



Украина Киев 15.10.2015

Інформація від власника
Оцінка авто
Придбали автомобіль в автосалоні 3 жовтня, вже наїздили 800км.
Машина простора, сидіння зручно складаються так, що багаж довжиною 2м можна без проблем розмістити в салоні. Бокові дверцята дозволяють сідати на задній ряд не зачіпаючи проєм, через їх конструкцію у задніх пасажирів багато місця в зоні колін і плечей. Якщо розміститись на всю глибину заднього дивана, то до передніх сидінь ногами не дістаю (зріст 182см), лишається запас ще 15-20см.
Поличка в багажнику дуже корисна, можна ховати під нею дріб'язок і зробити рівню поверхню зі спинками складених сидінь.Двигун доволі тихий, звук помітний лише під час старту чи на холостих обертах, але динаміка машини посердня (поки машина на обкатці перемикаюсь десь на 1700 об/хв, на 2000 борткомп'ютер вже підказує підвищити передачу).
На швидкості більше 110 км/год помітив звук в панелі приладів, схоже що вібрувало скло над індикатором дального світла, але зараз його вже не чутно.
Шумоізоляція в салоні достойна, звук з динаміків якісний, але звукова сигналізація показників повороту занадто тиха, якщо не дивитись на панель можна легко забути що вмикав поворот під час перебудови.
Передачі перемикаються доволі жорстко, ця відмінність помітна на контрасті із Фієстою, на якій доводилось їздити - там КПП дуже м'яка і фіксацію положення важеля навіть не відчуваєш. Можливо це зміниться після певног очасу експлуатації. Задню швидкість треба доводити до упору, інакше чується характерний скрипучий звук, решта передач вимагають невеликого зусилля, але перемикання відбувається одним рухом.
Радує розхід: на першій заправці борткомп'ютер показав 4.4, на другій 4.8, заливав паливо до повного баку і мої підрахунки збігаються з цими показниками.
Гальма доволі різкі, особливо в останній третині ходу педалі. Щоб не клювати носом під час повної зупинки треба трохи призвичаїтись.
Оскільки в автосалоні не було електрика, коли ми забирали машину, то ХілстартАсіст не активували, доводиться часто використовувати ручне гальмо. Вночі лишав машину на схилі (паркувальне гальмо і нейтралка), вранці вона сповзла на кілька метрів, добре що не вирівнював колеса і вона відкотилась по траекторії заїзду, не зачіпивши сусідів по парковці. Записався на сервіс, тепер просять за активацію ХілстартАсіст 500 грн, тому рекомендую вирішити це питання одразу під час купівлі.
Коли ставили зимові шини засвітився індикатор тиску в колесах, він погас коли довели тиск до 2.5 атм. (за інструкцією у навантаженій машині має бути 2.5 спереду і 3.2 ззаду).
На диво пружна і енергоємка підвіска із такими жорсткими колесами, грюкнуло лише двічі за цей час. Кліренс дозволяє вилазити на стандартний бордюр, захистом не чіплявся в грунтовій колії там, де попередня машина терла пузом. Відчуття від їзди приємні, кермо компактне, зручне і чутливе, радіус розвороту менший ніж у Хюндай Гетц. Чудовий огляд з водійського місця і у центральне дзеркало, до бокових треба звикнути - через високу посадку вони розташовані нижче звичного. Загалом машиною задоволений, простра і зручна, оригінальний дизайн і якісні матеріали інтер'єру, повно ніш і корисних дрібничок в салоні, двигун економічний.
Плюси та мінуси автомобіля
Просторий салон, економічний двигун, зручна посадка і хороший огляд, високий рівень пасивної безпеки автомобіля, сучасний і продуманий дизайн, високий кліренс.
Паркувальні гальма (сподіваюсь що тимчасово), активація функцій з комплектації за додаткову плату (це до дилера, а не до конструкції авто), жорстке перемикання передач (може змінитися).
Порада покупцеві
Беріть без сумнівів, але прискіпливо перевіряйте авто під час покупки.
Через 5 міс. і 5 днів Іван дописав: Накатали вже 106000, нарікань жодних. Що дивує - масло постійно на верхній позначці щупа, хоч у холодному двигуні, хоч у гарячому. Ще дивно що жодного разу не підкачував колеса за півроку - датчик низького тиску не світився. Поїдемо через десять тисяч на перший сервіс - поцікавлюсь у майстрів. Подумував про чіп-тюнінг (у Форда подібні дизелі видають 95-120 к.с), але вирішив відкласти це питання - звик до машини і став їздити значно швидше, претензій щодо динаміки вже не виникає. Взимку витрата пального була 5л, але по чеках вирахував що бортком'ютер трохи прибріхує - можливо через те, що на заправках заливають по вінця. На трасі Київ-Черкаси-Київ із чотирма людьми в салоні 120-130 км/год вийшло 4.7, на швидкості 70-80 з водієм витрачає до 4 л. Поки що враження лише позитивні, у Києві помітив вже із десяток Б-максів, а восени зустрів лише один чи два.
