Відгук Ford Fiesta 2012 1.2 бензин механічна

Вадим
Вадим
Украина Киев 07.06.2012
Ford Fiesta 5-ти дверная

Інформація від власника

Рік, пробіг:
2012, 3.000 км
КПП, привод:
мех., передній
Двигун:
1.2 бензин
Комплектація:
Comfort
Кузов:
хетчбек, 5 дв.

Оцінка авто

Загальна оцінка:
5
Надійність:
Комфорт:
Ходова:
Зовнішність:

Чудовий автомобіль. Легко керується, комфортний, економічний, ну і просто красивий. Перше враження від керуванням Фієстою: все настільки легко, просто і безшумно - ніби сидиш на дивані за екраном ігрової приставки. Я взяв у білому кольорі: і виглядає здорово і за колір не треба переплачувати. Брав у комплектації з кондиціонером. Двигун 1.2 достатної для міста потужності і дивовижно економічний: у мене в змішаному циклі було 5.5 літри на сотню. Коробка передач і зчеплення дуже подобаються: легко рушати, легко переключатись, легко розганятись. Про АБС нічого не скажу: вона в мене ще не спрацьовувала :-) Про надійність, зрозуміло, нічого не пишу, на техоблуговування до дилера заїду лише через 17 тисяч, от тоді і побачимо. Підвіска чудова - не пробивається, маленькі дефекти не помічає, на крупних трохи гойдає, але якщо порівнювати з Фабією, то Фієста просто Мерседес. Загалом дуже приємна підвіска. Шумоізоляція пристойна, двигуна майже не чую, на будь-яких обертах треба дослухатись. Як писала британська преса - виникає враження, що їдеш у автомобілі класом вище. Вцілому Фієста повністю мене задовольняє, навіть не зміг пригадати бодай найменший недолік.

Плюси та мінуси автомобіля

Економічність.
Дизайн.
Комфорт.
Якість.

Рідні шини - Hankook.
Не бігає в магазин за пивом.

Порада покупцеві

Якщо ви шукаєте компактний міський хетчбек німецької якості, беріть Фієсту.

Відгук був корисним?
Так Ні

Обговорити відгук про Ford Fiesta 5-ти дверная 2012

guard  

Спасибо за толковый коментарий к машине.

+2ВІДПОВІСТИ  
Хтось  

Це мій відгук, хочу доповнити. Проїхав вже 153 тисячі. Дуже надійний автомобіль: мінялись лише витратні матеріали, як то рідини, фільтри, колодки. Двічі поміняли стійки стабілізатора, десь на 80 тисячах по гарантії замінили задні амортизатори. На 145 тисячах поміняв правий маточинний підшипник. Оце мабуть і все. Обслуговуюсь по регламенту раз на 20 тисяч, поставив ГБО на 90 тисячах для економії. Ремінь ГРМ ще не міняв, планую замінити по регламенту на 160 тисячах. Салон міцно зібраний, вже майже шість років пройшло, а він тримається, не рипить і не скрипить. Німецька якість є німецька якість...

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація