Відгук MG 5 2022 1.5 бензин механічна

Сергей
Сергей
Украина Киев 07.04.2025
MG 5

Інформація від власника

Рік, пробіг:
2022, 2.500 км
КПП, привод:
мех., передній
Двигун:
1.5 бензин
Кузов:
седан, 4 дв.
Витрата пального по місту: 8.0 л/100км, по трасі: 6.0 л/100км, середній: 0.0 л/100км

Оцінка авто

Загальна оцінка:
4
Надійність:
Комфорт:
Ходова:
Зовнішність:

Мені дуже був потрібен авто на кожен день, плановий пробіг десь 10К км в рік в основному місто.

Цілився на Пежо 301 / Citroen C-Elyse 4-5 років, на Fiat Tipo тих же років, на Skoda Rapid 5-6 років.

І так трапилось, наткнувся на MG 5 2022-го року виробництва, але куплений у 2024-му і з пробігом... 680 км. Ризикнув, бо раніше ніколи не стикався з китайським автопромом.

Що мені сподобалось в авто:

1) Дуже м'яка підвіска. При спокійній їзді те що потрібно. Мені більше подобається їхати тихо і плавно, ніж оцінювати «крени в поворотах». Шини стоять 195/65 R15.
2) Несподівано приємні матеріали салону: торпедо, двері, сидіння. Не виглядає і не відчувається бюджетно. Поки що (ключове слово «поки що») нічого не скрипить і не рипить.
3) Несподівано гарний огляд в авто. По дзеркалах і якісно зроблена камера заднього виду в парі з парктроніками (є з чим порівнювати).
4) Добре і логічно зроблена мультимедіа.
5) Підлокітник. Дуже вдало розташований, права рука не висить у повітрі. Передачі перемикати дуже зручно.
6) Рішення для сталевих дисків - як і в Рено (Дачія), сталеві диски зроблені під литі за формою і зверху накриті ковпаками. Виглядає цікаво.

Що не сподобалось:

1) Немає можливості підлаштувати сидіння по висоті. Для мого зросту 191 см я хочу його опустити вниз... а можливості немає. Руль не налаштовується по вильоту.
2) Сидіння не найкращі. Навіть не знаю, чи зможу на довгу їздити без втоми. У VAG значно зручніші, наприклад.
3) Руль пустий, ніякого зворотного зв'язку.
4) Двигун несподівано чутно. Особливо «на холодну» при прогріві.
5) Спідометр показує швидкість як мінімум +10 км/год від того, що є по GPS. Вже починаючи з 60-70 км точність сильно падає.
6) Завиває (або гудить) коробка передач. Я чую на 2-й та на 4-й передачі. Але хочу зазначити - якщо хоч трохи грає музика в салоні - ви цього не почуєте. Я чую тільки коли медіа вимкнена.
7) Підвіска м'яка, але не зібрана. Якщо їдеш на латках, або на «дошці для тертя» - сильно розхитує автомобіль. Одразу знижую швидкість, бо стає страшно. Навіть вантажопасажирський VW Caddy так не розхитує. Те саме при різкому гальмуванні на латках - авто буквально кидає.

Категорія «не туди не сюди»:

1) Місця по колісній базі достатньо, що на першому ряді, що на задньому. Завжди хочеться більше, наприклад, у Peugeot 301 здається більше місця по відчуттях. Багажник великий, поки що достатньо. Навіть з підсвіткою.
2) Шумоізоляція для цієї ціни та класу, мабуть, достойна. І все ж таки щось там поклали для придушення шумів. Знову ж таки - до Skoda або інших європейців не дотягує, тому вау-ефекту тут не буде.
3) Підкапотний простір. Дуже багато вільного місця. Відчуття, що там має стояти V8 якийсь. З одного боку - навіщо стільки простору й повітря, з іншого - майстрам значно легше дістатись куди завгодно і візуально щось оглядати.

Розхід - при середній швидкості у місті Києві 24 км/год весною до 8 літрів. На трасі їздив тільки по області - було 5.2 навіть. Але то був спокійний режим через села, де не можна розганятись.

