



Украина Червоноград 26.07.2011

Інформація від власника
Оцінка авто
Куплена місяць назад. Читайте плюси та мінуси. В загальному - приємне, якісне та стильне авто за свої гроші.
Плюси та мінуси автомобіля
Великий салон (сідаю сам за собою при рості 1.90м і 110кг ваги).
Великий багажник.
Економна (вкладався в паспортні дані по витраті палива при спокійній їзді хорошою дорогою). Зручні сидіння.
Вдала конструкція складання задніх сидінь (пряма площадка з багажником).
Інформативне рульове, передбачуване керування.
Тихий мотор.
Хороша звукоізоляція салону.
Високий кліренс.
Доволі хороший пластик (в Фокусі кращий, в Акценті - гірший). Не смердить.
Акуратна підсвітка.
Логічний бортовий компютер.
Відсутність нульового ТО.
Жорстка підвіска (субєктивно).
Не проглядається капот та багажник навіть при високому рості, тому паркування на "око".
Шумна КПП.
Не завжди вмикається задній хід з першого разу (можливо проблеми з моєю ненавченістю керування РКПП).
Відсутні бризговики - ПОСТІЙНО "!!!" заляпуються двері та задні крила. (в офіційного дилера - 600грн з встановленням).
Нехватка потужності при обгоні - іноді доводилось крутити мотор поза 4000 щоб не вліпитись в зустрічне авто.
Мілкі дитячі хвороби - не відкривається багажник ключем, відклеїлась ізоляція під панеллю біля переднього пасажира, відвалилась заглушка в кришці багажника, зірвався один з обприскувачів скла.
Відсутність аксесуарів в вільному продажу (ковриків, бризговиків і т.д.)
Відсутність відчуття "суцільності авто" - торпедо не жорстко закріплене, люфти важеля ручного гальма та інші дрібниці.
Дуже маркі сірі вставки оббивки салону - чистка Ванішом 2-3 рази на місяць гарантовано.
Дорогі аксесуари і доукомплектація у офіційного дилера - бризговики 600грн, коврики гумові - 600грн (придбав універсальні на першій ж буді автобазару за 200грн, підійшли майже ідеально), коврик в багажник - 400грн, захист двигуна 1200грн, і самий шик = встановлення магнітоли - 350грн (!!!), при тому що в інструкції з експлуатації показано як самому встановити магнітолу за 2-3хвилини. При любих маніпуляціях - знімання з гарантії.
Слабкий акумулятор (як від мопеда).
При 3000 об. - 100км/год. Після 140 гуляє починає гуляти по дорозі.
Порада покупцеві
Якщо є можливість - беріть турбо-версію. Хороша альтернатива новому Акценту та Симболу.
Унікальність авто ( у Львові поки що побачив лише 1 Fiat Linea). Якщо б не багажник - не роздумуючи взяв б Grande Punto, все таки турецька збірка Linea трішки відчувається.
Обговорити відгук про Fiat Linea 2010
Нехватка потужності при обгоні - іноді доводилось крутити мотор поза 4000 щоб не вліпитись в зустрічне авто?!!!!!! Це нормальна практика! Я в ланосі розкручую до 6 ти об. практично завжди
ВІДПОВІСТИТа де то нормальна практика? Мені для обгонів цілком вистачає 3000-3500. Я не пригадую, щоб в мене до 4000 колись доходило. (в мене 1.4, 77 к.с.). Можливо, мій стиль обгону такий акуратний, я ніколи не понижую передачу для обгону, навпаки, вихожу на 5, і йду на обгін ще з дистанції, вже маючи запас швидкості - не люблю, коли мотор реве, як літак на зльоті. А вона цілком нормально тягне - я би не сказав, що відчуваю якусь проблему з прискоренням на 5 швидкості (за винятком руху під горку). Якось-то йшов по трасі близько 140 км/год, тахометр при цьому до 4000 не доходив.
ВІДПОВІСТИДо 6000 ще не ризикував з двох причин - по перше авто ще обкатується, по друге не такий я ризиковий хлопець щоб виконувати такі небезпечні обгони. Це лише субєктивна думка, до Linea було Audi 100 2.8л Квадро автомат, тому поки що проходить процес привикання зміни 180 коняк на 80, динаміка звичайно не та.
ВІДПОВІСТИНе согласен с жесткой подвеской отличная упругая энергоемкая подвеска, без кренов и клевков
ВІДПОВІСТИВы шутите, сзади с ростом 1,9 м можно сесть только полулежа !!! Голова упирается в потолок при вертикальной посадке .
ВІДПОВІСТИПри 1м 82 см мені добре сидіти на задньому. Причому посередині відчутно більше місця для голови, ніж по краях.
ВІДПОВІСТИНе завжди вмикається задня передача... А в мене погано вмикається 5 передача, щось блокується і треба прикладати силу. На сервісі поки-що не розібрались, хоча несправність підтвердили. Можливо, якісь недоліки конструкції коробки. До невидимості капота і багажника швидко звик і жодного дискомфорту не відчуваю. Багажник відкривається ключем, просто кришку для цього треба притиснути зверху вниз рукою, бо інакше можна ключ поламати - кришка туго сидить. Наразі після року експлуатації мені нічого не відвалювалося ні в салоні, ні на кузові. Сидіння ще ні разу не чистив, нічого страшного. А от торпеда дійсно нещільно тримається купи, час від часу щось деренчить, і перестає, якщо його приперти рукою. По акумулятору не скажу, бо не розбираюсь, як визначити, слабий він, чи сильний. У всякому разі, машина справно заводилась що влітку, що взимку в морози, тому на акумулятор не скаржуся. А от чи гуляє машина по дорозі на швидкості понад 140 - з великим інтересом випробую це, коли потраплю на відповідну трасу, де можна і можливо ганяти швидше.
ВІДПОВІСТИВипробував "гонку" по автостраді, розігнав Лінейку (1.4, 77 к.с.) понад 150 км/год, тахометр пішов за 4000 об, і з'явилось відчуття, ніби машина надривається, так що дуже хотілося включити 6 передачу, якої, на жаль, нема. Різко зріс розхід палива - до 7-8 л/100 км. Побачивши, як опускається стрілка індикатора палива, я скинув до 110-120, шкода було бензин так палити. По дорозі нічого не гуляє, машина як крейсер тримає курс на 150 з хвостом км/год. Це була нормальна якісна польська автострада. Може, по нерівній поверхні вона і гуляє.
ВІДПОВІСТИХочу оставить свой отзыв за фиат- линея и фиат -добло , обе машины были куплены в салоне новыми, ездим часто но на короткие расстояния по прошествии двух лет вовремя в срок , как написано в сервисной книжке, проходим первое ТО на 15 000 км, чтобы не сниматься гарантийного сервиса. В гарантийном сервисе четко написано 2 года или 100 000 км, в первое ТО обошлось в 1500 гривен, все что нужно было заменено , оплачено , хотя мне на сервисе не сказали что 2 года проходит и снимается с гарантии , без объяснений им это выгодно. На 20 000 км. дает течь система охлаждения , с заменой жидкостью и работой , устранения неполадки обошлось 460 гривен за свой счет, прошли 800 км, и снова та же история. Поняли машину на подъемнике , разобрали , оказывается надо было поменять прокладку , стоимость 285 гр. 15 гр-хомут, 150гр - работа , все за свой счет, остался очень не приятный осадок а главное где гарантия что через 1000 км. опять не появится течь , Это всё было про фиат - добло . За фиалт -линея , 1 - ТО обошлось 1660 гр. по же выяснилось, в Херсоне это стоит дешевле, в целом машиной довольны . Поставили газо-установку , расход топлива зимой газа 11 литров, спрашивал у других владельцев линея с пробегом за 100 000 км. особых нареканий нету, На официальном СТО ВСЕ ОЧЕНЬ ДОРОГО, И НА КАЖДОМ ШАГУ ОБМАНЫВАЮТ ( Николаев)
ВІДПОВІСТИ
машина не біда але є багато мінусу один із них акума пдскажіть будь-ласка який краще купити акуму для цієї машинки для Fiat Linea 1.4 бензин щоб було пускуве велике ну одним словом щоб був потужний і щоб моя машина могла його заряжати а не тільки розряжати дуже вам вдячний
ВІДПОВІСТИА нащо купувати акум? Хіба штатний загнувся? В мене штатний стоїть від моменту купівлі, вже 3 роки, як заводилась, так і заводиться, як годинник, що зимою, що літом. Я ніяк не відчуваю, що акуму 3 роки. Машина його заряжає, раз тримається.
ВІДПОВІСТИІнші відгуки власників
Fiat Linea

Украина, Симферополь
23.01.2011
красивый дизайн, гигантский багажник. аккумик в комплекте меня вообще веселит( от мопеда))) , пластмасса на твердую 3 (в багажнике вставки качественнее чем в салоне) . если 3 человека сидят на заднем читати відгук

Украина, Желтые Воды
08.04.2012
Купил апрель 2011г. выпуск 2010г. Хорошая управляемость, приемлемый расход, просторный салон и много других хороших качеств. Брал почти за 39 за такие деньги могли бы и на диски поставить. Ездил в ноч читати відгук