



Украина Львов 12.08.2012

Інформація від власника
Оцінка авто
вирішив коротко написати відгук про мерседес віто 2.2 CDI 112 120 к.с. (їздив на ауді А6 фольсваген каді 99, фіат добло 03, рено меган 09...) машину хотів якусь універсальну і гарну)) дуже подобався віто) довго шував і побачив на сайті продажу б.у. авто у києві сірий темний металік титани кенгурятник... і просто мене переклинило поїхав і взяв незважаючи на ржавчину на порогах, думав раз зроблю і забуду))) ще зіграла ціна 9800 у.о. з таким виглядом були по 12 000 у.о.
приїхав доЛьвова на бруківку і почалося ... за пів року експлуатації:
1. поміняв рульові тяги і наконечники.
2. форсунка 300є але взяв б.у. 150є (запрвляв тільки ОКО ШЕЛ ВОГ) через місяць друга форсунка 150є - через 2 місяці третя 150є.
3. почала здуватися фарба лізе ржавчина, зробив антикор і попідфарбовували до продажу.
4. стойки 4 шт дві подушки мотора, 2500гр приблизно.
5. задня передача включається за пятим разом, куліса розбита це їхня слабість їздив на різні СТО шось робили підкручували толку мало.
6. датчик турбіни 750гр.
7. релюшка на генераторі, "шоколадка" (недавало зарядки на генератор) майстри не хотіли братися зароботу бо треба знімати пів машини полуось...
ціни без роботи майстрів, і плюс евакуатори декілька раз (повністю не підраховував скільки вклав бо серце болить, продавав 2 місяці почав з 12800 шукав ще дурніших але з часом зкинув до 10000 щоб не зігнила і забрали , хлобці через пару днів почали продавати так само за 12 тис , я спостерігав по сайту то ціна за пару місяців впала до 10 тис.
взагальному враження такі: високо сидиш відчувається швидкість, сподобалось на обгін жмеш на газ 2 секунди задержка і машина просто вистрілює, машина перероблена з грузового на пасажир 7-1 як більшість, жостра скаче возити дрова а не людей, вікна відкриваються тільки на передніх двох дверях задні пасажири скачуть потіють ледве дихають... обдув тільки зпереду, вроді мерс а кондиціонера нема, говорив з дуже багатьма людьми всі жахливі відгуки.
навіть фіат добло дешевший новіший і кращий по всіх параметрах або трафік від віто сядьте і порівняйте.
ну і все може комусь буде впригоді цей відгук, щасливо.
Плюси та мінуси автомобіля
гарний зовнішній вигляд, на обгін просто вистрілює.
ржавіє не подням а погодинам... дорогі запчастини, скаче як коза по наших дорогах.
Обговорити відгук про Mercedes Vito 2000

Не ожидал, что Мерседес окажется такой поганой машиной. Спасибо за отзыв. Теперь точно Вито не куплю.
+2-1ВІДПОВІСТИВито конечно не ахти машинка но и все эти Т5 Трафики и т.д. тоже гавно редкое!!! У меня на фирме и Т4 и Т5 что то что другое и жесткое и шумное и ломается постоянно и запчасти дорогие - не понятные для меня машины, как их так сейчас делают и стоят не дешево.Нет доверия к немцам!!!
+1-1ВІДПОВІСТИ
Ну, буває, що тут скажеш. Не пощастило тобі саме з цією машиною. Але повір, за 5 років експлуатації я ще серйозного нічого не міняв. Про ходову мова не йде - на наших дорогах це витратний матеріал. Ну, і кузов також - гниє, якщо не оброблений. А про жорсткість... Так а що ж ти хотів від вантажної машини? Ти б ще з ГАЗона пасажира зробив і матюкався, що шумно і жорстко. Я собі поміняв пружини і стойки на пасажирські, зробив шумку і взагалі лялька. Так що, це кому як пощастить. І всі інші машини так само ламаються і так само запчастини не дешеві.
+2ВІДПОВІСТИЭто точно! Хорошая обезшумка+резина легковая и все ГУД, даже ниче менять не надо. А по кузову где найдешь авто таких годов в идеале?????
+3ВІДПОВІСТИкупив корча на якому німець заробив мільйон і хочеш мінівен для сімї-так не буває.
+4ВІДПОВІСТИмені пригнали віто 110 2002р з пробігом 300 тис в 2006 р і я наїздив ще 160 тис , поміняв 2 рази наконечники і 2 рази задні амортизатори,лівий нар шрус, тяжки стабілізатора . в 2012 я продав авто свому дядькові і зараз він наїздив ще 120 тис на таксі. по ходовій він поміняв шарові опори,тяжки стабілізатора,наконечники,задні аморт а до мотора і форсунок ще ніхто не ліз. автомобіль постійно в роботі і такі поломки не є поводом для поганого настрою і негативу. одне правда що корозія але тільки на задній дверці розпашонки, а пороги я обробив одразу. і ніколи не рівняйте мерседес, фіат і рено - це різна вагова категорія. а якщо вам шкода грошей на авто і на його ТО - ви пасажир трамвая.
+2ВІДПОВІСТИДля того что бы снять генератор НИКАКОЙ ПОЛУОСЬ СНИМАТЬ НЕ НАДО! Ищите других мастеров, а не раков!
+2-1ВІДПОВІСТИИзвините, что вмешиваюсь. Я проездил на своем 638-м 9 лет. не разу не поменял не одной форсунки, если не считать снятие и чистка. Ходовую делал до тех пор, пока экономил и ставил всякую уйню. Поездил и на Фольце Т5 и на Рено, это грузовики, а Вито - минивэн.
+4ВІДПОВІСТИКупи доглянутий ВІТО 112CDI, 1999-2003р., і забудеш за свій ТРУП який тобі втулили.
Перед тим як купляти, зроби діагностіку, а не жми бабло, скупий втрачає більше!
Не рівняй МЕРСЕДЕС ВІТО 112CDI, 1999-2003р., з Віваро, Фіати і так дальше, їм до МЕРСА далековато!
+2ВІДПОВІСТИНа рахунок заднього ряду щоб не паритись, постав бокові вікна ЖАБРИ або ЛЮК, і проблем не буде!
Головне не купляй ТРУП !!!

Доброго дня.
в мене смого така машина)
вже 3 роки їжджу, ну на рахунок ходової , на мою думку в україні інакше не можна, розбивається дуже,
еа рахунок мотора проблем немає.так салон в них проблема тяжко провітрюється, але і цю проблему вирішив врізаши панорамний люк на 6 позицій відкриття,
от проблема з ржавчиною це велика хвороба Вітушок до 2003 року.не додумались німці їх залужити.
а так бусік вообще класний)
Друзі не треба гнати на МЕРСИ!!!
Тобі просто не пощастило з машиною, тебе хіба не насторожило що в такому хорошому стані продають і так дешево, тоді чому купляв?! Треба було покраще перевірити перед покупкою а не летіти сліпо на першу кращу обгортку!
Я, мій тато ціле життя на Мерсах машинів інших марок взагалі не хочемо бачити, до 2004 року мали жигуля потім змінили на мерса 1986 РОКУ ВИПУСКУ (190), більше ніяких машин тато не хоче бачити їздить до тепер до мотора, коробки і ходової не лізли НІКОЛИ. Одне, що міняли це ТОРМОЗНІ ДИСКИ, які стерлись тупо НЕ колодки, а диски!
Купили Віто їздить вже 2 роки міняли лише одну задню пружину, і чучуть має ржавчини, і рівняти з обоссаними трафіками, які максимум що проїхають за своє життя це 150 тис. кілометрів просто не можливо! І з тешками теж в яких одна шпилька в моторі рветься і треба купляти новий мотор!
МЕРС Є МЕРС!
Інші відгуки власників
Mercedes Vito

Украина, Киев
13.03.2008
Мерседес , само по себе название говорит о себе, считаю лучшим автомобилей в мире, ну а мерседес вито лутшим в своем классе. читати відгук

Украина, Днепр
29.04.2008
Машина в принцепе шикарная, но вот к Мерседесу имеет очень отдалённое отношение. Я имею ввиду качество ходовой и метала кузова. Если бы на значьке была бы не звезда, а коленвал Опеля, машина получила б читати відгук