Через 5 міс. і 5 днів Іван дописав: 10,6 тис. км, а не 106)
Через 11 міс. і 11 днів Іван дописав: Проїздив майже рік і 25 тис.км. На першому ТО (20 тис. - 2700грн) ніби знайшли люфт у кріпленні правого стабілізатора і замінили по гарантії (неодноразово скакав по гострим діркам на дорозі так що пробивало підвіску, але свм ні стуків, ні реакції на кермі не помічав). Те саме із пластиковим гачком на тросику опускання подушки заднього сидіння - відламався, замінили. Машиною задоволений на 120%. Чудові сидіння, 5-7 год за кермом не відчуваєш ні задом, ні попереком. Задні розсувні двері дуже виручають коли треба щось запхнути в салон на стоянці. Кілька разів чіплявся губою на передньому бампері, але ні захист двигуна, ні сам бампер не діставав. Середня витрата тримається на рівні 4.5-4.8, хоча після обкатки став їздити швидше. Кондиціонер в спеку додає ще 0.2, але на динаміку прискорення авто впливає істотніше. На 125 км/год тахометр показує 2500 обертів, на 150 - 3000. Нещодавно купили в родину Степвей - машина безсумнівно достойна, але якби дилери Форда і досі продавали Б-макс (або Екоспорт з дизелем), то неодмінно глянули б в його сторону. Особливо різниця відчутна в посадці, зручності керма і педального вузла, шумоізоляції, доступі до заднього ряду і багажника. Одним словом, буде нагода - беріть, не пошкодуєте
Через 26 міс. і 15 днів Іван дописав: Пройдено третє ТО (5600 грн у офіціалів) і 56 тис км. На 40 тис. замінено передні колодки, на наступному ТО (75 тис) буду міняти гальмівні диски - схоже що більша, порівняно із Фієстою, маса машини виливається у інтенсивнішу виробітку поверхонь тертя. Крім стабілізаторів по гарантії замінили сальник напівосі - знайшли підтікання. Взимку у непрогрітому салоні почали виникати скрипи, але ідентифікувати причину не вдається бо вони зникають зі зростанням температури. Також у холодну пору на високих лежачих поліцейських чути глухий шум при з'їзді - майстри на сервісі сказали що гумова подушка опори амортизатора втрачає пружність з часом і під час ходу на відбій розтискається з таким звуком. Попшикали силіконом на неї, ніби стало менш помітно. До двигуна претензій жодних, масло доливав один раз лише і то суто зі спортивного інтересу. Витрата пального по боркомп'ютеру лишається незмінна (мій рекорд поки що 4.2), по чекам виходить на півлітра більше десь. Єдина нюанс до КПП - тугувата перша на холодній машині. Загалом враження від машини за два роки експлуатації не змінилось і зараз би виставив ті самі оцінки що і спочатку. Автомобіль досі подобається, від керування отримую задоволення, ну і концепція компактвена відповідає моїм вимогам ідеально. Якщо буду міняти, то скоріше за все на інший Форд, тільки з більшими колесами.
Обговорити відгук про Ford B-Max 2015
не очень понял : на бениной маме оставлять на уклоне, на ночь машину на нейтралке?
+3ВІДПОВІСТИ
Дякую за відгук - дійсно цікаве авто. Якщо воно дійсно таке просторе, то коштує своїх грошей. А скажіть будь-ласка: 1. Який всеж-таки кліренс? 2. Чи достатньо багажника в 300 літрів? 3. У заднього дивана немає регулювання взад-вперед, щоб можна було багажник збільшити? 4. Нахил спинки задньго дивану регулюється якось, чи ні?
ВІДПОВІСТИІнші відгуки власників
Ford B-Max

Украина, Винница
16.08.2014
Всем привет!!! Приобрел вот такую машинку как FORD B-MAX, белого цвета, первый минус, отсутствие борт компютера, так как он очень не обходимый, второй из минусов самый главный, авто не едет вообще, мо читати відгук

Украина, Черкассы
03.12.2014
Пока машиной доволен. Конечно немного слабоват двигатель, но участие в гонках не планируется и для нормальной умеренной езды хватит вполне. Есть один недостаток (или может я чего не знаю) - слабый обо читати відгук