



МАЗДА 6 2006 року випуску з мотором 2.0 - це, мабуть, авто в якому геній японського автопрому виклав усю свою майстерність і вміння у виготовленні автомобілів. Про авто можу сказати тільки позитивні речі, причому майже по всім основним параметрам автомобіля від дизайну і електроніки до двигуна, коробки і підвіски, по всім крім кліренса і кузова, вірніше по лако-фарбному покриттю. Автомобіль на дорозі їде дуже достойно, динаміка набрання швидкості також висока, підвіска при цьому не є жорстка, але авто якимось чином доволі впевнено тримається дороги і при якихось нерівностях його не кидає в різні сторони.
За весь період експлуатації мінялися тільки розхідні матеріали і правий задній амортизатор. Автомобіль проявив себе як надійний, швидкий і комфортний засіб для перерсування, який не потребує дороговартісних витрат.
Великими мінусами можна назвати низький кліренс, що є серйозною проблемою для наших доріг (вірніше, для нашого бездоріжжя), а також погане лакофарбне покриття, на якому дуже швидко з'являються різного роду подряпини, а також це є причиною того що на кузові швидкими темпами може утворюватися і розповсюджуватися іржа.
Куди подівся автомобіль?Продав у 2012 році по причині бажання купити економніше дизельне авто і класом вище.
Обговорення автомобіля