Буду обов'язково доповнювати відгук. Якщо щось «відригне» - напишу теж. Своє болото не хвалю, самому цікаво чим закінчиться експеримент з китайським автопромом.

Відгук був корисним?
Так Ні

Обговорити відгук про MG 5 2022

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Щирий  

Дякую за відгук. Сам цікавився даним автомобілем, але на сьогодні морально не готовий підтримувати китайський автопром. Бачив що вийшла нова генерація цього автомобіля, як на мене то цікавий варіант.

+1ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Щирий, ну я ж купив б.в. авто. Та і питання з Китаєм як і з Ілоном Маском нажаль не таке "однозначне"

+3ВІДПОВІСТИ  
Mykhailo Voloshyn  

Вітаю з покупкою. Це окласний вибір за подібнну суму. Це часом не ви взяли останній дорестайлінговий MG 5 чорного кольору у Віннера?

+1ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Mykhailo Voloshyn, так чторний. Останній, але він вже був по трейд іну

ВІДПОВІСТИ  
Mykhailo Voloshyn  

Стосовно відгуку не з усім згоден. Сам катався на новому дорестайлінговому MG 5 і вивчав цю модель вздовж і впоперек.
1) Сітроен С-елізе і Шкода Рапід це автомобілі схожого цінового діапазону, але меншого класу, ніж Фіат Tіпо і MG 5. В-клас і С-клас відповідно.
2) Китайський автопром і бренд MG це не зовсім тотожні поняття.
3) Сидіння може і не найкращі, але у випадку базового седана п'ятірки НЕ ВОНИ головні винуватці поганої посадки при зрості 190 см, а відсутність регулювання руля за вильотом і високо задерте сидіння, яке теж позбавлене регулювання за висотою. В моєму хетчбеку "п'ятірці" попри також базову комплектацію хоба чи є регулювання кута нахилу сідушки, чого теж не достатньо, але безумовно це краще, ніж повна відсутність додаткових налаштувань, як в дорестової базової п'ятіки-седана. Пам'ятаю, як сів в нього, то голова взагалі була відразу під стелею. Що показово, для європейських "п'ятірок"-універсалів (які виключно електромобілі) є регулювання руля за вильотом.
4) З мого не великого досвіду, що катнувся на новій п'ятірці, то ніякого особливого шуму ні від мотора, ні від коробки передач я не відчув. Якщо трансмісія ледь по-різному звучить на 2- і 4-й передачах, ніж на інших, це теж є нормою. От на MG 5 першої генерації - власником якого є я - дійсно дуже шумна механічна коробка, як на тракторі. Псує загальний комфорт від їзди однозначно. На новому нічого такого не помітив. Та і шумка в новому напрочуд нормальна, особливо, як на бюджетний сектор С-сегменту. В першому поколінні 5 явно гірша.
5) Підкапотний простір не просто легкодоступний для ремонту, але і дає гарне охолодження для цього двигуна. Це хороший момент. Враховуйте, що ця платформа (Opel) розраховувалася і на більш об'ємні агрегати, з турбінами, дизелі. Тому і виник додатковий запас місця.

ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Mykhailo Voloshyn,
1) Рапид і 301/С-Елізе теж закрили мою потребу. Просто озвучив те, на що цілився
2) Кругом в MG стоять шильдики SAIC, від MG там нічого нема, окрім великого бажання китайців зробити якісніше щоб вийти на ринок Европи
3) згоден
4) згоден. Шумка в Рапіді краще наприклад - просто все відносно. Відносно деяких европейських бюджетників, і навіть японських - шумка в MG достойна і визиває похвалу. Відносно Шкоди Рапіду наприклад - гірше
5) Згоден

+1ВІДПОВІСТИ  
Mykhailo Voloshyn  

MaxPower, 2) звичайно, що там шильдики SAIC. Вони виробляються в Китаї і це їх материнська фірма. Але що вам відомо про такі абревіатури, як SMTC UK PATAC? Мабуть, небагато. А що можете сказати про технічні особливості п'ятірок?) Я до того, що вінд англійців там досі не тільки шильдик. Шкода просто, що навіть власники Мігів не всі в курсі про це.

+2ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація