



На рахунок того з яким приводом брати, то на мій погляд однозначно з 4*4. 1- цікавий оновлений дизель на 110 коней. 2 - з повним приводом краща керованість і по нашим дорогам доідеш куди треба. 3 - за весь час експлуатації не було нарікань на повний привід. Муфта не перегрівається і не вимикається. Але при всьому цьому є і декілька мінусів: 1 - невистачає блокування міжосьових диференціалів. Якщо буде ESP в базі то добре, ні - то треба брати додатково. 2 - попереднього двигуна йому не вистачало, побачимо що покаже новий дизель на 110. Взагалі дуже багато є і +&- якщо всі перерахованих то дуже довго. Як для свого співвідношення ціна/якість то є запитання до конструкторів цього чудо техники.
За 2 роки експлуатації 1,5 dci з повним приводом нарікань на позашляхові можливості наступні. 1. Сніг - їде до тих пір поки не нагорнув перед собою кучогур, або не сів на пузо. 2. Болото і бруд - та ж сама історія як і з снігом. 3. Слабкуватий двигун. Їздив на 2 л. бензині - цікавіший. Додаю до перерахованого вище - гума літо - Continental ContiCrossContact LX Sport. Зима - Nokian Nordman RS. ТРЕБА СТАВИТИ ЗАХИСТ НА ЗАДНІЙ МІСТ. З БОКУ ТОРЧИТЬ ПРОВІД ПРОВОДКИ НА УВІМКНЕННЯ ПОВНОГО ПРИВОДУ (ЯКИЙ ДУРЕНЬ ЗРОБИВ ТАКЕ). ПРИ ПЕРЕСУВАННЮ ПО ПОЛЮ ЦЕЙ ПРОВІД ВІДБИВАЄТЬСЯ УСІМ ЩО ТОРЧИТЬ З ЗЕМЛІ І ДІСТАЄ ДО ЗАДНЬОГО МОСТУ. НАВІТЬ ЯКЩО ЙОГО НЕ ВІДБИЛИ, А ТІЛЬКИ ПОШКОДИЛИ ІЗОЛЯЦІЮ, ВСЕРІВНО ЙДЕ ВІДКЛЮЧЕННЯ ПОВНОГО ПРИВОДУ ЧЕРЕЗ ЗАМКНЕННЯ ЕЛЕКТРО ЛАНЦЮГА СИСТЕМИ.
Обговорення автомобіля