки газ з "дурною" витратою палива).
В результаті замовив Peugeot 2008 Allure 1.2 AT (5-ступінчатий робот) білого кольору. З аксесуарів добавив сигналізацію (їхню фірмову), резинові коврики в салон, лоток в багажник, передні та задні бризговики, молдінги на двері (мені попереднє авто якісь придурки дверцятами поцарапали то тепер ставлю). Правда, замовляв авто за 192 тис. грн, а отримав за 268 тис. грн.
Отримав я своє авто 2/05/2014, проїхав вже 340 км. Половину - міський цикл, половина - по трасі. Тепер мої враження пішли.
Робот
Після автомата потрібно трішки привикнути - відчутно смикає при першій і другій передачах (хоч я плавно газую). На третю і вище перемикає плавно, без ривків. Секвенталим перемиканням не користувався - стоїть режим "автомат". Якщо привикнути до першої та другої передачі то роботом задоволений.
Двигун
При обгоні (газ в пол) скидає дві передачі і прискорюється з 80 до 110 довить бодро (так як і попереднє авто 1.4 л, 100 к.с.). При рушанні від світлофора теж прискорює гарно. Тому ні в місті ні на трасі зменшення в 18 "конячок" (відносно попереднього авто) я не відчув. В салоні кажуть, що то були в мене "корейські конячки" :)
Витрата палива
Наскільки я визначив, 4 передача вмикається при 48-50 км/год (оптимально для міста), а пята - на 65-70 км/год. Вони і є самими економними для їзди. Тому в місті круїз-контроль виставляю на 50 км/год (тут він з памятю та функцією паузи) та вмикаю при їзді. Тобто я по місту стараюся їздити 50 км/год. По трасі їзжу 90 км/год. Клімат-контроль ще не вмикав. Лічильника витрати там два, один постійно обнуляю, щоб вести запис (мені робота оплачує пальне). Витрата по місту 7.1 л/100. Витрата по шосе - 4.8 л/100. Бензин заливаю "ОККО 95 євро". Міський режим на півлітра економічніший за попереднє авто. На СТО сказали, що після 3 тис.км. обкатки витрата впаде на 0.5-0.7 л/100, але і так вже краще за попереднє авто.
Підвіска
Єдине, що можу відмітити - мякше за попереднє. Мілкі ямки "ковтає" майже непомітно.
Салон
Одне слово - подобається салон. Все під рукою, маленький руль - суперзручно, цировий спідометр дуже сподобався і показчик передач. Крісла ширші, обхват кращий. Салон вище. Багажник і сам більший помітно, а ще підпол дуже глибокий (не знаю навіщо так зробили) - там по висоті 1.5-1.7 колеса стає. В пази вліз і аварійний набір, і компресор, і куча мілкоти, що вожу з собою.
Шумоїзоляція
Двигуна при роботі майже не чути на любій швидкості (я їздив до 110 км/год). А от вібрація при рушанні відчутна на все авто. Що не сподобалося - шини. Вони дуже шумні. В попередньому авто стояли заводські Hankook - шумні капець, я їх поміняв на Michelin Energy XM2 і став їздити майже в тиші. Тут стоять заводські GoodYear, пізніше прийдеться міняти бо я комфорт (тишу) ціную більше 5 тис. грн за комплект шин. Одну зірочку якраз зняв за шум шин і ще дещо (вкажу в недоліках).
Плюси та мінуси автомобіля
Ставлю по своїх критеріях:
1) комфорт - за ці гроші супер;
2) потужності достатньо від такого двигуна, а витрата палива менша;
3) "свіжий" і приємний дизайн як зовні так і всередині.
Теж по важливості для мене:
1) шумні шини;
2) є електронна "дитяча блокіровка" але обох задніх дверей зразу, я не можу заблокувати від дитини одні задні двері, а інші щоб були розблоковані. Ця функція є в дешевших моделях де ручна механічна блокіровка - парадокс, в дорожчій моделі немає того, що є в дешевшій;
3) у заводської сигналізації немає автодоводчика скла (щоб при постановці на охорону вікна самі закрилися). Їздив на СТО - кажуть "у вас нова подвійна CAN-шина і до них ще немає таких доводчиків, а звичайний працювати з такою шиною не буде".
Порада покупцеві
Я вважаю, що це оптимальний вибір для невеликої сімї при їзді по місту / шосе / грунтовках. Для тих, хто цінить комфорт та економічність поїздок, не ганяє наввипередки на світлофорах та шосе, не лізе в багнюку та повне бездоріжжя.
Через 23 днів Андрей дописав: Пройшов майже місяць то трохи доповню :) Накатав вже 1200 км. До робота звик, інших зауважень немає. Подобається авто всіма параметрами. Так як іде обкатка то витрата трохи зменшилася. Зараз по місту 6,4-6,7 л/100, а по трасі 4,5-4,6 л/100 (при 80-90 км/год). Другий лічильник бортового компа не обнуляв з самої покупки то він показує середнє за весь час 5,6 л/100. Тиждень назад появився скрип за водієм в передньому верхньому краї задньої двері. Звук як резини об резину або резини об метал. Появляється коли авто перевалюється на нерівностях (не труситься по мілких ямках, а саме "неспішно перевалюється"). Сам причину скрипу не знайшов - двері без люфту, все підігнано. На СТО ще не звертався - сумніваюся, що вони зрозуміють сходу причину.
Через 12 міс. і 10 днів Андрей дописав: Пройшов сьогодні перше ТО. Машині рік і тиждень, наїздив 9870 км. У бортовому компютері є два лічильники. Я спеціально другий лічильник не обнуляв з моменту покупки авто. Він показав, що на ці 10 тис км у мене середня витрата палива 5,9 л/100 і середня швидкість 48 км/год. Всі мої поїздки можна вважати змішаним режимом - 50% місто і 50% траса за містом. Але по місту їзжу не більше 50 км/год, а по трасі - стараюсь не вище 90 км/год. В цілому автомобілем задоволений і крім "рипучої" задньої двері (писав нижче в коментах) ніяких нарікань немає. На СТО по поводу двері знову розвели руками - "не знаємо чого рипить". Аерозолем ще не мазав (по рекомендації "Сергей_мерс").
Обговорити відгук про Peugeot 2008 2014

Отличный отзыв, спасибо что все-таки написали! Поздравляю с покупкой! Вы не смотрели сколько оборотов держит двигатель на 80 или 100 км/час?
+2ВІДПОВІСТИКрасивый автомобиль,как с наружи так и внутри,к тому же очень удобный и универсальный.Ни гвоздя ни жезла Вам!Пусть машинка радует!
ВІДПОВІСТИ
Хороший отзыв. мне кажется, в последнее время Пежо делает неплохие авто с хорошим соотношением цена-качества. И своего покупателя, которого устраивают все особенности этих машин, найдут.
+1ВІДПОВІСТИТестил автомобиль с таким же сочетанием двигателя и коробки и в такой же комплектации. Тоже заметил вибрацию при трогании с места - вперед и назад. Мне показалось - это из-за обновленного робота, точнее, от новой прошивки, которая "тянет" машину с холостых, как классический гидротрансформатор, но от этого она не перестает быть обычной механикой с двумя педалями, что вкупе с недостатком тяги на низах у 1.2 дает вот такой эффект. Сами 3 горшка на холостых не вибрируют, как мне показалось, очень сбалансированный движок.
ВІДПОВІСТИв этом двигателе как раз отличная тяга на низах, и с оборотами падает. вот: "Крутящий момент, н*м при об/мин: 118 при 2750", при этом даже на 1,6 скудно, а максимальная тяга "Крутящий момент, н*м при об/мин: 160 при 4250". 1,6 надо крутить, а 1,2 экономить)
+2ВІДПОВІСТИТоже купил 2008 с 1.2 роботом, на старте заметно трусит, но это еще фигня. На 1900 км коробку заклинило на 4й передаче, прям на ходу и больше не завилась. СТО уже 3й день думает как ее чинить.
-1ВІДПОВІСТИСтанислав, я видел твои сообщения на форуме 2008-го. Там тебя обозвали троллем и засланным казачком. Чтобы не быть голословным, и чтобы на том же форуме иметь железные доказательства твоего случая, скажи нам, в каком салоне Киева бралась твоя машина (у какого менеджера) и на какой СТО она сейчас стоит. Эта информация легко проверяется. А то реально ходишь тут, народ пугаешь.
ВІДПОВІСТИда форум 2008, дыра где 4 фанатика воспевают свою машину на все лады. Насчет голословности отвечу. покупал в "Автоцентр Peugeot «Илта на Оболони»" сейчас находится на «АВТОПАССАЖ», но сразу скажу что к ним нет претензий, ребята работают нормально.
-1ВІДПОВІСТИУгу, интересно узнать это единичный случай или такая болезнь не редкость, просто эту информацию тяжело донести сквозь ряды модерации и фанатиков.
+1-1ВІДПОВІСТИЯ если чесно,робот вобще не признаю... кум отъездил на королле 4 года с роботом,правда не ломалась ни разу,но глюки были.Так вот сегодня ездит на королле с вариатором и к роботу не вернётся никогда в жизни.Уж лучше механика.ИМХО.
ВІДПОВІСТИне равняйте тойотовский робот и французский. и даже старый французский, что был на 207. этот гораздо новее, не всех, но многих глюков что были избавился. подтверждаю слова автора. кстати вибрация меньше если на старте продавить больше педаль, а потом при отпустить, дать тем самым переключится на 2,3..
ВІДПОВІСТИАвтор, по поводу доводчиков окон - у меня на Renault Scenic стоит заводская сигнализация и доводчики срабатывают при двойном нажатии (как двойной щелчкек на компьютерной мишке). Официалы говорили тоже, что невозможно поставить доводчики - обнаружил чисто случайно. Попробуйте, возможно у Вас так же сработает.
ВІДПОВІСТИВ 2008 в комплектации Аллюр есть доводчики окон!!!! Нужно на центральном замке удерживать кнопку закрытия в течение 3 секунд!
+4ВІДПОВІСТИне знал..спасибо )) работает. думал у немцев ..только подержать на брелке кнопку и срабатывает доводчик.
ВІДПОВІСТИАвтор. 150ая страница руководства по эксплуатации. ЕСТЬ механическая блокировка двери от детей. точно так же как и віключение передней подушки безопасности для пассажира. єто помимо кнопки блокирования дверей. так что поправьте вверху отзыв)
ВІДПОВІСТИСиликоновоя смазка в аэрозоли решит вопрос со скрипом резиновых уплотнителей на дверях!
-1ВІДПОВІСТИАндрей, здравствуйте! Подскажите пожалуйста, в Аллюре же не предусмотрены подлокотник и подстаканники, Вам не мешает их отсутствие? И еще вопрос: где-то читала, что навигатор работает не очень хорошо. Это правда?
ВІДПОВІСТИІнші відгуки власників
Peugeot 2008

Украина, Харьков
22.09.2014
Отличная машинка, правда, немного тесноватая, низковатая, но в остальном, с небольшими оговорками, ОК, соотношение цена-качество оптимальное. Не нравится недостаточная эластичность 5-ступенчатой ме читати відгук

Украина, Киев
03.04.2016
Купили машину в декабре 2014 года. За это время проехали более 30000 км. Машина показала себя надежной (не единой поломки). Мне и супруге очень нравиться, хотя и есть вещи которые бесят, например: это читати відгук