Відгук Ford Kuga 2010 2.0 turbo дизель автоматична

Юрій
Юрій
Украина Ровно 18.10.2012
Ford Kuga

Інформація від власника

Рік, пробіг:
2010, 77.000 км
КПП, привод:
авт., повний
Двигун:
2.0 turbo дизель
Комплектація:
Тренд
Кузов:
позашляховик, 5 дв.

Оцінка авто

Загальна оцінка:
5
Надійність:
Комфорт:
Ходова:
Зовнішність:

Вибирав серед автомобілів типу SUV. Перед цим був автомобіль Форд С-Мах який добре себе зарекомендував в наших умовах експлуатації (дороги + паливо, дизель). Єдиним недоліком (для мене особисто) був його кліренс. Так як наша сім"я любить подорожувати то вирішили придбати автомобіль з більшим кліренсом. Після багатьох тест - драйвів та порівнянь зупинилися на Форд Куга. Дуже достойний автомобіль. Так як багато подорожуємо то вибирали авто з автоматичною коробкою передач та повним приводом для більшого комфорту. І не помилилися. Після 70 тис. км. пробігу ніяких проблем з авто не було. Двох літровий турбодизель, із запасом дає можливість відчути драйв від їзди. Разом з тим дуже економний. При бажанні можна вписуватися в 5, 5 л дизеля на 100 км. при міському циклі. І це при тому що коробка автомат. Правда стиль водіння мусить бути дуже спокійний. Єдиний недолік , який я відчув за 20 місяців водіння це нехватка місця у багажнику під час подорожей (Сім'я з 3 дорослих та 1 дитина). Решта тільки плюси.

Плюси та мінуси автомобіля

Млий багажник при подорожі сім'єю.

Порада покупцеві

Не пожалкуєте. Машина повністю варта потрачених на неї грошей.

Відгук був корисним?
Так Ні

Обговорити відгук про Ford Kuga 2010

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Гость  

Дык Куга - это настоящая техника! При умеренно-активном темпе езды (110-130), какой выходит расход?

-1ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

При їзді 110 - до 7 літрів, при їзді 130-140 в районі 8,5. Це я кажу про покази бортового компютера - миттєвої витрати. Хоча я дуже був здивований коли недавно повертався із Німеччини по автобану через Австрію та Угорщину. Я заправився в Німеччині. Я проїхав Австрію, перетнув кордон Угорщини і через деякий час помітив що компютер почав показувати витрату, в середньому, на 0,5 літра більше це при тому що соляра була одна й та сама - Німецька. Я припускаю що витрата, крім всього що ми знаємо, ще залежить і від (даже незнаю як сказати) "шероховатості асфальта" чи що?

ВІДПОВІСТИ  
sergio_kuga  

у мене при 100-130 біля 7-7.5л! але у Києві 5.5л це нереально. мій мімімум в місті - 7.2л влітку. дивно як у вас 5.5 виходить на автоматі в місті. на трасі при 80мкг це реально, а в місті не знаю. гарний відгук! дякую

ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Так я писав про витрату 5,5 у місті, але щоб була така витрата то треба бути спокійним як "удав", реально приходиться кудись поспішати, тому витрата в середньому 7,2. Дивно але я помітив що зимою у мене середня витрата падає до 6,7 а літом 7,2. За логікою мало би було бути навпаки. Але з часом зрозумів що літом витрата більша із за постійного користування клімою а зимою компресор кліми вимкнений, а на прогріви я палива не трачу бо маю передпусковий підігрівач Еберспехер і двигун завжди завожу уже прогрітим.

ВІДПОВІСТИ  
s2h2  

Зачем продаете? С-Макс с каким двигателем был?)

ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

С-Макс був 1,8 турбодизель. Кугу продаю бо так як я казав ми із сім"єю любимо подорожувати і за 1,5 роки об"їхали пів Європи від Турції до Голандії а у Куги є один недолік для далеких поїздок - малий багажник(це моя думка із свого досвіду). Якби Куга мала такий багажник як С-Макс то, беручи до уваги дизайн, динаміку, прохідність та економічність, альтернативи цій машині не було-б.

ВІДПОВІСТИ  
Kostiantyn Kiev  

А что думаете брать взамен?

ВІДПОВІСТИ  
Юра Шабатура  

я думаю межде Кугою и Сузуки Гранд Витарой 2.4 л. или 2.0 и Фольц.Тигуан 2.0 диэ. что можите посоветовать?

ВІДПОВІСТИ  
Гость  

Гранд Витаре до Куги или Тигуана - как до космоса.

+2ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація