Відгук Mazda 3 2019 1.8 turbo дизель автоматична

Vitaliy Vin
Vitaliy Vin
Украина Винница 13.03.2025
Mazda 3 Sedan

Інформація від власника

Рік, пробіг:
2019, 29.000 км
КПП, привод:
авт., передній
Двигун:
1.8 turbo дизель
Комплектація:
максимальна
Кузов:
седан, 4 дв.
Витрата пального по місту: 8.0 л/100км, по трасі: 6.5 л/100км, середній: 7.0 л/100км

Оцінка авто

Загальна оцінка:
4
Надійність:
Комфорт:
Ходова:
Зовнішність:

Купували автомобіль для дружини одразу після виходу нової моделі на ринок. Знаю, це не дуже розумно, оскільки перший рік-два після виходу нової моделі вилазять всі болячки. Отже, ми були "піддослідними кроликами" компанії Mazda. Хоча за час експлуатації критичних проблем не було, але по відзивній кампанії робилися оновлення прошивок і замінювався модуль приладової панелі, пов'язаний із системами безпеки, і ще щось там, вже не пам'ятаю. Все робилося по запису і, звісно, безкоштовно.

Тепер більш детально про сам автомобіль. Машина виглядає дуже привабливо, форми у стилі сучасних "дорослих" Mazda, все гарно вимальовано і реалізовано у металі.

Двигун і ходова: 1.8 турбодизель на 116 к.с. і 270 Нм крутного моменту, як на мене, виглядає несерйозно за сучасними мірками. Скоріш за все, таке дефорсування пов'язане з екологічними вимогами і відсутністю довприску AdBlue. В цілому, для невибагливого водія цілком достатньо. Вирішення проблеми - прошивка на перший стейдж до 140 к.с. і 320 Нм. Якби я на машині весь час їздив, однозначно б це зробив. Дружині це все не цікаво.

Коробка 6-ступенева автоматична, в цілому нормальна, але трохи короткувата, що призводить до зависоких, за сучасними мірками, обертів на трасі. При 130 км/год - 2600 об./хв, в результаті чого по трасі витрата не опускається нижче 6.5 літрів на сотню. З іншого боку, 2600 обертів гарно позначаться на чистоті випускних клапанів і сажового фільтра.

Ходова досить жорстка, як у всіх "трійок", але терпимо.

Салон - слабке місце "трійки". Якщо ви субтильна 50-кілограмова дівчина, для вас це не буде проблемою, але якщо ваші антропометричні дані наближаються до середньоєвропейських, я б 100 разів задумався, чи воно вам потрібно.

Найбільша і найсерйозніша проблема - це передні сидіння, а саме бокова підтримка. Вона коротка і дуже тверда, за 1-1.5 години в дорозі впивається у вашу п'яту точку і вимагає неймовірних зусиль у продовженні подорожі (з плюсів - не заснеш за кермом :)).

Салон із лакованим глянцевим пластиком - це катастрофа. За 4 роки він перетворився на непотріб. У машини пробіг 29 000 км, а виглядає гірше, ніж у 211-го "Мерса" з пробігом у пів мільйона. Напевно, це лікується поліруванням і поклейкою плівок, але WTF, Mazda, це несерйозно.

До недоліків слід віднести кліматичну систему, логіка роботи якої мені не дуже зрозуміла. В автоматичному режимі дуже слабкий потік повітря, який у вологу пору не справляється із запотіванням скла.

Оскільки авто у максимальній комплектації, нафаршовано практично всім, про що можна подумати: всі можливі системи превентивної безпеки, підрулювання, адаптивний круїз, сліпі зони, автоматична зупинка, адаптивне матричне світло, рожі-кожі, підігріви, head-up дисплей, CarPlay, дуже пристойна акустична система BOSE - тут нарікань немає.

Незважаючи на деякі недоліки, які для когось можуть бути критичними під час обрання автомобіля, машина досить стильна, цікава, гарно нафарширована, має повний набір систем безпеки.

Плюси та мінуси автомобіля

- дуже симпатичний дизайн.
- чудове матричне світло.
- непогана керованість (враховуючи, що позаду балка).
- повний набір систем безпеки.
- дуже достойна музична система BOSE.
- дуже жирна комплектація.

- жахливі передні сидіння, бокові підтримки короткі і впиваються у "булки", через 1-1.5 години у дорозі, всидіти просто неможливо (188 см 94 кг ваги).
- кліматична система в автоматичному режимі працює дуже незрозуміло і занадто слабо, у вологу пору, вікна можуть запотівати.
- двигун 1.8 на 116 сил це непорозуміння, по сучасних мірках. Їде непогано, але на трасі, швидко скисає. з плюсів, не потребує AdBlue.
- людині, котра придумала тренд лакованого глянцевого інтер'єру, у пеклі вже давно кипить котел зі смолою. За 4 роки весь пластик потерся і виглядає жахливо.
- досить жорстка підвіска.
- 6 ступенева коробка досить коротка, при 130 км/год 2600 обертів.

Порада покупцеві

Якщо вказані недоліки не є для вас критичними, то купуйте та отримуйте задоволення.

Відгук був корисним?
Так Ні

Обговорити відгук про Mazda 3 Sedan 2019

поціновувач  

гарне авто, як відчувається балка позаду?

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація