Відгук Chery Beat 2012 1.3 бензин автоматична

Тарас
Тарас
Украина Львов 17.09.2012
Chery Beat

Інформація від власника

Рік, пробіг:
2012, 1.300 км
КПП, привод:
авт., передній
Двигун:
1.3 бензин
Комплектація:
Люкс
Кузов:
універсал, 5 дв.

Оцінка авто

Загальна оцінка:
4
Надійність:
Комфорт:
Ходова:
Зовнішність:

Вибирав за наступними критеріями: ціна до 100.000, росхід пального не більший ніж в Славути (мій колишній авто), не довший від Славути, кондиціоер та підсилювач керма. Розглядав конкурентів: Forza, Geely MK Cross, Skoda Fabia, Logan. Спочатку зупинився на Chery Kimo. Але тяга до природи перемогла на користь Beat. Коли вибирав в салоні, то менеджери проговорились про робота для неї. Сестра вже 3 роки катається на Chery QQ з роботом, тому мав можливість тест-драйву робота. Прикольна з роботом. Як для міста - просто супер. Кожного дня малого в школу і на роботу, та ще й по магазинам. Просто супер :) Це справжній міський демоньонок. По трасі він досить кволенький (як для драйву) - але економічний.

Плюси та мінуси автомобіля

Практично все в плюсах, якщо не пристьобуватись.

Важко дістати коврики і чохли на сидіння. Тільки через інтернет. Багажник не відкривається з пульта - тільки з салону. Відсутня поличка багажника..

Порада покупцеві

Цей автомонстрик більше для молодої сім'ї. Робоча конячка.

Через 4 міс. і 3 днів Тарас дописав: При пробігу 5300 поставив ГБО 4 покоління - тепер шукаю нормальні газові заправки. Наїздив 6700. Економія на газі складає 25-30 % (зимовий період). Мотор працює тихіше ніж на бензині А92. Втрати динаміки не відчуваю. Вартість переобладнання з реєстрацією в ДАЇ 6000 грн. Повна окупність до 20 000 км. Балон на 43 л. (заправляю до 40 л) замість запаски (хватає на 400 км. по місту, на одній запраці думаю можна доїхати зі Львова до Києва - за 275 грн).

Відгук був корисним?
Так Ні

Обговорити відгук про Chery Beat 2012

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Гость  

Бит - прикольная машинка.

ВІДПОВІСТИ  
Theah  

Пане Тарасе, скажіть, на Вашу думку, дівчина зможе кирувати цим авто, якщо це буде перше авто в житті? Наскільки він безпечний? І як він насправді поводить себе за містом, на поганій дорозі? Це для мене дуже важливо, бо працюю в Одесі, а жити планую за містом, а дороги в нас - самі знаєте... Дякую.

ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

На бруківці підвіска не дуже м'яка - але живуча. В мене машина на автоматі і з парктроніками - тому жінка легко її освоїла. Основне не вимикати автомату - бо на 1-шій більше 40 не вижмеш

ВІДПОВІСТИ  
Operator  

Там дійсно є "чесні" 18,5 см кліренсу? Чи витягує на слизоті/мокроті, чи буксує? Що й за який пробіг почало турбувати (тільки не кажіть, що нічого)?

ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Про 18,5 см. не скажу - мушу перевірити. Але по відчуттях реально більше від 14 см. На рахунок пробуксовок - тут залежить від гуми. В мене на автоматі, то на ожеледі мав спочатку трішки проблеми при рушанні. Не звично після ручної коробки. Але наловчився. Рідна гума не найкраща але їздити по багнюці можна. Зараз на одорметрі повних 13000 - явних проблем не бачу. Від наших доріг можуть попускатися болти і гайки кріплення пластикових елементів (переднього бампера і підкрильників) та захисту картера. За весь час згоріла одна лампа ближнього світла philips +30% - без проблем купив таку саму. Інших проблем з надійністю не виникало. Дещо не подобається підвіска - зам'які пружини і малий їх хід. Тому на різких глибших ямах можна відчути вистрілювання пружини (мабуть амортизатори односторонні) а на вищих горбочках удари в стакан. Як пояснюють на форумах - при стисканні пружина повністю зжимається і її витки стукаються одні об один. Кажуть можна поміняти пружини на жорсткіші і тоді все буде добре. Експерементально вибрав оптимальний тиск для коліс 2 атм. на літо і 2,2 на зиму (рекомендовано 2,2-2,4 на літо). При 2 атм. на бруківці сильніше чути шум шин, але менше трусить. Шумоізоляція краща від совкових машин старих і теперішніх але до Шкоди чи Нісану не дотягує. Пластикова оббивка легко царапається - м'яка. Почав заїдати лючок бензобаку (відкривається з салону) - бо заправляюсь бензином раз в 2 місяці - решту часу на газу їзджу. А кліренс перевірю.

ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Поміряв кліренс - із захистом КОЛЬЧУГА чистих 16,5 см. Без захисту +1,5-2 см.

ВІДПОВІСТИ  
Operator  

Дякую.

+1ВІДПОВІСТИ  
SkiLL  

У меня Бит на автомате, пробег 6 тысяч. Кушает 10-11 литров на стоню, как по городу, так и по трассе... Даже не знаю что с этим делать. ТО проходил по сервисной книжке, на 2500 км. Но на панельке продолжает гореть ключик, что нужно пройти ТО, может это какой то режим обкатки не отключён?... Родное СТО (Киев, укравто, на московском) просто ужасно. всегда что то забывают прикрутить, приходится по 10 раз возвращаться, что бы не нарушить гарантии.. постоянные проблемы с ними. может и тут забыли? Как у вас проходило ТО, если не секрет? На панельке ключик горит до сих пор?

ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

На рахунок ключика!!! Він знімається дуже просто. Як саме описано в сервісній книжці (я вже забув ). Знімати його треба буде кожних 5000 км. Це мали зробити на сервісі - але вони "до такого не опускаються". Після ТО-0 я наплював на гарантію. З нашими сервісами розоришся - тим більше що рідні запчастини і витратні матеріали легко дістати і дешевше (але машинку треба називати або BEAT або Indis - на російський манер). Зараз пробіг 16 000 км. Розхід по місту 9-10 л. газу, або 7-8 бензину. Розхід сильно залежить від завантаження авто і від стилою їзди. Треба менше тиснути на акселератор і їздити спокійно. Значний розхід палива може бути через те, що на сервісі не замінили моторного мастила (хоч написали що міняли). Рідне обкаточне дуже в'язке (густе) - тому і розхід палива буде завищений. Перевірити легко - мастило на щупі повинно бути світлим, рідким і більш-менш прозорим, а не чорним і густим. Про такі випадки чув - тому пишу. Сам лию на літо 5w40 а на зиму 5w30. Маю можливість тому привожу оливу з Польщі - не бавлюсь в рулетку з нашими мастилами. Маю універсальний бортовий ком'ютер (підключається до OBD 2) - звідти і беру розхід палива. На рахунок режиму обкатки - чув про такі речі (збагачена суміш для покращення прогріву двигуна і робота на вищих обертах для зменшення навантаження) - можливо і в наших авто такий режим є. І ще одне - чим менший час роботи авто після заведення двигуна, тим більший розхід. Розряд - заряд акумулятора. Перевірено на власній шкурі.

ВІДПОВІСТИ  
Semenuk  

подскажите если не трудно ссылочки на сайты , где можно легко достать родные запчасти и расходники

ВІДПОВІСТИ  
Автор відгуку  

Пробував шукати на наших сайтах - дороговато в них виходить. Дешевше вийшло на автобазарчику знайти хороший магазинчик. Хоча ціни в різних магазинчиках різняться майже в 2 рази. Знайомі шукають запчастини на китайських сайтах (можна і на ebay) - там точно бачив найдешевші ціни на комплектуючі до наших авто, але чекати довго (30-90 днів)

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація