Украина Запорожье 08.08.2024
Інформація від власника
Оцінка авто
На даний момент за 5 років наїздив вже трохи більше 70 тисяч, тому, думаю, вже можна писати відгук. Режим експлуатації - 75% трасовий.
За час експлуатації майже не мав проблем. Десь на 10 тисячах помітив дивний шелест при повороті керма. При зверненні до дилера цей момент був вирішений гарантійною заміною підшипника в рульовій. Також прийшлось замінити батарею десь на 50 тисячах в 22 році, бо рідна була на 45 а*г, і 2 рази сідала в нуль. Інших проблем за цей час не було, тільки планове ТО.
Салон доволі зручний, ергономічний, все на своєму місці. Дуже широкі стійки, за якими можна заховати вантажівку. Та і взагалі, з оглядовістю проблеми.
Є непогана аудіосистема з безпровідним приєднанням до телефону. Дуже зручно, що окремо від прикурювача є додаткова розетка. Також є розетка в багажнику (мабуть для автохолодильника).
Є питання до корейців з приводу автоматичних склопідьомників. Чому, копіюючи гольф, вони не змогли поставити дотяжку, вартість якої меньше 5 баксів? Навіть в поло 2012 року в майже мінімальній комплектації вони були, а тут так руки і не дійшли.
Окремо хочу написати про багажник, який, при складанні заднього ряду утворює майже рівну поверхню, і в підпіллі якого є органайзер з купою відсіків різного розміру. Також в багажнику є телескопічна штанга, до якої дуже зручно пристібнути речі, щоб їх не кидало на кожному повороті.
Дуже непоганий двозонний клімат, який неможна вимикати взимку, інакше машина в момент запотіває зсередини. Влітку холодить моментально.
Підігрів сидінь можу використовувати тільки на найменшому режимі, і то не довше 15 хвилин, інакше підпікає)). Не знаю, для кого зроблений максимальний режим.
Шумоізоляція доволі непогана, але на швидкостях 100+ не дуже допомагає, особливо на заводській гумі, яка взагалі дуууже шумна.
Зв'язка 1.6+6ст АКПП мені сподобалася. Мотор непогано тягне з низів, більше призначений для спокійної їзди, але дозволяє впевнено обганяти без необхідності вимикання клімату. Обслуговування кожні 15 т.км., рівень масла залишається однаковим від заміни до заміни. З приводу розходу, дуже залежить від умов і звичок їзди, тому що по міських тягучках може доходити до 10 л, але мав поїздку на 900 км в режимі 80-100 км/год з росходом в межах 5-5.5 л. В мене в середньому за останні 20 тисяч війшло 7 літрів. Це 75% трасовий на швидкостях 110-120 км/год.
Підвіска доволі м'яка і комфортна, дозволяє без проблем пересуватись по відчизняним «напрямкам». Керованість також комфортна, але при швидкостях 110+ треба бути акуратним, і враховувати, що позаду стоїть балка. Доволі низька, враховуйте це.
Фарба на кузові має тонкий шар, але це проблема мабуть усіх машин останніх років. Автовиробники гоняться за екологічністю...
Фари - лінзовані галогенки, доволі непогано освітлюють дорогу. За цей час перегоріла тільки одна лампа ближнього світла.
В цілому машиною дуже задоволений, планую їздити тисяч до 200 точно, а там буду дивитись.
Плюси та мінуси автомобіля
- ергономіка та розміри салону і багажнику.
- головне світло.
- м'якість підвіски, двигуна і АКПП.
- бюджетне обслуговування.
- дотяжка склопідіймачів. Це просте жлобство.
- доволі обмежена оглядовість.
- шумоізоляція, якої не вистачає.
- жахливі рідні склоочисники які треба міняти перед першим снігом.
- малий кліренс.
Порада покупцеві
В принципі, як і кожна машина, має свої вади і переваги. Для мене, навіть після 70 тисяч переваг більше.
Основні конкуренти цієї машини - ВАГ, але там і вартість.
Обговорити відгук про Hyundai i30 Wagon 2019
Інші відгуки власників
Hyundai i30
Украина, Полтава
23.09.2022
Брав авто б/в (2.5 роки, пробіг 30 000км). Перший власник обслуговував на фірмовій СТО та дбайливо ставився до авто. Купив бо відразу сподобалася зовнішність спортивного авто, новий сучасний двигун та читати відгук
Украина, Киев
13.07.2018
Ну от я і вирішив написати відгук, бо враховуючи, що машин у нас таких ще дуже мало, з'явились недавно - скоро може ніхто і не напише. На дорогах бачив тільки два хетчбека, фастбека - жодного. Так що читати відгук