



Украина Тернополь 23.01.2020

Інформація від власника
Оцінка авто
Усім привіт. Відгук пишу перший раз, до цього моменту був читачем. Перед вибором автомобіля дуже багато часу пішло на пошук потрібної інформації в неті. Основними критеріями при виборі автомобіля були: Надійність, наявність повного привода, тільки бензин, високий кліренс, не дороге обслуговування. Як конкуренти розглядалися: Спортейдж, СХ-5, туксон, куга, кодіак, рав 4, (ціновий діапазон до 40000$ і новий автомобіль).
І так: Муки вибору тянулись 6 місяців.
Спортейдж не сподобався своєю мордою, мало к/с в бензиновому моторі. Дизель в макимальні комплектації має поганий для мене розмір шин, 19 235/55. І саме основне шкіряний салон із білою чи молочної смугою по середині, яка скоро буде чорною.
Туксон взагалі уродець в середині, мотори одинакові.
Сх 5 із своїм не сенсорним дисплеєм і твердою підвіскою не сподобалась, та і виглядає не дуже.
Кодіак дуже простий і не подобається їхній логотип, дуже дешево, можливо я дуже прискіпливий. Коробка dsg теж не внушає довіри. На тест драйві не сподобалось саме управління автомобілем, прийшлося постійно його ловити на дорозі. За те маяка підвіска.
Куга в салоні виглядає як його молодший брат фокус і усі остальні, ужас. Навіть не тестив і не вникав. Рав 4 більше жіночий як на мене, теж не тестив.
Ще подивлявся на субару аутбек, теж не сподобався, він більш схожий на універсал хоть і кліренс високий, та мотор бензиновий. В салоні дверні карти як в жигулях ( тонкі не дуті). Хонда срв не вписалась в ціновий діапазон, і тим більше у знайомого була 2.0 вона як на мене взагалі не їде. Одного разу пам'ятаю змагалися із кіа сід 2.0, ми його не змогли догнати. Погляд впав на кашкай але він малий за розмірами, тому вибрали х трейл.
Тепер про самий автомобіль: Пороги не закриваються, штани постійно брудні, кнопки скло підйомників не підсвічуються, підігріву лобового скла не має. При омиванні скла, уся омивайка тече на бокове вікно водія, як наслідок- нічого не видно в дзеркалі. Ближнє світло на 4-ку, пам'яті сидінь не має, утримання в полосі не працює, воно лише подає звуковий сигнал коли автомобіль перетинає полосу. Автоматичне гальмування при перешкоді перед автомобілем подає звуковий сигнал за два метри перед перешкодою, на швидкості в 60 км/год автомобіль не встигне зупинитись. Ближче не пробував, страшно. Круіз контроль на виставлену швидкість не тормозить перед авто яке їде по переду, доводиться це робити самому... І це у 21 столітті. По самі електриці дуже багато проблем. Перестав літом працювати клімат, буває постоїть машина пару годин і запрацює. При зверненні до сервісу, проблема не вирішилась. Кажуть що були помилки в комп'ютері, вони їх видалили і все буде ок. Але ж ні, це повторюється не одноразово, попросили приїхати коли саме не буде працювати клімат щоб було до чого приципитись. Приїхав, проблему не вирішили, відповідь та ж сама. При ввімкнені задньої передачі камера перестала працювати. Звернувшись до сервісу на третій раз по гарантії замінили саму магнітолу, яка зараз при додаванні голосу на двійку, кричить як різана. В налаштуваннях нічого зробити не можливо. Останнім часом при включенні фар магнітолла просто не підсвічуються час від часу. Відповідь одна і теж. Зявився скрип у праві стороні з переду, на станції ніссан сказали , що потрібно замінити амортизатори. Поміняли по гарантії скрип залишився. При додатковому огляді виявили, що це опорна подушка, замовили подушки і чомусь лише один аморт. Уже проїхав 7 тис де подушка товче, не можу зрозуміти як це буде виглядати, один аморт новий а інший пройшов 7- 10 тис. Обслуговування жахливе в плані не компетенції , при просьбі зробити діагностику бо щось гримить спереду , була відповідь: а ви про зад нічого не говорили, ми переглянули тільки перед. Подушки уже їдуть більше місяця. Буду зїзджати із гарантійного сервісу, краще оплатити і усунути усі недоліки. Можливо це міні попався такий автомобіль а можливо і ні. Написав цей відгук тому, що розглядаю в майбутньому новий автомобіль (знаючи що через рік х трейл оновиться) просто боюсь знову не попасти на ціж самі проблеми. І можливо комусь цей відгук буде корисним.
Плюси та мінуси автомобіля
Непоганий дизайн, високий кліренс, повний привід, великий багажник, просторий салон, відносно потужний атмосферний мотор, відносно не великий розхід палива, витривала ходова.
Постійні проблеми з електрикою які на сервісі не можливо вирішити. Більш детально мінуси описані у відгуку.
Порада покупцеві
При купівлі обдумайте усі варіанти.
Обговорити відгук про Nissan X-Trail 2018
Субару форестер с мотором 2,5 стоит 35уе.Ниссану до него как до луны пешком,почему не рассматривали?Я уже не говорю о топовой комплектации за 39уе.
+5-1ВІДПОВІСТИ
о боги , 40К... и купить ниссан с атмосферником... взять кодиак 2.0тси или 2.0тди с надежным роботом , добрать опий до 40К... тачка бомба будет... едет, рулиться, не глючит... но я понимаю.. значок не понравился... насчет приходится ловить на дороге , вообще не понял...а что Вы с ним делали? у него возможно лучшая рулежка в классе... я не ездил на Хтрайл, но ездил на кашкае, он действительно хорошо рулиться, но в крутом повороте есп слишком рано и назойливо врубается и корректирует траэкторию... на кодиаке она включается в нужный момент и более корректно...или дизельный спортедж , по-моему поинтереснее аппарат будет, профиль заводских шин я считаю вообще не проблема, предложите в интернете кому то поменяться на меньший размер ори колес, Вам еще и деньги доплатят
+2-5ВІДПОВІСТИShep, вам написали "На тест драйві не сподобалось саме управління автомобілем, прийшлося постійно його ловити на дорозі". Які ще питання? Про решта маркетингових штук стосовно Кодіака ми можемо самі почитати в рекламному буклеті.
+1ВІДПОВІСТИShep, Виталя,каждому своё.Я вот,например,не взял бы Кодиак ни с дизелем,ни с бензом ТСИ,хотя не спорю,едет он не плохо вроде бы как..Повторюсь,но всё же,Форестер с невавистным тебе атмосферником едет куда приятнее и да,я больше склоняюсь именно к атмо,хоть и на турбе ездил не мало,по крайней мере в этом классе авто.Но это уже отдельная тема.
ВІДПОВІСТИУ меня двухлитровая текна, 2018, 28т пробег.
Про пороги , обогрев и круиз контроль, это все еще на тесте/выборе было известно ( есть куча информации в том числе и видео о том как это все работает).
Сложилось ощущение , что Вы не сильно вникали в детали машины при выборе.
На счет електрики - сочувствую, за практически 30т проблем не было, скорее всего что-то не то с самой машиной.
Інші відгуки власників
Nissan X-Trail

Украина, Николаев
06.05.2018
Только забрал этот крейсер из Харькова и сразу на Николаев. Обошелся в 600.000 грн. Проехал 1200 км, выбрал дорогу через Киев и Одессу.... Впечатление потрясающее, до этого ездил на Пежо 206, Мазда 3, читати відгук

Украина, Мукачево
20.07.2018
Проехал 500 км засветился "сигнализатор неисправности мотора" на сервисе в дилерском центре обнулили ошыбку и сказали, что я ехал на низком уровне топлива, хотя такое было когда я забирал 2- читати відгук