



Украина Киев 07.04.2025

Інформація від власника
Оцінка авто
Мені дуже був потрібен авто на кожен день, плановий пробіг десь 10К км в рік в основному місто.
Цілився на Пежо 301 / Citroen C-Elyse 4-5 років, на Fiat Tipo тих же років, на Skoda Rapid 5-6 років.
І так трапилось, наткнувся на MG 5 2022-го року виробництва, але куплений у 2024-му і з пробігом... 680 км. Ризикнув, бо раніше ніколи не стикався з китайським автопромом.
Що мені сподобалось в авто:
1) Дуже м'яка підвіска. При спокійній їзді те що потрібно. Мені більше подобається їхати тихо і плавно, ніж оцінювати «крени в поворотах». Шини стоять 195/65 R15.
2) Несподівано приємні матеріали салону: торпедо, двері, сидіння. Не виглядає і не відчувається бюджетно. Поки що (ключове слово «поки що») нічого не скрипить і не рипить.
3) Несподівано гарний огляд в авто. По дзеркалах і якісно зроблена камера заднього виду в парі з парктроніками (є з чим порівнювати).
4) Добре і логічно зроблена мультимедіа.
5) Підлокітник. Дуже вдало розташований, права рука не висить у повітрі. Передачі перемикати дуже зручно.
6) Рішення для сталевих дисків - як і в Рено (Дачія), сталеві диски зроблені під литі за формою і зверху накриті ковпаками. Виглядає цікаво.
Що не сподобалось:
1) Немає можливості підлаштувати сидіння по висоті. Для мого зросту 191 см я хочу його опустити вниз... а можливості немає. Руль не налаштовується по вильоту.
2) Сидіння не найкращі. Навіть не знаю, чи зможу на довгу їздити без втоми. У VAG значно зручніші, наприклад.
3) Руль пустий, ніякого зворотного зв'язку.
4) Двигун несподівано чутно. Особливо «на холодну» при прогріві.
5) Спідометр показує швидкість як мінімум +10 км/год від того, що є по GPS. Вже починаючи з 60-70 км точність сильно падає.
6) Завиває (або гудить) коробка передач. Я чую на 2-й та на 4-й передачі. Але хочу зазначити - якщо хоч трохи грає музика в салоні - ви цього не почуєте. Я чую тільки коли медіа вимкнена.
7) Підвіска м'яка, але не зібрана. Якщо їдеш на латках, або на «дошці для тертя» - сильно розхитує автомобіль. Одразу знижую швидкість, бо стає страшно. Навіть вантажопасажирський VW Caddy так не розхитує. Те саме при різкому гальмуванні на латках - авто буквально кидає.
Категорія «не туди не сюди»:
1) Місця по колісній базі достатньо, що на першому ряді, що на задньому. Завжди хочеться більше, наприклад, у Peugeot 301 здається більше місця по відчуттях. Багажник великий, поки що достатньо. Навіть з підсвіткою.
2) Шумоізоляція для цієї ціни та класу, мабуть, достойна. І все ж таки щось там поклали для придушення шумів. Знову ж таки - до Skoda або інших європейців не дотягує, тому вау-ефекту тут не буде.
3) Підкапотний простір. Дуже багато вільного місця. Відчуття, що там має стояти V8 якийсь. З одного боку - навіщо стільки простору й повітря, з іншого - майстрам значно легше дістатись куди завгодно і візуально щось оглядати.
Розхід - при середній швидкості у місті Києві 24 км/год весною до 8 літрів. На трасі їздив тільки по області - було 5.2 навіть. Але то був спокійний режим через села, де не можна розганятись.
Буду обов'язково доповнювати відгук. Якщо щось «відригне» - напишу теж. Своє болото не хвалю, самому цікаво чим закінчиться експеримент з китайським автопромом.
Обговорити відгук про MG 5 2022

Дякую за відгук. Сам цікавився даним автомобілем, але на сьогодні морально не готовий підтримувати китайський автопром. Бачив що вийшла нова генерація цього автомобіля, як на мене то цікавий варіант.
+1ВІДПОВІСТИ
Вітаю з покупкою. Це окласний вибір за подібнну суму. Це часом не ви взяли останній дорестайлінговий MG 5 чорного кольору у Віннера?
+1ВІДПОВІСТИ
Стосовно відгуку не з усім згоден. Сам катався на новому дорестайлінговому MG 5 і вивчав цю модель вздовж і впоперек.
1) Сітроен С-елізе і Шкода Рапід це автомобілі схожого цінового діапазону, але меншого класу, ніж Фіат Tіпо і MG 5. В-клас і С-клас відповідно.
2) Китайський автопром і бренд MG це не зовсім тотожні поняття.
3) Сидіння може і не найкращі, але у випадку базового седана п'ятірки НЕ ВОНИ головні винуватці поганої посадки при зрості 190 см, а відсутність регулювання руля за вильотом і високо задерте сидіння, яке теж позбавлене регулювання за висотою. В моєму хетчбеку "п'ятірці" попри також базову комплектацію хоба чи є регулювання кута нахилу сідушки, чого теж не достатньо, але безумовно це краще, ніж повна відсутність додаткових налаштувань, як в дорестової базової п'ятіки-седана. Пам'ятаю, як сів в нього, то голова взагалі була відразу під стелею. Що показово, для європейських "п'ятірок"-універсалів (які виключно електромобілі) є регулювання руля за вильотом.
4) З мого не великого досвіду, що катнувся на новій п'ятірці, то ніякого особливого шуму ні від мотора, ні від коробки передач я не відчув. Якщо трансмісія ледь по-різному звучить на 2- і 4-й передачах, ніж на інших, це теж є нормою. От на MG 5 першої генерації - власником якого є я - дійсно дуже шумна механічна коробка, як на тракторі. Псує загальний комфорт від їзди однозначно. На новому нічого такого не помітив. Та і шумка в новому напрочуд нормальна, особливо, як на бюджетний сектор С-сегменту. В першому поколінні 5 явно гірша.
5) Підкапотний простір не просто легкодоступний для ремонту, але і дає гарне охолодження для цього двигуна. Це хороший момент. Враховуйте, що ця платформа (Opel) розраховувалася і на більш об'ємні агрегати, з турбінами, дизелі. Тому і виник додатковий запас місця.
Інші відгуки власників
MG 5

Украина, Одесса
16.02.2022
Доброго дня. Перший відзив про авто взагалі, але сподіваюсь комусь ця інформація допоможе визначитися з вибором. Досвід володіння наступними автомобілями: Хендай Акцент 1.4 - з салону, Нісан Пріме читати відгук

Украина, Кременчуг
17.08.2014
Купил 3 недели назад. Однозначно сказать трудно: плюсы и минусы есть, и причем довольно серьезные. Ниже все указано. Чувство радости от покупки машины в автосалоне понемного сменяется на чувство разоч читати відгук