



Украина Киев 04.10.2016

Інформація від власника
Оцінка авто
Коли підбирав авто, шукав недороге, надійне і досить безпечне. Сподобався C-Elysse, взяв середнью комплектацію Tendance: двигун 1.2, робот, 4 подушки безпеки. Із конкурентів Рено Логан - гарний варіант, але не подобався зовнішній вигляд, Fial Linea - там не було робота, а як брати механіку, то можна було і його - він був трохи дешевший, Hunday Accent - дорожчі.
Перше, що привертає увагу - це гарний зовнішній вигляд, просторий салон і великий багажник. Двигуна 1.2 в місті хватає з головою, все рівно ідеш з середньою швидкістю 20 км/год (по Києву). На трасі він приємно звивував: при повнісю завантаженому салоні (5 дорослин + дитина) і багажнику впевнено іде 110-120 і може іще більше, просто більше не розганявся. При більших швидкостях відчувається парусність, видно, що автомобіль не планувався для великих швидкостей.
Трохи про варіатор: в цілому їм задоволений, перед вибором трохи тестував його на тест-драйві (правда на Пежо, там такі самі ставлять, Сітроена з варіатором не було). Так, він бюджетний і трохи "тупить" при прискоренні, але це незначна плата за те, що звільняється ціла нога і рука, особливо коли рухаєшся по місту.
Плюси та мінуси автомобіля
- бюджетний - як для якості і комплектації;
- безпека - 4 подушки;
- просторий салон;
- великий багажник;
- гарний зовнішній вигляд;
- економічний, надійний двигун;
- зручне кермо;
- Сітроенів не так багато, їх рідко викрадають :)
- гарна європейська збірка - збирають на заводі в Іспанії. Коли вибирав авто, дивився ще Fial Linea, які збирають в Турції. І навіть для мене, не спеціаліста, було видно, що і моторний відсік, і салон, і багажник в Сітроєні зібрані явно якісніше.
- є незначне поскрипування пластику в салоні - лунає десь з місця переднього пасажира. Воно не дратує (так, як кіт мурчить), не відволікає і буває не завжди - лише коли авто входить в "певний резонанс"; раніше взагалі не помічав, потім почитав відгуки, прислухався - так, таки іноді є;
- один раз заклинили задні праві двері - відкривалися лише зсередини. Зробили по гарантії. Чув, що є у Сітроєна проблема з дверима. Після цього більше не хвилювали;
- коли потрібно швидко набрати швидкість (наприклад при обгоні) потрібно переключати варіатор в ручний режим.
Порада покупцеві
Гарний сімейний автомобіль для сім'ї з 3-4 чоловік. Cітроєни надійні, компанія відома і перевірена, свій ресурс пройдуть.
Обговорити відгук про Citroen C-Elysee 2015

Автор, не путайте робот с вариатором. У Вас стоит роботизированная механика - по сути механика, где вместо сцепления автоматика. А вариатор - бесступенчатая трансмиссия (или с условными ступенями). Просто в описании указано, что у Вас и робот, и вариатор.
+6ВІДПОВІСТИСтрелок, Оно так,механика,с тех. стороны,но переключается автоматически,поэтому ближе к автомату всё-таки.Но никак не вариатор.
-1ВІДПОВІСТИІнші відгуки власників
Citroen C-Elysee

Украина, Харьков
30.05.2014
После 1000 км решил написать пару строк. Это моя первая машина в жизни и особых требований при покупке не было - хотелось машину на ступень выше Ланоса и китайцев, при этом все же бюджетную (взял за 1 читати відгук

Израиль, Бээр-Шева
30.06.2016
Живу в Израиле. Тут интересная модификация - 82 л.с., а не 72 как везде. Тоже 3 цилиндра. Робот. 1.2 объем. Есть система старт стоп. Есть заводской 7' экран с DVD и GPS. И камера заднего вида и датчик читати відгук