



Украина Тернополь 16.08.2014

Інформація від власника
Оцінка авто
Маю честь написати відгук про Х7. Й дати відповідь на запитання - чому? На це є багато причин. По-перше, як завжди хотілося щось варте уваги і порівняно за невеликі гроші, по-друге із-за дизайну. Седан ЕС7 взагалі не був подібним на типового китайця типу СК і МК і всяких там різних "папєрєдніків". Це було щось нове, свіже. Авто зразу сподобалась, я пішов в салон вивчати ціну питання. За час вивчення ціна збільшувалась 3 рази. За одним махом придивився й до Х7, до рапід, поло, фіатів. Вартість рапіда 210 тис. грн. Останні відпали зразу у зв'язку з відсутністю бабла і невідповідністю ціна-якість, але навіть якби воно й було то все одно купив би Х7, бо за 192 тис. можна було купити галімого Хантера, або запальничку яріса, шкоду рапід 1.6 по акції або ще якесь "нєдоразумєніє". З б/у хонду црв 2008-2011, аутлендера. Машина мала бути новою і нецілованою, мати багато місця всередині, але водночас компактною (від ЕС7 коротша, що зручно для паркування в місті). По третє, при наших "дорожніх буднях" авто має бути високе і практичне. І притримуюся того, що це як страховка - треба ще на вчора! Я не належу до тих людей, які будуть переплачувати за бренд. А маючи технічну освіту можу сказати, що при одинакових технічних можливостях і технології виробництва, наприклад Франції і Китаю, дешевше не буде гіршим, тому що основоположним кінцевої ціни буде вартість праці, яка, як відомо в Китаї дешевша. І китай зараз це не китай 5 років назад. Крім того, любий китаєць кращий за будь-якого россіянина - це 100%. Так, тут багато рис всіляких різних паркетників, як кажуть "добродійники", але порівняння тут лишні. Х7 - вбивця скандально доступного, як писав якийсь товаріщ. Але також й треба розуміти, що Х7 - це ще не кашкай і не аутленедер, а все таки ще китаєць, але достойний своїх грошей. Так що вам вибирати чи нове чи Б/У.
А тепер кокретно про ТХ. Я проїхав майже 915 км, з них біля 60 км по Дністровському каньйоні (4 пасажири) біля Касперцівців, де високі підйоми і дороги грузино-абхазького типу - двигун тягне без проблем. Звичайно, висновки робити ще рано, але переваги відчув зразу. Це не НИВА, стосовно комфорту краще. Після покупки в АІС в Тернополі, я поїхав в Чернівці за підкрильниками, бризговиками, ковриками, чохлами. Зразу скажу тим хто хоче купити Х7. Підкрильники - харківська халтура, форма ще не точна, але беріть тільки задні, перед встановленням всі задні заводські пластики з-під арок відкрутіть бо підкрильники не сядуть. Передні не потрібно, бо будуть як лопухи. Точно по формі арок не сідають, а заводські досить добротні. як на мене навіть кращі. На базарі просять 300 грн/комплект, а в АІС 112 за шт. Якщо надумаєте ставити передні, то однозначно на базар. Бризговики можна купляти в АІС, бо вони підходять на посадочні місця, з універсальними прийшлося би намахатися, так казав мені майстер (не в АІС), але можна найти в інтернеті. Чохли модельні є сірі і чорні. Чорні дешевші, не купляйте - фуфло, по швах сідає поганенько, добре треба натягувати, дірки на задній правій спинці під підголовник не співпадають на 2 см, при натяжці торочаться. Нормально сіли передні спинки, підголовники і задній лівий диван. Загалом, за такі бабки якість фуфло. В інтернеті - 650 грн, аіс просить - 960грн, ціна їм 300 грн в базарний день. Якби знав, то доплатив би за МВ БРАТЕРС з екошкіри за 1500 грн теж через інтернет, або на крайняк купив би універсальні за 300 грн. 2 комплекти у "все для авто". А через півтора року може би поміняв, але пропало. Поставив фаркоп Полігон-авто (Запоріжжя), 1270 грн комплект - вартий уваги, мені сподобався. Після цього поїхав до Львова на АІС ставити газ, щоб не злетіла гарантія (в Західному регіоні ставить Львів). Хоч я до гарантій відношусь скептично, але порахував, що на АІС виходить установка майже то саме що й на стороні + зберіг гарантію. На вибір пропонують зараз 2 установки: італійську тартаріні і польску оптіму. Ціна питання 10800 грн і 9000 грн. відповідно. Різницю шукайте на форумах. В їзді суттєво різниці немає. Я ж притримуюсь того, що чим простіше тим надійніше (обслуговування і сервіс потім дешевші). Якщо вам скажуть, що на АІС дорого. То порахуйте! Всі дрібні установщики ГБО хочуть оплату в євро, який зростає. На 4 циліндри - це приблизно 560-650 евриків. Як ця ГБО покаже в подальшому ще не знаю, але розхід по компу зі Львова показало 7.5 л/100 км. Я маю досвід їзди на ГБО на 2107. Повний позитив і не вірте в байки про ГБО (пропан-бутан) - думайте головою, "читайте матчасть"!!! За всім треба дивитися і все робити вчасно. Після установки ГБО я повертався зі Львова, коли мене застав ураган. На Золочівський обїздній в сторону Тернополя (там треба їхати по всій дорозі) я відчув всі переваги Х7 (висока посадка, кліренс розхід палива). Для седана, особливо в дощ - там смерть. Ті ями, як то кажуть "просто треба було би знати". Високий кліренс і незалежна підвіска суттєво помогли і зберегли нерви. Бо траса тернопіль - львів це як американські горки з сюрпризом. Я не знаю як поводить себе 2-ох літровий двигун, але мені здається, що 1.8 трошки слабуватий як на 1.5 тонного танка. При рушанні з 1-ої передачі треба підгазовувати. Хотілося би турбінку, або нормальний крутний момент на низах. Але для екслуатації по місту і легкому бездоріжжі розхід палива навпаки буде радувати. Х7 це такий собі натяк на солідність і неспішність. Їздунам після БМВ його явно буде мало. Але мені як людині, не балуваній комфортом в Х7 є все необхідне: ГУР, кондик, підігрів, 2 подушки безпеки і т.д. Зверніть увагу в рено дастер ці всі радості за окрему доплату. Найближчий по ціні до Х7 конкурент ліфан х60. Якщо вам не критичні будуть кілька тисяч гривень і навіть якщо критичні, я рекомендую покупцям Х7 1.8 Basic. Стосовно відгуків про обкатку на 60 км/год - це повна дурня. Це ще один міф, який пішов з совка від жигулів і 412 , які були без тахометра і з 4-ох ступками. Конструктори, щоб їх не доставали всякою фігньою і дурними поясненнями порахували, що при тих передаточних відношеннях КПП оптимальним при обкатці буде 60-70 км на годину, що відповідало приблизно від 2000 до 2500 об/год. Головне щоб оберти не перевищували 2500 під час обкатки. На 5 передачі при 2500 - це приблизно 100 км на годину. Так що коли вам кажуть як робити, то ще поцікавтеся, чому саме так, а не інакше.
Плюси та мінуси автомобіля
1) кліренс;
2) багато місця для задніх пасажирів і майже рівна підлога, що зручно для середнього пасажира;
3) регулювання задньої спинки пасажирів, що актуально при довгих поїздках;
4) на свої гроші просто бомба, все влаштовує.
Поки ще не знайшов.
Через 4 міс. і 4 днів Андрій дописав: Станом на сьогодні, вже наїздив біля 6500 км. Ніяких проблем нема. В основному машинка їздить по асфальту - на роботу і з роботи.
Через 19 міс. і 16 днів Андрій дописав: За весь період експлуатації замінено стійки переднього стабілізатора (на 39000)-2 шт. по гарантії (після поїздки до Рахова). На 40 тис. перестало відкриватись вікно шофера. Причина- розірвалися кабелі в рукаві, в якому йде проводка з авто в двері. місце розриву-прямо при заході в кузов (не в двері). Лічиться пайкою. Ціна питання-100 грн. можна самому - 0 грн.
Через 19 міс. і 16 днів Андрій дописав: Знайшов мінуси. Як і писали раніше бДжиловоди про мотор 1,8л слабуватий, але економний. насправді ця екномія не виправдана. Як на мене 2.0 в самий раз - золота середина між їздою і витратами палива. якби у 2.4 був розхід як у 2,0 було би сильно. При 4-5 пасажирах пробиває задню підвіску, бо трохи короткий хід. Є 2 варіанти: 1 поставити проставки 20-30мм, але я думаю вилікувати пневмобалонами в пружини за 320 грн. з деякими доробками. Шкода компресор з ресивером нема куди поставити.
Через 24 міс. і 14 днів Андрій дописав: Вже наїздили 56 тищ. Міняємо лиш масло і фільтри. З 5 пасажирами їхав навіть 140. Тримається дороги.
Через 51 міс. і 20 днів Андрій дописав: Нівроку вже 110 тис. поки немає проблем., А ні, на багажнику, в частині, нижче скла піддулась фарба. декілька точок. По площі як 50 коп. прийдеться відшкрабати і пройтися перетворювачем іржі. А так все ок. Думаю, що прийдеться поміняти вже або ремінь мотора або ланцюг, що там по регламенту має бути. а так тьфу-тьфу.
Через 68 міс. і 26 днів Андрій дописав: вже 131 тис. без 15 км. Кришку багажника зробили. в нижній частині дверей почали лізти "жуки". по технічній частині проблем немає.
Обговорити відгук про Geely Emgrand X7 2014

Добрый день! Ваш отзыв довольно полезный оказался для меня! немного нового узнал про експлуатацию авто! У меня тоже Х7, интересует какие подкрылки посоветуете ставить чей производитель!?? на перед вроде действительно нет смысла ставить- там они заводские вполне хорошие как на мой взгляд,и где можно найти только задних пару и какая приблизительно цена!? и может уже ставили защиту картера?? если да то какая цена вопроса? и что посоветуете по чехлам, универсальные или все же конкретно на модель!????
-3ВІДПОВІСТИІнші відгуки власників
Geely Emgrand X7

Украина, Чернигов
18.03.2014
Всем привет) вот и у меня появился в свободном пользовании Geely Emgrand X7, день покупки 18.03.2014г. Честно говоря покупка была спонтанной в связи с резко возрастающими ценами на авто! Сам очень част читати відгук

Украина, Винница
24.04.2014
Всем привет. Машиной, по большому счету, доволен. Но считаю своим долгом предупредить потенциальных покупателей о явных косяках. Первое - Вы должны четко осознавать то, что покупаете китайскую машину читати відгук