


Я переселенець. На час придбання авто я не мав/не маю прописки. І тільки Кредо Банк погодив для мене видачу кредиту. Тож вибір був невеликий (тільки проміж Hyundai, Kona VS i30, нормальна комплектація нового Tucson не в моєм бюджеті).
Загалом, вибір авто тривав 6 місяців. В «фінал» вийшли T-Roc, Kona, Puma. Запасні варіанти (де були або адекватні кредитні умови, або непогане авто): С3 Aircross, Vitara, CX-5.
У Kona гарний повний привід. Трохи багно помісив.
Вона дуже динамічна, для обгону натискаєш на газ і тільки встигай напрям перестроювання вказувати.
Іздили вп'ятьох (4 + дитина 6 років в бустері) до ближнього пригороду. Багажник маленький: 5 спальників, 2 палатки, 5 карематів, 1 середня сумка, з якою ходжу до спорт зала. Все, що влізло до багажнику. 2 спальника можна покласти до докатки. Їжа та напої їхали «на руках».
На задньому ряду була дитина в бустері (по-середині) та 2 жінки, середньої статури. Кажуть, що годину їхати комфортно).
Навіть з великим завантаженням на авто їдеш впевнено, обгін робити не страшно, динаміки з запасом (великим) :)
Витрата палива: по місту 12л/100км, трасса (швидкість 80-90-100км/год) 7-8л/100км.
Э адаптивний круїз, утримання в смузі руху(дійсно підрулює, навіть якщо полосу погано видно і лише з 1ї сторони вона є), попередження про перешкоду попереду.
До керма та кермування потрібно звикати, реально, як «джойстік»).
Переднього парктроніка в моїй комплектації не було, але він потрібен. Я лишаю пів метра попереду себе, на парковці, не можу звикнути, де закінчується капот.
Не вистачає підтримки попереку. Втомлюєшся, хоча досить комфортно сидиш.
Автівка гучна, «шумки» мало. В вітряну погоду з'являться дивні шуми знизу та ззаду.
Автівку потрібно заправляти лише якісним пальним А-95. «Для себе», можете залити не преміальне пальне та подивитися, як вона буде їхати (буде, але так погано... З ривками, ще гучніше...).
Я би хотів мати налаштування сидіння переднього пасажиру, воно досить низько налаштоване.
Медіа система з підтримкою apple car play (лише з оригінальним кабелем), користуюся навігацією WAZE (вбудованої не має).
Клімат однозонний, нам вистачає. Кермо з підігрівом, сидіння з підігрівом. Подобається).
Загалом, Kona не була моїм особистим «фаворитом» (T-Roc), але проївши 500 км мені автівка сподобалася. Вона дозволяє вирішувати якусь ситуацію на дорозі не лише натисканням на педаль зупинки, а й прискоренням. Авто невелике, паркуватися класно, багато місця не потрібно шукати у дворі.
UPD 31.08.2022
Майже 10 000 км проїхав
З недоліків:
- шумка не дуже.
- не вистачає безпроводного карплею.
Витрати:
- до 8л/100км еко режим, швидкість до 80, приміське життя.
- 9-10/100км спорт режим на трассі з обгонами і всіма атрибутами швидкого авто.
Обговорення автомобіля