Відгук Hyundai Santa Fe 2021 2.2 turbo дизель автоматична

Ігор Петрів
Ігор Петрів
Украина Львов 28.10.2021
Hyundai Santa Fe

Інформація від власника

Рік, пробіг:
2021, 1.700 км
КПП, привод:
авт., повний
Двигун:
2.2 turbo дизель
Комплектація:
Top SE
Кузов:
позашляховик, 5 дв.
Витрата пального по місту: 8.0 л/100км, по трасі: 6.0 л/100км, середній: 6.8 л/100км

Оцінка авто

Загальна оцінка:
4
Надійність:
Комфорт:
Ходова:
Зовнішність:

Автомобіль цікавий в першу чергу для комфортних подорожей за межами міста, крутного моменту 2.2 дизеля достатньо для того, щоб коробка не смикалась і триала ту ж передачу навіть при зміні ландшафту. Якщо їхати в межах правил 90-100 км/год за межами населених пунктів, та +/- 60 в межах населених, то автомобіль показує розхід в 5.8. По заправках виходить 6, що дуже добре, бортовий не бреше. На круїзі при тих же 90 мотор тримається в 1700-1800, його не чути.

Однак, в межах міста, через те що коробка 8 ступенева, а 1 зроблена з розрахунку як "понижена" - складним є "підтягування" в заторах. Суб'єктивно жодної потреби розкручувати мотор до 1700-1800 об/хв нема. Якщо не газувати - вона і не їде.

В результаті перша передача завжди проходить рохкотом, бо мимоволі хочеш "дотягти" до 2-ї, бо там все значно краще, алгоритм зі щепленням значно продуманіший. А друга часто надто висока (паркінг, затори, де треба 3-4 км в год). До цього треба звикнути, бо попереднє авто на гідротранформаторі. Скоріш за все це робот і це нормально, але затори то не для цього авто.

Ще один косяк, це неможливіть вибрати режим відновлення заданої швидкості при адаптивному круїзі. Наприклад: якщо задана швидкість 90, але авто перед тобою їде 60, потім повернуло, або перестроїлось в сусідній ряд, то Santa Fe тисне на газ аж до кікдауна, поки не відновить свої 90. Це напрягає і відповідно вимагає втручання зі сторони водія.

Безпровідна зарядка телефона в ніші спірна річ. Як і в Туксона, телефон там охолоджується недостатньо і часто просто гарячий (перевірено на 3 різинх телефонах).

Мультимедійна система на 4 з 5 (але це питання прошивки).

Плюси та мінуси автомобіля

Траса - це її стехія. Дизеля достатньо в обгонах, на серпантинах і затяжних підйомах, так і з точки зору економії пального.

Ергономіка заднього ряду + складання крісел.

Клімат + музика - фізичні кнопки, не відволікає на трасі.

Адаптивний круїз вимагає допрацювань.

Лише провідний Андроїд авто.

Карта з глюком де неможливо шукати по адресі, лише POI або точка на карті, виправиться версією прошивки чи карт не для України.

Вентиляція безпровідної зарядки.

Порада покупцеві

Попросіться в заторі проїхатись, так щоб зрозуміти поведінку перемикань 1-2-1-2-3-2-1-2-1 автомат себе показує тут у всій красі. І. проклікайте мультимедію.

Відгук був корисним?
Так Ні

Обговорити відгук про Hyundai Santa Fe 2021

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація